Innen lehet tudni hogy fiatal és kezdő valaki.
Mindig meg akarják váltani a világot, és megjavítani azt ami nem is rossz. Mi időnkben az volt a divat hogy a szakadt MZ-t darabjaira szedte hogy újjá építi, meg lefesti. Aztán amikor rájött hogy rengeteg idő, és pénz, eladta kosárban...hejj de sok alkatrészem volt nekem így olcsón 😆
Igazából csak egyetlen srácról tudok aki tényleg meg is csinálta a motorját gyönyörű szépre és jóra, de az sem volt jó neki mert maximalista volt, és a végén vett egy rendes motort, szóval a végén ez is az enyém lett 😁
Ezt néztem, ez nem tud nagy nyomást, hogy ne bírná a tű a karbiba…..
Amit ini linkelt, az erősebb, többet is szállít, lehet az jobb lenne…
Mielőtt veszek egyet, annyit még kipróbálok, hogy egy visszacsapó szelepet berakok közvetlen a karbihoz, így nem fog tudni vissza menni a benzin az ac-n keresztül a tankba, hanem ott lesz egyből a karbi előtt…….
szerintem nem éri meg vele foglalkozni
mert vannak kisnyomású szivattyúk de nem lesz feltétlen kompatibilis a jelenlegi rendszerrel https://www.kistraktoralkatres...
Hat, egy karbis motorokhoz valo 2-3 psi nyomasu membranos pumpaval eselyesen nem lenne gond, de oszinten szolva nem tudom, megeri-e ezzel szarakodni (meg foleg kolteni ra), ha rugdosassal fel lehet tolteni a karbit.
Ja az utolsó kérdésre a válasz részben megoldja részen újabbat generál milyen elektromos ac kerülne rá lehet az elektromos ac nyomását meg nem bírná a tűszelep meg az úszó ellentartani és magas lenne a benzinszint vagy épp túl is folyna
Ezt mondtam már a legelején is hogy elpárolog a karbiból a benzin lehet visszaenged az ac is ha ilyen sokára azaz indítás után kezdi tolni csak az üzemanyagot na meg ha már kompresszió ügyileg gyengélkedik a motor akkor az ac is gyengében működik ugyebár
De, csak az nem jo, ha megall annyibol, hogy gyujtason pumpal.
Ha buksz egy nagyot, nem fogod tudni elvenni a gyujtast. A pumpa megy tovabb, a motor korul kialakul a kis benzintocsa... Max ugy, hogy egy kezi nyomogombbal inditaskor, manualisan feltoltod.
Bocsi de most nem volt időm foglalkozni a dologgal, de ma megnéztem újra, fecskendővel feltöltöttem a csövet, látható volt ahogy fogy, vagyis a karbiból elpárolgott a benzin, megvártam míg nem változik a csőbe a szint és indítottam! Első 2-3 másodperces indítózásra ugyan nem, de másodikra már indult is!
Szóval 2-3 nap alatt egyszerűen elpárolog a benzin a karbiból és már beindult a motor mire jött az ac-ból az üzemanyag……
Szted egy elektromos ac megoldja ezt a problémát nem?
Ma kipróbáltam 2 nap állás után, hogy benzincsövet leszedtem, egy másfél méteres átlátszót rátettem, fecskendővel feltöltöttem, vártam vele kb egy órát, láttam lejjebb ment a szint, megpróbáltam indítani, de ugyanúgy nem indult 😂 majd 3.dik rugasra indult, utána önindítóval is pöccre….magyarán ugyanaz van direktbe is, mint az ac-val.. ez komolyan szivat engem…
Dobtam bele másik gyertyát, próba kép, mert már elfogy lassan minden ötlet, ha ez se jön be, akkor kiput leszedem, hátha az van el dugulva még, aztán ha ez se válik be, megbarátkozunk vele, hogy ez ilyen Honda….
A cbr-emhez vagyok szokva, ott nem számít hogy 2 nap vagy fél év, pöcc
Az öreg CB750-et én is úgy indítottam hosszabb állás után, hogy a karbi leeresztőin keresztül fecskendővel benyomtam 10-10ml benzint.
