A héten hazamegy 3 , esetleg 4 motor.
1 motor bejöhet.
Szolgáltatásaim:
-Benzinátfolyás mérés - AC pumpa teszt- az egyetlen szerviz jelenleg, ahol van ilyen, mivel az alkalmazást is én fejlesztem!!!! Hamarosan elérhető más szervizek számára is az eszköz.
-Vázmérés - Használt motor vásárlása után tipikusan hasznos információ, valamint baleset után.
-Egyedi általam írt mobilalkalmazás, ahol az ügyfél realtime nyomon követheti a motor állapotát-többek között. E mellé készül egy saját website is, ahol hasznos cikkek lesznek, ill maga a nyilvántartás, munkalap. 🙂 - Fejlesztés alatt.
-Fékpadi mérés / teljesítménymérés
-Ultrahangos tisztítás
-Injektor fúvóka tisztítás, fúvóka tesztelés
-Műszaki vizsgára felkészítés, műszaki vizsgáztatás
-Gumizás, centrírozás- csak nagyszerviz mellett
-Töltésrendszer diagnosztika, oszcilloszkópos vizsgálatok - ez eddig is volt de szeretnék vele többet foglalkozni, mivel van hozzá egy nagyon jó diagnosztikai eszközöm, ami szintén saját fejlesztésünk
-Motorkerékpár kábelköteg javítások, elektromos hibák feltárása, javítása
-Motorkerékpár diagnosztika - Munkalappal együtt nyomtatva, aláírva veszed át
-Hibakód olvasás, programozás
-Blokkfelújítás: hengerfej, henger, váltó stb.
-Hajtáslánc, vezérműlánc csere
-Fokozatkijelző, féklámpa villogtató, gyorsváltó és egyéb tuning eszközök beépítése
-Generátor tekercseltetés, felújítás
-Karburátorsor felújítás (tengelyek, pillangószelepek, stb)
-Motorkozmetika - szervizelés mellé ajándék
-Balesetes motor helyreállítása (teljes újraépítés)
-Szelephézag ellenőrzés, állítás
-Karburátorsor tisztítás, felújítás, beállítás, szinkron
-Injektor tisztítás, tesztelés, injektorsor tisztítás, szinkron
-Felni görgőzés
ZZR 400- 500- 600 motorokhoz 5 éves gyűjteményem van alkatrészek terén, így azonnal tudok cserélni, tesztelni szinte bármit.
Emellett a CBR600F, RR és GSX-R 750, Fazer600, Hornet600, CBF600 , DL650, valamint Hayabusa vonal lett a szerviz fő területe.
Egyéb tudnivalók: 400 köbcentinél kisebb és 1400 köbcentinél nagyobb motorkerékpárokat nem fogadok. Külsős alkatrészeket, kenőanyagokat a motorkerékpár mellé nem fogadok. Robogókat, cross motorokat nem szerelek. Csak japán típusok!
Minőségi képek a szerviz folyamatáról, utána szép tájban a motorról is tesztelés alatt.
Német és szlovák rendszámos motoroknak akció 2023. Februártól: 90 ezer Ft kedvezmény nagyszerviz mellé!
ugyanezt próbáld meg egy 2000 környéki hornettel vagy zx6-al , nem mondom hogy nem fog menni de onnan gyorsulni kb mint egy trabantal 90 ről 😄 azért írtam hogy én is 3000 körül tartom a nagybanditot mert onnan ha odarántok nem csuklik meg gondolkozik fél napot hogy most menjünk vagy előtte igyunk meg egy kávét 😄
Hangolás függő, nekem alapjárattól használható, az öreg karburátoros motorom, igaz nem sportmotor, de berakom 40felett berakom 5-be és általában az elég is utcán az autók tempójával.
Alapjárati rendszerrel lehet szopni rendesen egy elhasználódott karbinál. Karbi szinkron sem feltétlenül lesz jó ha az nincs rendben.
Én az öreg romhalmazomnál karbi szinkront meg a beállításokat kb. megcsinálom műszerre, aztán fülre finomítom. Durván félre kell állítani hogy jó legyen a viselkedése 😄
Másik gond ami jellemző, hogy érzékenyek a légszűrőre és a szívóköri rezonanciákra. Ha nem eredeti valamelyik az simán tud ilyet okozni. Ez amúgy pályán még előnyös is lehet, ahol véletlenül sem használsz ilyen alacsony fordulatot, de utcát baromi zavaró.
