http://youtu.be/GHt0u_7abvs?t=70
1:10-töl látszik különbözö üzeme a kockának. (normál és blokkolás, vagy ESP esetén a túlpörgés)
Nem csak a folyadék (olaj :-D) kering, de a szelepek is megmozdulnak...
abban van igazság hogy minden motorozáskor érdemes legalább egyszer úgy fékezni hogy az abs beleszóljon?
nekem azt mondták ilyenkor cserélődik a fékfolyadék a kockában és nem kell baszakodni a kockával folyadék csere során
Köszi a segítséget. CBF600 az alany. Az előző cserénél biztos hogy elmaradt, most mindenképpen megejteném. Gondoltam elviszem jónevü szervízbe de úgy hallottam sokszor ott is kimarad mert nem olyan fontos az! Pedig de!
Mostanában belebonyolódtam a parkside-os spirálba.
Akkus vonalon.
Vele párhuzamosan van viszonylag nagy mennyiségű dewalt termékre rálátásom.
Nem vitaindító,de hobbicélra,esetleg kezdő vállalkozói szinten sajnos nem mindegy hogy adott mennyiségű pénzmagból egy szerszámot veszek vagy adott esetben 3-4-5-öt.
Hobbi szinten mondjuk egy akkus ütvecsavarozó tökéletesen működik a kicsit bumfordi zöld kínai termékkel is mind a nála 3x drágább nagynevű amerikainál.
És belejátszik az is hogy kínában kegyetlen menyiségű gyártó van ami szemre tök ugyanazt gyártja nagyon hullámzó minőségben.
Ezért van az hogy míg a lidlis-ben a 20v-os termékskála jól használható válalkozás szinten is addig a 12v-os család simán ipari hulladék.
De volt két tökegyforma gépem a 9e-res kategóriában,az első az simán kiolvadt a második eresztés máig teszi a dolgát,az érdekesség hogy méretre passzoló akku nem cserszabatos mert az elsőn a pozícionáló borda úgy van legyártva hogy miatta nem passzol a másikhoz.
Az is érdekes hogy szétszedve a kiolvadt gép akkucsomagját a cellák simán működtek,és a 3 cella mostani piaci ára simán fedezte a komplett gép árát.
Szóval nem homogén massza a kínai gyártó sem,pont mint az európai.
És nem a professzionális ipariról beszélek.
Elfogadom a pozitív tapasztalatod. Nem kellett volna teljes általánosságban írnom...
Magánéletben van nekem is kinából szerszám, készülék...használhatók, és lehet ha német logo alatt rendelném, akkor is hasonló lenne a szerszámos doboz " töltése", csak az ára lenne feljebb pozicionálva.
Èn most korábbi posztomban az eddigi egy az egyes tapasztalatom osztottam meg a kinai beszállítóinkkal kapcsolatban. A termékek jellemzöen nem a te általad besorolható kategóriába esnek. Vagyis nem egy évezeredek óta velünk egyyüt fejlödö férfi kellék, aminek valoszinüleg kinában is vannak mély hagyományai, így technológiája , stb, és hát az esetleges gyártási toleranciák nagyobb szórását sem fogod észrevenni egy egyszer megvásárolt bicska esetében.
Nekem jellmezöen az autóipari gyártósor és alkatrész beszállítók felöl vannak elfelejthetetlen élményeim, tapasztalataim...azon nem nagyon lehet szépíteni. Amúgy tettem fel ide olyan kinai LED-es lámpát ami elvileg akus volt, de mikor lemerült, és nem akart feltöltödni, akkor a belsejében 3 db alkáli elem volt...
