/Kár hogy nem lehet még megtoldani a bejegyzést /Megnéztem és közvetlenül a generátortól is mehet a CDI-be, ha van Killer kapcsoló (de mivel elég modern a Tied, biztos van közbeiktatva valami szenzor.)
Mindent átnéztem amit lehetett..mindig ugyan akkor áll meg amikor eléri azt a hőfokot. Azért gondolom hogy a melegedés miatt. Sajna nincs itt senki akinek lenne ilyen cdi-je.
ATTÓL FÜGG, HOGY HONNAN KAPJA A POWERT 12V-OT A CDI(ha az van a mocin) általában közvetlenül az akkuról megy (biztosíték lehet közben) a gyújtkapcsolóhoz és attól. A CDI-n nem mindig érezni a meleget, van csak egy rövid ideig melegedig és lekapcsol a hővédelem miatt, és vagy a testre, vagy a belső hűtőre vezetődik a hő, de a vizes hűtés az nem engedi felkúszni. Ha ismernél valakit aki kölcsön adna CDI-t egy próbára, akkor előbbre jutnál.
Egy motor akksi 4-14 ah. Egy autó általában 36 (40) ah-tól indul. Szóval a ha egy autó akksi normál állapotban van, akkor még a legbikább új motor akksit is übereli Ah-ban és indító áramban. Ott önindító hiba is lesz.
Ahogy K. István mondta érdemes lenne sok mindent direktben átkötni, negatívokat ellenőrizni.
Amugy az egyszerü strategia az lenne, hogy leszakaszalod a kulonbozo fogyasztokat , vagy kivéve a biztositekot vagy szethuzva a csatlakozokat.
De pl. a trafot mikor meleg direktbe lehetne hajtanj, szimplan csak szaggatva adni 12 Volt...
De visszajelzesekbol azt veszem le, hogy nem sol következetesseg kiseri a hiba feltarasat, inkabb csak...
Akkor is, ha negativjat direktben a vazra csipteted es a pizitivot a onindito M6- os menetere ahol a pozitivja van csatlakoztatva? Teszteld, hogy meg rajta a label, meg ugy hogy lekötöd.
https://www.sportmotor.hu/foru...
Ahogy K. István mondta érdemes lenne sok mindent direktben átkötni, negatívokat ellenőrizni.
De pl. a trafot mikor meleg direktbe lehetne hajtanj, szimplan csak szaggatva adni 12 Volt...
De visszajelzesekbol azt veszem le, hogy nem sol következetesseg kiseri a hiba feltarasat, inkabb csak...