Volt olyan eset is amikor a gyújtótrafó volt szar, és bizonyos rezonanciánál kihagyott. De ez már a szopás magasfoka.
Ez mind jogos..., de én akkor is két apróságot emelenék ki.
-2001-es
-karburátoros
-bonusz --> sportmotor !!!
Nincsenek csodák. Fel kell újítani a porlasztót, lehetöleg olyannal aki már látott ilyet. Ha szét van kopva, akkor kell rá egy bontott keveset futott, és azt kell feújítani. Persze mindezt csak akkor, ha nem homokra épül a vár. Elötte legalább egy heveny állapotfelmérés, ahogy azt már Blackiex írta.
Amúgy nekem mindig ciki az ilyen helyzet. Amikor már volt szerelönél, de nem lett tökéletes... Ha valóban szerelönél volt akkor nála többet nem igen tud senki róla. Szóval ilyenkor hátbatámadni ilyen forumos "közvéleménykutatással" ..., ha meg nem volt igazi szerelö, akkor meg megint nem megy sokra az itt felsoroltakkal, mert nem tudja maga a hibát a leírtak szerint feltárni, és elhárítani. Ha következö szerelöhöz viszi, azt meg lehet jól megvezeti...igazi 21-es csapdája.
Ès hogy a problámához is hozzászóljak. Az fordulatszámtartomány ahol dadog az alapjárati.átmeneti rendszer és a terheléses rendszer határán van. A dadogást kopás okozza--> változik a keverék minösége/mennyisége. Néha egy kis plusz anyag-> a pilot csavarok kitekerése orvosolja a problémát. Viszont az is lehet simán, hogy szar vizes a benzin, hideg van...ezek mind még a tetejére amik már elhangzottak. ;)
azért az a 600 cm3 4 henger nem egy 1.9 TDI 😃 hogy normálisan menjen kell a fordulat pláne ha nem csak csordogálni akarsz , kell érezni hol szeret menni az a motor melyik sebességben milyen fordulatról gyorsul szóval szerintem egy olyan 4000 alá ha engeded nem lesz érezhető gyorsulás ( nekem az 1200-es kb 3000 fordulat körül ha ráhúzok gyorsabban se gondolkozik alatta is megy de nem úgy ) na meg városban 50-60 körül se kell hármasnál feljebb váltani , a kipu milyen ? gyári ? herélt ? volt már hogy kipufogócsere után lett egy lyuk a gázreakcióban akkor több benya kell , szóval találgatni lehet de attól nem oldódik meg a problem
sziasztok szerezném le irni a teljes jelenséget ha nem gond .Van egy 2001 es évjáratu kawám zx6r ugy vásároltam hogy átvolt alakitva tura motornak,én vissza alakitottam nagy nehezen.addig ment a kicsike de nem tudtam igazán kiélvezn.Átalakitás után elvittem szerelőhöz aki cserélt olajat stb,megvolt a karbi szinkron is.De ahogy jöttem haza már akkor éreztem ezt rajta hogy kb2500 3000 es fordulaton ha váltok vele be dadog rángat a motor.szoltam a szerelönek hogy valami nem jó azt monta mivel ez egy sport motor 7-8000 nél váltsak na ezt ki is probáltam ugy szépen jár a motor csak hát azért a városban nem igazán dijaznák ha én folyamatosan csak igy váltanék.Azt monta a szerelöm hogy tavasszal meg nézi,de addig is én kiváncsi lennék mi lehet a baj? Kőszőnőm a türelmeteket
Nagyon szépen köszönöm a tipeket ha egy kicsit jóbb idő lesz elviszem szerelöhöz és meg nézetem vele mert én nem negyon szeretnék enyire bele piszkálni
Ha karburatoros, akkor ketfelekepp ertelmezheto: VAGY valami nem tomit, tehat sok levegot kap, VAGY valami fuvoka/uzemanyag-csatorna dugulas van es keves uzemanyag keveredik a beszivott levegohoz.
Sajnos minden talalgatas, mert csuklobol X dolog eszembe jut, amitol gyenge lehet alacsony fordulaton, ugy mint:
- a kelletenel alacsonyabb kompresszio helytelen szelephezag miatt
- henger/gyurukopas miatti alacsony kompresszio
- reszleges porlasztodugulas
- fals levego repedezett szivocsonk miatt
- fals levego kopott fojtoszelep szimering miatt
- szakadt porlasztomembran
- gyenge szikra oreg gyertya miatt
- gyenge szikra helytelen rendszerfeszultseg miatt
- elcsuszott elogyujtas elektronikai hiba miatt
...
