elég öreg már
de hihető a történet, de ha mégsem akkor is jól jártam mert sosem volt gyertya gondom utána
amúgy rendeltem pár cuccot a hondától anno, volt amit cegléden munkatársan, volt amit kiskunhalason mindegyik az osztrákokat emlegette amikor késett a termék
már nem emlékszem hol volt az európai elosztó talán a hollandoknál, szóval ha rendeltél a japóktól a hollandokhoz ment utána azok az osztrákokhoz vitték és onnanjött be hozzánk
legalábbis a halasi ember ezt mondta
amúgy rendes volt mert ingyen feladta a postán mert mentem érte amikorra igérték hogy meglesz de nem lett meg és elküldte
na szóval egyik se a bárditól hozta az biztos
a honda mindent az osztrákoktól hozat szóval a sunyi magyar hamisítók oda nehezen tudnak beférkőzni
volt egy motoros ismerős aki honda szervjzben dolgozott, ő adta a tippet hogy az a gyertya tuti lesz és az is lett
nekem az xr4 berúgós volt, csupa víz lett a hátam mire beindult annyit rugdostam, a hondás densoval meg 1 rúgás és pöföfött
ami fura hogy ha bemelegedett a hamis gyertyával is ment rendesen, de hidegen az istennek se indult, ha kivettem a gyertyát és gázon felforrósítottam és gyors betekertem akkor a hamisal is 1 rúgásra indult
amúgy a hondás denso meg a bárdis denso feliratok között is volt különbség, tuti nem egy gépsoron készültek
ellenben az ngk gyertyán semmit nem láttam olyan volt a szarul indulós vélhetőleg hamis mint ami benne volt eredetileg
el kell menni a hondához aztán venni gyertyát
az legalább nem hamis
tizenpár éve amikor volt a hamis ngk gyertya dömping 3 hekyről vettem mindhárom helyről szart kaptam
honda meg adott szép piros dobozos denso gyertyát és megoldódott a problémám
utána már a yamaha is "hondás" gyertyát tettem
Ha hamis, gyorsan tönkremegy.
Ha leömlöben kijut a benzin, akkor a fö ok, hogy nincs gyulladás. Ez elsö sorban lehet:
- az elmaradt szikrától
-a nem megfelelö benzin levegö keveréktöl
-alacsony kompressziótól ( kopott motor, nyitvamaradt szelep)
Ebböl a leggyorsabban a gyertyát lehet kiszürni. Tenni kell bele egy régi, bizton müködö gyertyasort.
Utána lehet a többit hibalehetöséget feltárni.
Sziasztok! Nekem is lenne egy kérdésem egy 2002-es Honda CBR 600 FS-el kapcsolatban. Néhány éves állás után hozzá kezdtem életet lehelni belé. Kitakarítottam a tankot, vettem bele új AC pumpát, ami az autósboltos haverok szerint a régin lévő számok alapján jó bele. Levegőszűrőt és gyertyát is cseréltem benne. Ma este megpróbáltam beindítani. Eleinte ígérte, de nem indult be, aztán nem is ígérte. Rájöttem,hogy a légszűrőház és a folytószelep ház között, illetve a légszűrő ház két fele között is kellene lennie tömítésnek, amik nem voltak benne, amikor szétszedtem. Ez lehet a probléma? Vagy esetleg eltekergettem az alapjárat állító csavart?Egyébként a kipufogó enyhén benzinszagú. Elvileg kap benzint szem.
Az Rs még mindig darabokban,a gyári szimeringre várok 😑,vicc ami van ezen a világon. Boltokban már semmit nem kapni,raktárkészlet 0. 3 helyen kérdeztem,volt közte specko csapágybolt is,és mindenhol 2-3-4hét,mire megérkezik. Egy koszos szimering. Jó persze,nem sima mezei...de akkor is! Mondjuk le nem késünk semmiről,csak szimplán bosszantó!
Én is úgy gongolom,hogy melegíteni kellene,de igen,kevés volt a hő,mert nem történt semmi. Még azon gondolkodom,hogy a lábak közé reszelni egy oda illő támasztékot vasból,hogy legyen tartása,akkor talán ki tudnám ütni. Jó lenne nem kárt tenni semmiben!
pdig a melegítés jó ötlet, az alu nagyobbat tágul mint a vas aztán ha eltalálod a hőfokot könnyebb kinyomni, persze erra a hajszárító kevés lesz
ha eltöröd a lábat akkor meg kereshetsz egy lézer hegesztőt aki helyrehozza
Sajna az én Versitymhez nemigen van semmi ott. Egy másik kérdés,estleg...Be van gyógyulva az úszót tartó stift,meg se mozdul. Azzal mit lehet tenni. Már próbálltam finoman kiütni,de semmi. Félek,nehogy letörjem a tartóját. Próbálltam hajszárítóval melengetni az öntvényt,hátha,de semmi.
Sziasztok!
Kipufogó téma. Adott egy két éves z900. Teljesen gyári. Sajnos 97db van a váz cimkején és gyári adat is ennek megfelelően 97 db.
E szerint nem tudnék vagyis nem közlejedhetnék Tirol bizonyos útjain, mert ott 95db a korlátozás.
És ahogy hallom egyre több helyen tervezik bevezetni majd. Nyáron viszont vezetne arra utam, nem is egyszer. Laknak arra barátok , ismerősök de nem is ez a lényeg. (Most a politikat mellőzve kerdezem mert nyílván úgye döntéshozok stb...)
Mi a helyzet akkor ha egy TÜV papiros dobot rakok fel? Sajnos nem az akrapovic-nal sem az SC- projektnel nem találom azt, hogy azok DB-killerel hány decibelesek. Mert ugye van a 4525- ös fordulaton mért, meg az ami valós. Mert a z900 on is a 4525 ford/perc még nem lepi át a 95db-t de a vegső igen az 97 db és ez is a vázon van. Szóval van vajon olyan papiros dob ami hivatalossan 95-db alatt van?
Nem tudom jól fogalmaztam-e meg. De szerintem érthető, kezdek elveszni a Tüv igazolasok között és, hogy hogy is megy ez. A segítséget előre is köszi
Csepelen is tudok egy úgynevezett gépműhelyet. Oda vittem a 250es kymco telojait, nem voltak szétszrelhetők, esztergával megoldotta, menet bele, és kész. Ott rontotta el, hogy sűrű olajat tett bele, amivel el is dicsekedett. Nem is lett jó. Rázott mint egy lovas szekér. Na őt nem ajánlom senkinek. 😆
de hihető a történet, de ha mégsem akkor is jól jártam mert sosem volt gyertya gondom utána
amúgy rendeltem pár cuccot a hondától anno, volt amit cegléden munkatársan, volt amit kiskunhalason mindegyik az osztrákokat emlegette amikor késett a termék
már nem emlékszem hol volt az európai elosztó talán a hollandoknál, szóval ha rendeltél a japóktól a hollandokhoz ment utána azok az osztrákokhoz vitték és onnanjött be hozzánk
legalábbis a halasi ember ezt mondta
amúgy rendes volt mert ingyen feladta a postán mert mentem érte amikorra igérték hogy meglesz de nem lett meg és elküldte
na szóval egyik se a bárditól hozta az biztos