Az ilyen réz felületeket én meg szoktam tisztítani üvegszál ceruzával, majd pici kontakt zsírt neki.
Sokszor az oxid réteg nem is látható a felületen, amíg nem tisztítod. A féktisztító az ilyesmit nem oldja le.
Ok.
Most kezdeném rendeltetés szerint használni.
Ritkán sikerül hosszabb útra menni, de ha mégis, akkor meg ő nem akarja.
Ha lehet vele megyek melózni, de rövid (60-70 km) úton nem csinálta sosem.
Pár hete mentem vele kb 250 km-ert, akkor visszafelé a városban kezdte.
Most meg kb 100 km-ert mentem vele és vissza kellet fordulnom.
A csere szivattyú bent van már, a gyujtás kapcsolót is szétkaptam, össze is raktam.
Holnap megnézem a vész leállítót és kikötöm a sztendert kapcsolót.
Aztán gyia, megyek amíg tudok.
"Ez nem mostani kép, még januárban készült."
ìgy már kerekebb a történet. Azt gondoltam, hogy ezt komoly megbontást tegnap csináltad, nem pedig januárban...
Ez nem mostani kép, még januárban készült.
A vétel után nem volt időm azonnal intenzíven használni, ezért ütemeztem a szervízt a holtszezonra.
Nem az előző tulajt hibáztatom csak leírtam az események sorrendjét, mivel kérdezted.
Azért cseréltem ki ennyi mindent mivel szétkaptam, úgy voltam vele, hogy mindent kicserélek, ha már így alakult.
Természetesen össze is raktam.
Nem akar összeállni a kép...Ezért nem vagy egy elveszett ember, hogy így szétrámoltad (gondolom visszafele is menni fog?!)....szeptember óta nálad a motor egész holtszezonban rá se néztél (?) még egy légszürö erejéig sem, de közben nehezményezed, hogy nem funkcionál rendesen. Ès még szivatod is magad, mert így használod...Közben meg mintha egy picit felrónád az elözö tulajdonosnak, hogy nem tartotta karban a motort....Egy kicsit amolyan zsák a foltját... :) De csak hangosan gondolkodtam.
Hát nem ekkorának indult, de ez lett belőle.
Tavaly szeptemberben vettem meg.
A levegő szűrő állapotából kiindulva, arra jutottam, hogy ha az így néz ki, akkor mi lehet a nehezebben cserélhető alkatrészekkel.
Hát nem tévedtem.
A kormánycsapágy kotyogott, valószínüleg nem lett rendesen meghúzva.
A szelephézagok sem voltak jók, még a gyári lapkák voltak benne.
És így tovább..........
Igen, szerintem így fogom csinálni.
Van tartalék szívattyú a havernak, azt beteszem holnap.
Kitakarítom a kapcsolót és kikötöm a sztender kapcsolót.
Pár ezerért kiolvastatom a computert, hátha mutat valamit.
Meg persze megyek vele amennyit tudok.
Köszi.
Már nagyon sötét van.
Jó éjt, köszi a tanácsokat.