azért ez nem mindig van így
sok éve az aliról rendeltem bicskát 5 ezer volt akkoriban a hasinló anyagú márkás bicskák 30-50 ezrek voltak
hibátlan az 5 ezres kínai bicska, nem az árához képest hanem úgy kitűnő ahogy van
volt-van drágább bicskám simán hozza a minőségüket minden tekintetben
pedig nagyon durva teszteket kiállt, olyanokat amiket a magyar kézműves bicskák nem bírnának ki
A legtöbbeknél egyszerűen kimarad a fékolaj cserénél(mindjárt jön valami faxopó hogy folyadék), aztán néznek ha egy 10 éves motornál cserélni kell a kockát százezrekért. A menete márkánként/tipusonként is eltérő, nincs konkrét recept. Van ahol szervizcsatlakozóról, van ahol simán menüből is megoldható, az én Fjr-emen pl egy sima pár eurós szervizcsatlakozóval(ami egy dróthurokkal is helyettesíthető az igénytelenebbeknél) meg némi gyújtáskapcsolós-kormánykapcsolós nyomkodással megoldható. http://youtu.be/K2JKQTZv5n4;ab_channel=kawaszili
Helló sport társak! Az után érdeklődnék hogy ABS-es motornál a kockából és a hozzá vezető csövekből miként nyomatjátok ki az olajat? Hogyan légtelenititek? Vagy esetleg ez a szakasz egyyzerüen kimarad?
Nem azért írtam, hogy trehánysággal vádoljalak, csak az említette esetbem kár tovább elemezni a témát. Kvázi azt "állítom", hogy körültekintöen jártál el a beszerelésnél / használatnál, a gyökérok a hiba / jelenség esetén a térmékben leledzik. Talán minden probléma esetére szerencsés vagy, hogy "ennyivel" megúsztad, és nem vágta haza a krómszárakat, csizmákat.
Ha van választási lehetőség akkor én is a jó minőséget választom, főleg ha hosszabb szerelési idővel jár az alkatrész cseréje és nem érdemes kísérletezni. Hozzám Debrecen van közelebb, de teló felújító készlet nem volt polcon egyik üzletben sem (pedig nagyon sok Honda típusnak megfelelője ez a szimering és csúszógyűrű méret), így aztán nem válogattam, hanem örültem hogy másnapra meghozták, mert kellett a motor. Egyébként minden tervezett javításhoz postán rendelek alkatrészt, általában 2-3 napra megjön, a mostanira kicsit többet vártam mert nem volt rakráron, de remélem ez már nem okoz csalódást.
Csak mert a kinai cégeknek a gyártás során semmi mással nincs problémájuk, csak a
- megfelelö anyagválasztással,
- a meg technológia-technológiai paraméterek alkalmazásával,
- és a minöségelellenörzés-minöségbiztositással...
A többi akár jó is lehet. :))) A koncepciók lekoppintása néha sikerül nekik, csak a fenti kb 3 dolgot nehéz nekik hozzárendelni.
Nem találom a dobozát, de sanszos hogy igen, mert elég jó áron volt emlékeim szerint. Most All Balls teljes felújítószettet vettem hozzá, ránézésre is jobb minőség, összerakásnál is szépen illeszkedett. Eddig jónak tűnik, de majd a huzamosabb használat mutatja meg.
Ez is megfordult a fejemben, de mielőtt kihúztam a szárat leengedtem az olajat, ami már tele volt a kopóanyag morzsáival. Könnyen szétjött és a korábbi összerakásnál újkorában nem látszott rajta semmi rendellenes.
az a bevonat rajta puha , nekem az első tippem hogy szétrángatáskor lenyomta róla a bevonatot aztán vissza lett téve és úgy kopott de ennyire akkor nyomódik le ha már rendesen megkopott vagy esetleg nem jó méret .. mikor összébb húzzák a villát összerakáskor csak az egyik oldala kopik jobban az nem körkörös
https://translate.google.com/?...
kb annyi értelme van rajta "nyelvet köszörülni" mint a "bicikli-bicigli" szavakon.
https://m.nyest.hu/hirek/minde...
...a fékfolyadék meg tükörfordítás az angolból / németböl
-brake fluid
-bremsflüssigkeit