Persze a fentiek idonkent mas tuneteket is magukkal hoznak, pl. falslevego vagy porlaszto dugulas alkalmaval a motorfeken durrogas is gyakori, de ahhoz elegseges feltetel a herelt dob is.
Azert irtam a lenti listat kezdesnek, mert ahhoz kell a legkevesebbet bontani, ezeket celszeru eloszor kihuzni a listarol. Minden mas belenyulos vagy pl. suritesi vegnyomasmero muszert igenyel.
gatyába kell rázni a karbikat takarítás esetleges mókolások helyrehozása egy szinkron , ha a légszűrőház gyári, normál a levegőszűrő, a kipu se egy üres cső kell az menjen, meg azért 6-osba így se úgy se fog gyorsulni 2500 fordulatról kell egy kis fordulat hogy jól menjen....
Sziasztok lenne egy nagy gondom van egy kawa zx6r em ha kicsi a fordulat váltáskor kb 3000 es fordulaton váltok városban akkor rángat a motor ezt mi okozhatja?
egy komolyabb műszernél illik normálisan megcsinálni amin mókoltam a komplett munkahenger újonnan nem sokkal drágább mint az a 3000 forintos ablak 😀 ugyanitt 5 banis eladó 18,2 körüli az átmérő 😆
Azért nem árt néha ránézni lert ha már az ablakbak sem látszik élhetünk a gyanúperrel, hogy egyszer csak tényleg beesik a fék, átéltem párszor igaz túmelegedés miatt motornál és autónál is illetve egyszer bowdenszakadás jawanál mikor kijöttek elém és bele is mentem bár a hátsóval tudtam kissé lassulni így én amondó vagyok jó ha a szintet tartani tudjuk. 😁
semmi értelme a szintnek
ha folyik az fékfolyadék azt úgysem az ablakon veszed észre mert egyszercsak nem fog fékezni
ez a nézelődő a bénáknak való mert ahogy kopik a betét úgy megy lejjebb a szint aztán amikor minimumon van elviszi szervizbe
1 motor bejöhet.
Szolgáltatásaim:
-Benzinátfolyás mérés - AC pumpa teszt- az egyetlen szerviz jelenleg, ahol van ilyen, mivel az alkalmazást is én fejlesztem!!!! Hamarosan elérhető más szervizek számára is az eszköz.
-Vázmérés - Használt motor vásárlása után tipikusan hasznos információ, valamint baleset után.
-Egyedi általam írt mobilalkalmazás, ahol az ügyfél realtime nyomon követheti a motor állapotát-többek között. E mellé készül egy saját website is, ahol hasznos cikkek lesznek, ill maga a nyilvántartás, munkalap. 🙂 - Fejlesztés alatt.
-Fékpadi mérés / teljesítménymérés
-Ultrahangos tisztítás
-Injektor fúvóka tisztítás, fúvóka tesztelés
-Műszaki vizsgára felkészítés, műszaki vizsgáztatás
-Gumizás, centrírozás- csak nagyszerviz mellett
-Töltésrendszer diagnosztika, oszcilloszkópos vizsgálatok - ez eddig is volt de szeretnék vele többet foglalkozni, mivel van hozzá egy nagyon jó diagnosztikai eszközöm, ami szintén saját fejlesztésünk
-Motorkerékpár kábelköteg javítások, elektromos hibák feltárása, javítása
-Motorkerékpár diagnosztika - Munkalappal együtt nyomtatva, aláírva veszed át
-Hibakód olvasás, programozás
-Blokkfelújítás: hengerfej, henger, váltó stb.
-Hajtáslánc, vezérműlánc csere
-Fokozatkijelző, féklámpa villogtató, gyorsváltó és egyéb tuning eszközök beépítése
-Generátor tekercseltetés, felújítás
-Karburátorsor felújítás (tengelyek, pillangószelepek, stb)
-Motorkozmetika - szervizelés mellé ajándék
-Balesetes motor helyreállítása (teljes újraépítés)
-Szelephézag ellenőrzés, állítás
-Karburátorsor tisztítás, felújítás, beállítás, szinkron
-Injektor tisztítás, tesztelés, injektorsor tisztítás, szinkron
-Felni görgőzés
ZZR 400- 500- 600 motorokhoz 5 éves gyűjteményem van alkatrészek terén, így azonnal tudok cserélni, tesztelni szinte bármit.