Nagyságrendekkel könnyebben indult.
a Yamaha TDM-nek van vákumos pumpája ha kifogyott a nafta elment az ember benyáér mire felnyomta a 2 karbit benyával hogy induljon lemerült az akksi és utána azért nem indult 😆
akkor az ac elengedheti a benzint és visszafolyik a tartályba, a csészéből meg elpárolog a benzin egy része és máris szarul idul
szét lehet szedni az ac-t és felpolírozni a belét de nem lesz jobb, én már szenvedtem nagyobb gépek pumpájával, sose lett jobb.....
Ez alsó tankos egy vákumos ac tolja fel a benyát a karbiba!
Volt anno nálam egy kínai keeway is, az olyan gyenge volt, hogy nem tudott dombon elindulni csak ha picit meg lökted és az pöccre indult, ez ugyanazon a dombon simán minden gond nélkül….
milyen ac pumpa ? nem sima vákumos csap van rajta ? különben sok seggbosszantó szereti a reggeli első indításkor a pedált , az elektromotort is ki lehet takarítani a sok kopadéktól akkor kicsit vidámabban teker hamarabb indul , túl nagy alapjárat miatt is indulhat nehezebben na meg ha már kopottabb a hengerszett ezeknél a variátoros gyöszöknél nem nagyon érződik az erőn ha kopott valamennyire de az első indítás egyre szarabb lesz
Nem hiszem el hogy a Honda így találta ki, hogy az ac pumpásnál ne induljon két nap után pöccre.
Mert ha egy hónap után nem indulna így csak rúgva azt még megértem!
Lehet elektromos ac kellene 🤣
Vagy csak ebben a melegben az a kevéske benzin ami az úszóházban van elpárolog és kell egy kis idő neki mire önindítózáskor feltelik minden üzemanyaggal rengeteg robogóra már amelyikre lehetett tettem manuális csapot a vákumos helyett csap megnyit pár másodpercet vár aztán pöc röff mondjuk amelyik ac pumpás és nem ejtő tartályos ott nincs mit tenni hidegen rúgásra kell indítani vagy kell egy combosabb akksi ha belefér a tartóba
Hmm…. Gondoltam már arra hogy visszaenged a pumpa, de megnéztem úgyis 2 nap állás után, mielőtt próbáltam beindítani, lehúztam a benzincsövet a karbiról és jött egy kis benzin, így azt gondoltam nem enged vissza a pumpa… de megnézem akkor ejtő tartállyal is, 2 napot csak kibír a tű a karbiba, meg nem teszek bele sokat, aztán kiderül…. Köszönöm a folyamatos segítséget! ;)
de a karbi üres amikor először indítod
karbi előtt van x centi cső az mire megtellik+a csésze az pont az 5-6 rúgás
ha beröffen és abban a pillanatban leállítod, és utána pöccre indul csak ez lehet a hiba
Ma kipróbáltam 2 nap állás után, hozta a formáját, hiába állítottam a szivatón, hogy feljebb legyen a tű! Ugyanúgy nem indult önindítóval, 5.rúgásra indult, majd egyből leállítottam, onnantól már indult önindítóval is…. Szépen szivat..most eltelt a reggeli indítás óta 7 óra és pöccre megy :)
mivel alapjárat és a fordulat alsó tartományában van szerepe persze hogy nem mindegy hogy áll
de ezt melegen tudod csak beállítani
ha melegen jól indul jól veszi a gázt és alapjáraton elketyeg az idők végezetéig akkor nagy baj nem lehet a beállításokkal, innentől kb hangyafasznyi tekerésekkel lehet finomítani
amúgy sokan még ott is hibáznak hogy az alapjárat nagyon alacsony, szinte majd megáll
amúgy ha a mostani nem túl hideg teggeleken jobban indul tuti szivató probléma ki kell mérni mennyi idő alatt zár el
láttam olyat amit megberheltek és alapból zárva volt mindig
Mindig meg akarják váltani a világot, és megjavítani azt ami nem is rossz. Mi időnkben az volt a divat hogy a szakadt MZ-t darabjaira szedte hogy újjá építi, meg lefesti. Aztán amikor rájött hogy rengeteg idő, és pénz, eladta kosárban...hejj de sok alkatrészem volt nekem így olcsón 😆
Igazából csak egyetlen srácról tudok aki tényleg meg is csinálta a motorját gyönyörű szépre és jóra, de az sem volt jó neki mert maximalista volt, és a végén vett egy rendes motort, szóval a végén ez is az enyém lett 😁