esetleges gyujtás vagy konkrétan gyertya problémánál első körben meg kell nézni, hogy a gyertyában a szikra megfelelő helyen húzzon át. következő : szabad levegőn kb 8-10mm távolságrol átüssön a szikra a testhez. amennyiben ezek rendben és még mindig nem indul akkor stroboszkóp lámpával ellenörizni a gyujtáspontot. ezek stimmelnek és nem indul az nem szikra gond. érzésre ennyi.
Szevasz!
Nos, én nem ismerem túlzottana típust.. de azért hogy miért van benn két gyertya nem nehéz kitalálni: a minél tökéletesebb égésért! Mert gondolj bele! Elég nagy ccm, egy henger, ha két helyről gyújtod meg a keveréket, akkor hamarabb elég a teljes térfogatban! A két kipuff meg valószínűleg azért, mert 2 kipuffszelep van, és nem vezették egy kiömlőbe, hanem külön. Egyébként mintha egyszer azt olvastam volna, hogy ez kedvezőbb mittudoménmilyen szempontból, ezért alkalmazzák előszeretettel egyhengeres endurókon.
Szevasztok!
Nemrég vettem egy suzuki dr600-ast ami 4ütemű. Lenne pár kérdésem, remélem tudtok nekem válaszolni.
Az egyik, hogy miért van benne két gyertya, és miért két helyen jön ki a füst? (okos megfogalmazás mind1)
A másik, hogy vajon van-e benne fojtás? És ha igen hol és hogy lehet kivenni?
Kösz!!!
elméletileg a gyújtótrafó hibája is lehet: a szabadban még képes szikrát adni a gyertyád, viszont a hengerben nyomás alatt már nem műxik.. De: a trafó elektromos csatlakozásai, vezetékek, érzékelőket is górcső alá kell venni. Ha meg cseréled a két gyújtótrafót, és a hiba is vándorol, akkor az trafó/gyertyakábel/pipa probléma..
Érdeklődnék mitől gyengülhet a motorom szikrája(zzr600)
Halovány lilás sárgás szikrája van.
Hidegen nem is akarja begyujtani a keveréket.
Kompresszió van.
Köszi.
Helló Hagens! Nekem egy suzuki GSX-R 750 SRAD-om van most cseréltem Főtengelyt mert a halytókarcsapágy elégett annak is kerregő hangja volt fordulaton. De a feszítőn állíts még feszesebbre és ha továbbra is kerreg akkor vagy nem feszít többet mert elszállt vagy komolyabb a probléma(remélhetőleg nem). Mondom Én így jártam.
Hali, ugyanilyen motoron tesómnak volt gondja idén, meg egyik haveromnak is, a feszitönek a patronja elszállt, ki lehet pöckölni akkor elhalgat egy darabig, de az a legjobb ha cseréled 24e körül van az új feszitö.
Hali, a 900RR-nél általában a feszítő adja fel előbb, mi vagyis a szerelő haverunk valahogy szokott feszíteni még a rugón és utána el szokott hallgatni a kerregés.....
Olyan gondom lenne hogy a CBR600f2 esem, 53000km, nyáron 2500as fordulaton kerregő hang jött a vez lánc felől. Hidegen nem csinálta csak mikor bemelegedett, és leálltam vele egy pár percre, majd megint beindítottam. Volt mikor egészen 4000-es fordulatig, a fölött már nem. Most szétszedtem a láncfeszítőt és az oldal deknit, és az a gondom hogy nem tudom, hogy lehet megállapítani mivel van a baj. Vagy hogy mikor rossz a láncfeszítő, vagy a lánc.
Kérlek segítsetek!!!!
Előre is köszönöm!
hello! nem tudnátok segíteni h mitől lehet az h hirtelen nagy gázra lefullad a motor, és menet közben kb140-nél szintén fulladás hallható, adiig meg jól megy.ez egy aprilia af1 125. köszi előre is
Esetleg abban nem tudsz/tudtok segíteni hogy hogyan kell szétszedni KX telót??? szimeringet kellene cserélnem benne. valami rajzos leírás vagy egy jó magyarázat jól jönne...
Szerencséd, hogy nem szórja ki az olajat.
Mivel nem teherhordó elem, egyszerűbb és lehet, hogy olcsóbb is beragasztani. Vannak ilyen fémragasztók, nem olcsón.
De a ha a legolcsóbban akarod megúszni, én befoldoznám siloplaszt-tal. 150 °C-ig az is jó, és olajszivárgás ellen véd. Alaposan illik azért zsírtalanítani előtte.
Egy újabb láncszakadás, meg úgyis kiver mást is. (mert szerintem az volt a "kisegér")
SZámít a típus is a féktárcsánál. Elvileg rátehetnéd a crossmocira a speed-ét, de nagy valószinűséggel nem fog egyezni a belső átmérő, a furatok helye, az illesztés módja, stb.
Hy!
Van egy kis problem a Motorommal.
pontosabban a blokkal..."kirágra a kisegér".
Tudtok valami jó szakit Bp-n, aki meg tudná hegeszteni?
kb 2000km-t mentem vele így, és nem folyik az olaj, nem zörög/csörömpöl, csak lyukas.