Emellett a CBR600F, RR és GSX-R 750, Fazer600, Hornet600, CBF600 , DL650, valamint Hayabusa vonal lett a szerviz fő területe.
Egyéb tudnivalók: 400 köbcentinél kisebb és 1400 köbcentinél nagyobb motorkerékpárokat nem fogadok. Külsős alkatrészeket, kenőanyagokat a motorkerékpár mellé nem fogadok. Robogókat, cross motorokat nem szerelek. Csak japán típusok!
Minőségi képek a szerviz folyamatáról, utána szép tájban a motorról is tesztelés alatt.
Német és szlovák rendszámos motoroknak akció 2023. Februártól: 90 ezer Ft kedvezmény nagyszerviz mellé!
Jelentkezés: info@pinkmotorbikeservice.com
Pink motorkerékpár szerviz, Esztergom
Én az öreg romhalmazomnál karbi szinkront meg a beállításokat kb. megcsinálom műszerre, aztán fülre finomítom. Durván félre kell állítani hogy jó legyen a viselkedése 😄
Másik gond ami jellemző, hogy érzékenyek a légszűrőre és a szívóköri rezonanciákra. Ha nem eredeti valamelyik az simán tud ilyet okozni. Ez amúgy pályán még előnyös is lehet, ahol véletlenül sem használsz ilyen alacsony fordulatot, de utcát baromi zavaró.
Volt olyan eset is amikor a gyújtótrafó volt szar, és bizonyos rezonanciánál kihagyott. De ez már a szopás magasfoka.
-2001-es
-karburátoros
-bonusz --> sportmotor !!!
Nincsenek csodák. Fel kell újítani a porlasztót, lehetöleg olyannal aki már látott ilyet. Ha szét van kopva, akkor kell rá egy bontott keveset futott, és azt kell feújítani. Persze mindezt csak akkor, ha nem homokra épül a vár. Elötte legalább egy heveny állapotfelmérés, ahogy azt már Blackiex írta.
Amúgy nekem mindig ciki az ilyen helyzet. Amikor már volt szerelönél, de nem lett tökéletes... Ha valóban szerelönél volt akkor nála többet nem igen tud senki róla. Szóval ilyenkor hátbatámadni ilyen forumos "közvéleménykutatással" ..., ha meg nem volt igazi szerelö, akkor meg megint nem megy sokra az itt felsoroltakkal, mert nem tudja maga a hibát a leírtak szerint feltárni, és elhárítani. Ha következö szerelöhöz viszi, azt meg lehet jól megvezeti...igazi 21-es csapdája.
Ès hogy a problámához is hozzászóljak. Az fordulatszámtartomány ahol dadog az alapjárati.átmeneti rendszer és a terheléses rendszer határán van. A dadogást kopás okozza--> változik a keverék minösége/mennyisége. Néha egy kis plusz anyag-> a pilot csavarok kitekerése orvosolja a problémát. Viszont az is lehet simán, hogy szar vizes a benzin, hideg van...ezek mind még a tetejére amik már elhangzottak. ;)
Sajnos minden talalgatas, mert csuklobol X dolog eszembe jut, amitol gyenge lehet alacsony fordulaton, ugy mint:
- a kelletenel alacsonyabb kompresszio helytelen szelephezag miatt
- henger/gyurukopas miatti alacsony kompresszio
- reszleges porlasztodugulas
- fals levego repedezett szivocsonk miatt
- fals levego kopott fojtoszelep szimering miatt
- szakadt porlasztomembran
- gyenge szikra oreg gyertya miatt
- gyenge szikra helytelen rendszerfeszultseg miatt
- elcsuszott elogyujtas elektronikai hiba miatt
...
Persze a fentiek idonkent mas tuneteket is magukkal hoznak, pl. falslevego vagy porlaszto dugulas alkalmaval a motorfeken durrogas is gyakori, de ahhoz elegseges feltetel a herelt dob is.
Azert irtam a lenti listat kezdesnek, mert ahhoz kell a legkevesebbet bontani, ezeket celszeru eloszor kihuzni a listarol. Minden mas belenyulos vagy pl. suritesi vegnyomasmero muszert igenyel.
https://www.italmondo.hu/szint...
Ettől még jópofa az az 5 banis, na :D
ha folyik az fékfolyadék azt úgysem az ablakon veszed észre mert egyszercsak nem fog fékezni
ez a nézelődő a bénáknak való mert ahogy kopik a betét úgy megy lejjebb a szint aztán amikor minimumon van elviszi szervizbe