Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én erre így a képről rávágnám hogy gyári hibás.
Ja és természetesen kerékszerelés után a keréktengely teljes fixálása előtt meg szoktam rugóztatni az elejét, hogy beálljon abba a pozícióba ahol nem feszülnek a szárak.
Tavaly került bele ez a csúszógyűrű készlet, amit akkor kivettem annak nem volt baja, utólag már bánom hogy kicseréltem, de úgy voltam vele ha már szimering csere, akkor legyen új a csúszógyűrű is. A motort csak én használom, még csak el se borult. A krómszár ellenőrízve lett, nem üt és a most berakott új gyűrűkben is szépen mozog, nincs lógása sem, ezt is ellenőríztem még rugó nélkül, a teljes mozgási tartományban. Volt még egy érdekes dolog, némi korróziót találtam a belső hézagoló csövön (ami a rugó felett van a zárókupak alatt) továbbá némi fehéres kirakódás volt a szimering alsó rugóján, pedig legutóbb is nagy gondot fordítottam a belső alkatrészek letisztítására. Nem értem hogyan kerülhetett oda víz vagy korrozív anyag, hacsak nem az olajban volt valami. Jó pár telót összeraktam már, de ilyennel még nem találkoztam.
Kettő lehetőségre tudok gondolni egyik hogy gumicsere alkalmával valahogy nem került rendesen vissza a kerék így az egyik teleszkóp feszült vagy a másik kisebb balesetet szenvedett a motor és a krómszár ha nem is látható de görbe kissé más ötletem nincs hogy mitől lehet de hogy egy azon telóba alsó felső gatya nem hinném hogy a véletlen műve 😲
Találkozott már valaki olyan jelenséggel amikor a teleszkóp mozgó és álló csúszógyűrűin a teflon bevonat leválik?
A krómszár külső és a telócsizma belső felülete is hibátlan, olajból a gyárilag előírt teljesítményszintű volt benne. Érdekes az is, hogy csak az egyik telónál látható ez a jelenség, a másiknál csak minimális a természetes kopás mértéke. A képen jól látszik az új és a régi csúszógyűrűk közötti különbség.
Szia gabesz78,
Persze, nyugodtan kicserélheted. Annó amikor az 1000F-eket gyártották, még nem is volt irídiumos gyertya...
Szia Zodiack,
Jó hülye lennél ha szétvágnád a köteget. Ki lehet mérni ám. Ráadásul ez nem egy bonyolult dolog. Addig eljutottál, h nem működik az AC relé.
A relé működéséhez 2 dolog kell. Egy pozitív táp és egy föld. Mint a rajzon is látod a pozitív tápot gyújtáskapcsolón és vészleállító kapcsolón keresztül kapja folyamatosan! A motorvezérlőtől a megfelelő bemenő jelek után kapja a földet. Akkor húz be az AC relé. Meg kell mérni melyik hiányzik, és adott lesz a dolog hol is a probléma.
😂
kössz a választ ki is cseréltem de sajna a benzin pumpa még mindig nem kapcsol be ugyhogy bonthatom szét a kábelt hátha azztal van a baj
Minek? Hogy azok is ilyen jòk legyenek? Aztan meg mèg az rajtelektronika se tudja foldon tartani!!!
Na régen volt már karbis téma, az egyik tolattyúba ilyen rugó volt most mi lenne a teendő hogy javuljon a gázreakció? A másik hármat is alakítsam ilyenre ? 😁
minarelli blokk van benne elméletileg semmi extra
Ugyan nem K.István vagyok, de a szikra időzítését tekintve jár neki a két pont.
Kétüteműnél - mondjuk francia robogókkal speciel nincs tapasztalatom - a lendkerékmágnes időzíti a gyújtást. A lendkerék egy ékkel vana főtengelyen pozicionálva. Na, ha az az ék elnyíródik, mert pl. lelazult az a lendkerék vagy efféle, akkor elfordul a lendkerék. Emiatt van szikra, csak nem jókor.
Csak egy ötlet.
Ha nekem irtad akor nem ez 2T!
Ötleted esetleg hogy mikre érdemes még ránézni?
vespa 300. vélemény?
Ha 4T , akkor meg az elugrott szelepvezerles is okozhatja...
Hat en ugy gondolom , hogy gyujtás lesz a rossz a durogas arra utal!