Mit ajánlotok?
kb 2 cm-es a lyuk, és a lánc előtt van közvetlenül. (aprilia rs50)
Ha jól emlékszem le kell csavarozni a plexit. van valami kis burkolat, leveszed, és a két tartóvasat felcseréled egymással,(jobbost balra, balost jobbra) majd visszapakolsz mindent.
Ha jól tudom 171 mm a változás , és csak ez a két pozíció van rajta.
Remélem tudtam segíteni.
Üdv
wdw
Egy kis segítséget szeretnék!!
Nem tudja valaki hogyan kell a Honda NT 700 Deauville-nek a plexijét állítani??
Vagy ha tudnátok valami címet adni ahol megnézhetem.
Előre is köszi!!
Kellemes ünnepeket mindenkinek!!!
MInden kipuff szervizbe kitudják venni a katalizátort? JA és CSak a vég dobba van vayg az elso folyto dobba is? Ha csak végdobot veszek rá az is megoldás? ja 2t a moci
Az 500-as moci 1989-es de ha tudsz segíteni egy 250 suzuki rm 1994-nek is kéne a kompressziója.
Nos, én nem ismerem túlzottana típust.. de azért hogy miért van benn két gyertya nem nehéz kitalálni: a minél tökéletesebb égésért! Mert gondolj bele! Elég nagy ccm, egy henger, ha két helyről gyújtod meg a keveréket, akkor hamarabb elég a teljes térfogatban! A két kipuff meg valószínűleg azért, mert 2 kipuffszelep van, és nem vezették egy kiömlőbe, hanem külön. Egyébként mintha egyszer azt olvastam volna, hogy ez kedvezőbb mittudoménmilyen szempontból, ezért alkalmazzák előszeretettel egyhengeres endurókon.
Nemrég vettem egy suzuki dr600-ast ami 4ütemű. Lenne pár kérdésem, remélem tudtok nekem válaszolni.
Az egyik, hogy miért van benne két gyertya, és miért két helyen jön ki a füst? (okos megfogalmazás mind1)
A másik, hogy vajon van-e benne fojtás? És ha igen hol és hogy lehet kivenni?
Kösz!!!
Üdv.
Biker
Üdv:
Biker
Segítséget kérnék egy hozzáértőtöl!
Egy honda cr 500-as gyári crossmotornak mekkora kompressziónak kell lennie?
Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv
Érdeklődnék mitől gyengülhet a motorom szikrája(zzr600)
Halovány lilás sárgás szikrája van.
Hidegen nem is akarja begyujtani a keveréket.
Kompresszió van.
Köszi.
Olyan gondom lenne hogy a CBR600f2 esem, 53000km, nyáron 2500as fordulaton kerregő hang jött a vez lánc felől. Hidegen nem csinálta csak mikor bemelegedett, és leálltam vele egy pár percre, majd megint beindítottam. Volt mikor egészen 4000-es fordulatig, a fölött már nem. Most szétszedtem a láncfeszítőt és az oldal deknit, és az a gondom hogy nem tudom, hogy lehet megállapítani mivel van a baj. Vagy hogy mikor rossz a láncfeszítő, vagy a lánc.
Kérlek segítsetek!!!!
Előre is köszönöm!
Esetleg abban nem tudsz/tudtok segíteni hogy hogyan kell szétszedni KX telót??? szimeringet kellene cserélnem benne. valami rajzos leírás vagy egy jó magyarázat jól jönne...
Ide írhattok: geroy@citromail.hu
Előre is kössz.
Mivel nem teherhordó elem, egyszerűbb és lehet, hogy olcsóbb is beragasztani. Vannak ilyen fémragasztók, nem olcsón.
De a ha a legolcsóbban akarod megúszni, én befoldoznám siloplaszt-tal. 150 °C-ig az is jó, és olajszivárgás ellen véd. Alaposan illik azért zsírtalanítani előtte.
Egy újabb láncszakadás, meg úgyis kiver mást is. (mert szerintem az volt a "kisegér")
Van egy kis problem a Motorommal.
pontosabban a blokkal..."kirágra a kisegér".
Tudtok valami jó szakit Bp-n, aki meg tudná hegeszteni?
kb 2000km-t mentem vele így, és nem folyik az olaj, nem zörög/csörömpöl, csak lyukas.
Mit ajánlotok?
kb 2 cm-es a lyuk, és a lánc előtt van közvetlenül. (aprilia rs50)
Ha jól emlékszem le kell csavarozni a plexit. van valami kis burkolat, leveszed, és a két tartóvasat felcseréled egymással,(jobbost balra, balost jobbra) majd visszapakolsz mindent.
Ha jól tudom 171 mm a változás , és csak ez a két pozíció van rajta.
Remélem tudtam segíteni.
Üdv
wdw
Egy kis segítséget szeretnék!!
Nem tudja valaki hogyan kell a Honda NT 700 Deauville-nek a plexijét állítani??
Vagy ha tudnátok valami címet adni ahol megnézhetem.
Előre is köszi!!
Kellemes ünnepeket mindenkinek!!!
MInden kipuff szervizbe kitudják venni a katalizátort? JA és CSak a vég dobba van vayg az elso folyto dobba is? Ha csak végdobot veszek rá az is megoldás? ja 2t a moci
Köszi