Nem vagyok egy Aprilia guru, de biztosan el kell zárni a csapot, bármit csinálsz a porlasztón.
Szerintem el sem jutsz a főfúvókáig, mert már az úszóház levételénél folyik orrán-száján a benya.
Szasztok!!!Valaki tudna segiteni???!!! hogyan kell vagy eggyáltalán szűkség van e olajzásilag átépiteni a 2003-as 955i SPEED TRIPLE blokját ha hosszab és holtpont közeli kerekezésre kerül a sor...vagy elég ha csak túltöltöm?Elöre is köszönöm a válaszokat nagyon fontos lenne!!!:)
Hali szerintetek van ennek valami értelme mármint telj vált vagy fogy csökk? ksözi De azért nézzétek meg elég fura ötlet shop.unas.hu/shop_artdet.php?s...
Vennék 1990-1996 os évjáratig, szerelési útmutatót Suzuki TSR 125-höz. Bárki tud segítsen. Paypal, meg ilyen ökörségek nem érdekelnek. Postai utánvét igen.
Hello mindenki!!
bocs a zavarásért!lehet h hülye kérdés, de még nagyon kezdő vagyok ezen a téren! a kérdésem h aprilia sr 50-es porlasztónál a főfúvóka kicserélése előtt el kell zárni a benzint vagy mi?mert ha ki akarom szedni akkor folyik ki a benzin! a válaszokat köszönöm és még1szer bocs a butaságomért!
Matska!!!!
tudnál nekem segíteni
igaz nem motoros kérésem lenne, az öregemnek kellene renault megane 1,4 8 szelepeshez szerelési könyv
ha tudsz lécci segíts már
thanks
van egy Keeway Supershadow 250-em,ki ismeri a porlasztó téli üzemmódba állításást, ha valaki tud alkatrész bontott ábrákat a neten kérem jelezzefelém köszi Mésziék
Szóval... Ezeket gyűjtöttem az évek során.
Keresek tárhelyet ahova fel lehetne dobni mindet (úgy 18Gb)
mert arra se idő se lehetőség, hogy egyesével küldözgessük,
meg a legtöbbje 50-150Mb úgyhogy még mail-be se tudnám
dobálni. Tökingyen a tiétek csak ne kelljen egyesével
a rapidshare-re dobálni mert akkor mikor motorozok?!?
qlevi88 - nak.
Nekem október óta van DR 600 am és gyári kipufogóval vettem, ami maga a fojtás és a hangtompító.
Ha lecserélnéd a kiput attól függ milyenre biztos jobb hangja lenne de nem nyernél vele igazából max 2 Le - t tuti. Ami javulhat esetleg a húzása (gázreakcióra gondolok). Na Jó mocizást
Hello! olyan kérdésem lenne, hogy van egy 97-es 900rr-em sc33, és olyan problémám van vele hogy terhelésnél szol rajt valami(zörög), üresben semm mix egy minimális kopogás. Azt hittem hogy főtengely csapágyas, és szétt is lett kapva. Tényleg nem a legjobb állapotban voltak, ki lett cserélve az össze nyugvó és a hajtókaré is, most lett össze rakva és úgyan az a hang jön terhelésnél! Vez.láncra is gondoltunk de a feszítő még nincs kinjt a végállásban! 52ezer van a gépben, és sajnos hazafelé elhagytam az olajleeresztő csavart, lehet hogy 1-2 percig nem kapott rendesen olajat, gondolomazért voltak csunyák a főtengelycsapágyok. esetle a váltóban szolaltask meg? ha bárkinek van valami 5-lete az nagy segítség lenne!!
a 10:1 hez azt jelenti, hogy kompresszióviszony. Azaz (sűrítési térfogat + lökettérfogat)/sűrítési térfogat
Az 5,5 egész más, az bar.. ami szerintem elég gyengus.... azért egy 6-8 illene, hogy legyen benn!
sziasztok segitség kénne hogy tudnám megoldani az olajozást hogíy folyamatos egykerekezésnél megfelelö legyen az olajnyomás? elég ha + olajat töltök hozzá??
Magyarázd már el légyszíves hogy mi a 10,4:1 a hondába 5,5 bárt mértünk.Az szar??
Tudsz esetleg olyan oldalt ahol bármilyen moci vagy autó kompressziót meg tudnék nézni?
abba kéne a segítség, hogy pár hónappal ezelőtt itt árult valaki egy ktm-re való olajos magura kuplungszettet csővel mindennel együtt....csak arra nem emlékszem , hogy ki meg melyik topikba ha véletlen valaki tud valamit lécci szóljon rám !! nagyon kéne ... köszi előre is
Szerintem el sem jutsz a főfúvókáig, mert már az úszóház levételénél folyik orrán-száján a benya.