Szikra van , hisz uj gyertyaval is probaltam! Benzin van hisz benzines a gyertya !
Nekem az a fura hogy se igy es se be öntesre nem indul el!
Be mérni sajnos nem tudom azert akora szerelo nem vagyok!
Van szikra de igazad van lehet nem jokor vagy stb!
Egy masik gyujtasalaplapal érdemes lenne megprobalni ???
Még egy kérdés az 1000-es Cbf-el kapcsolatban.
Az iridiumos gyertyákat cserélhetem hagyományosra ? Mert vannak belevaló Ngk gyertyáim.
"Az utobbi idöbe ha mentem vele minden rendben volt! Fel melegedett es fulladt hangosan durogott a kipufogo! De magatol mindig el mult! Egyre gyakrabban csinálta!"
Most akkor minden rendben volt, vagy hagytad lassan elhalálozni?

Szóval akkor ezek szerint égéskimaradás volt?!

Irod szikra van. Idöben van szikra? Ès szép egésséges szine van a szikrának? Lehet ki kéne merni a gyújtotekercset, hogy terhelés alatt is ad -e szikrát. ellenörizni, hogy nem máshol húz át a gyújtókábel, gyújtópipa. Mert lehet kiveszed és ad szikrát, de betekerve máshol húz át, beázott.
Aztán másik a üzemanyagellátás. Jó lenne tudni , hogy a van benzin mit jelent. Ugyan elég nagymértékben lehet variálni az üzemanyag keveréket, hogy még/ már éghetö legyen, de azért nem árt, ha ez a feltétel teljesül. Szóval rá kéne nézni a porlasztóra/befecskendezöre, üzemanyag ellátó rendszerre. Falsolás, dugulás, membrán szakadás...
Miért cserélted a gyertyát? Mert az a legolcsóbb? Milyen volt a gyertyaképe réginek, melyin volt az égéskép?
Ennyi erövel szelepsapkát is lehetne cserélni...
Sziasztok !
Segitségre lenne szügségem!
Yamaha mbk evolis robogorol van szó!
Az utobbi idöbe ha mentem vele minden rendben volt! Fel melegedett es fulladt hangosan durogott a kipufogo! De magatol mindig el mult! Egyre gyakrabban csinálta!
A napokban le ált es el se indul már!
Szét szedtem! Henger jo, dugo gyürü jó, szikra van , benzint kap, kompreszio van!
Beöntésre se indul el!
Gyertyát cseréltem!
Valami ötlet valakinek hogy mi lehet a probléma??
Gyujtás lehet a rossz??
Azt nem néztem még meg..... Holnap annak is eljön a napja! Elméletileg: bontatlan , gyári blokk ,26e kilométerrel! 2évet ált a gép , karbi befolyás miatt szedtem szét , hiba elhárítva ! "Tűszelephüvely " O gyűrű volt a hiba , olyannyira hogy önindítózásra csak kattogott !
Azt meg kell jegyeznem : hogy mielőtt megkapta volna a friss olajat ,addig nem volt semmi probléma ,ahogyan mentem vele 5km-t , majd másnap mentem ki az udvarra akkor láttam tócsát ! Mondom : Fasza ! 5km futott olaj kuka ! :D
Es a tü eredeti? Lehet valami Dyno konfiguracio...
Sziasztok!
Kérdésem lenne hozzátok! Adott egy karbis gsx-r 600 srad 2000évj !
Karburátorokat szétszedve azt tapasztaltam ,hogy a két szélsőben 135ös ,a kettő középsőben 132/5 ös főfúvóka van! Kérdem Én ! Ez normális ? Emlékeim szerint 122-es a két szélső a kettő középső 12x/x valamennyi . Válaszokat előre is köszönöm!
Azert par nap allas utan, ha inditod, akkor eloszor lecsapodik az szivocsonk es a henger feluleteire, ezert kell hosszabban inditozni, mintha csak egy fagyizas utan mesz tovabb...
Ha reszleges dugulas van a befecskendezokben, akkor szar a porlasztas es rosszul eg a keverek, ez is okozhat egyenetlen jarast.
Erdemes csinalni egy vesztesegmerest a hengereknel, ez kimutatja, ha pl a szelepek nem zarnak rendesen, mert pl be vannak egve a szeleptanyerok-szelepulekek... ez szinten okozhat egyenetlen jarast-egeskimaradast.