Ezek a relative fiatal gepek,itt kb 20 evrol beszelek naggyabol egy semara lettek osszerakva,ami azt jelenti hogy van egy vezermu lanc oldal,meg egy olajpumpa lanc a kuplung alatt.
Slussz.Egyik sem az az elromlos.
A honda 90 es evek vegi tomegmodellje a PC25E jelu f2-f3 t horneten at a cbf600 ig mindenbe beszerelt blokkja is ilyen,ott a vez.lanc feszito zorog,de se lanc cse olajpumpa lanc nem ad felelemre okot.
Primer nincs,az erot kozvetlen fogaskerek adja at a fotengelyrol minden ebben az evezredben tervezett motornal.(kivetel erosit)
A Neo cafe cb650r jol ez ki,az elotte levok hondasan rusnyak es kerilaci motorja is olyan mehh.Langyos neszkafe amit meg higan is adnak. 😆
Kerits egy jo sor3-as csupaszt. 😆
Jövőbe nem látok, de 100ezeret azért ki szoktak bírni. 1000-es Hondák többszörösét is.
Az hogy nekünk a 250-es a "kicsi" csak azt mutatja hogy öregek vagyunk 😁
A blokk mit bírhat? 100 ezer körül? Az a baj 2 hengerest nem szeretnék. Most meg már "kicsi 4 hengeresnek" írják a tesztelők. Persze lehet mindent fenn tartásokkal fogadni, de nekem a kicsi 4 hengeres kategoria a bandit 250/400, zzr 400 stb belpiacosok.
Igen, csak épp én nem erre válaszoltam, és nem neked 😉
Az hogy kinek mi éri meg, pedig egyéni dolog. Ciklikus használatnál simán értelmetlen az ólom akku, mert élettartamban simán visszajön a felár. Ami ólomból meg bírja a ciklikust az ugyan annyiba kerül, és szarabb.
Motornál nincs ciklikus használat, de amikor 1-2 évente kipurcan az akku akármi miatt, akkor simán megéri a legdrágább helyen megvett 80ezres akku is a 20ezres ólmos helyett, mert simán visszajön az ára, és nincs szopás vele.
na ez az hogy én pont az akkut hasonlítom az akkuhoz, és nem is a szurkos tetejű csodákat hanem az utána lévő műanyagházas kivitelelet
ősz végéig nekem is ki kell agyalni mit vegyek az astrába mert már most télen nem mindig indította be, néha-néha rá kellett tölteni
szerintem az irreveláns hol gyártják
inkább az határozza meg a minőséget miből
nyilán azért olcsóbb mert valami nincs benne, szerintem elég öregek vagyun ahhoz hogy visszaemlékezzünkbmennyi volt a súlya egy 72es akkunak 25 éve meg most
olyan vékonyak a kemezek mint egy írólap, el is rohad pár év alatt
Igen, ez is egy megfontolandó szempont, mert jó eséllyel sokkal tartósabb.
A "kigyulladós lítum" akku tűzveszélyessége is túl van lihegve, de persze mindenki eldönti mit rak a motorjába, én ebbe nem szólok bele.
Én a pályázos motoromon kigyulladós lítiumot használok, mert nincs generátor. Ugyan azt amit az FPV racer drónomon. Az már jó párszor becsapódott és semmi baja. Motoron meg védett helyen van.
nekem yuasa volt az lc4-ben 5-6 éve is 30 ezer felett volt az ára
az bírta végig, avval adtam el
állítólag van japó juasa meg nem japó, a nem japó az közel se bír annyit mint a japó
Volt talán 3jpmoto benne, kettő már újként is gyenge volt a harmadikból kifolyt a sav, szétmarta a sárvédőmet. Lett utána egy varta, annak kiszakadt tőből a pozitív saru mert nem ólom hanem valami más fém… vicc. Most exide van benne, kérdés meddig.
Nem tudom milyen van benne, de a Honda ezt a fajtát szokta használni ez meg kb. örök élet.