Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Generátorról jön 7 db vezeték .
3 sárga ezek a fázisok ezeket keresztbe mérve azonos ellenállást kell mérned,egyenként testre 0 ellenállás
4 es csati CDI-re ,inditózás közben mérj ,fekete -fehér ez a CDI betáp 5 V ... zöld -kék jelgenerátor 1-1,5 V

CDI nagyobbik csati 6 pontos
sárga-kék fojtószelep állás érzékelő
fekete/sárga leállító gomb
narancs test
fekete/fehér 12 V
fehér gyujtás jel
Ezt is kipróbáljuk...
Ok...
Test pontokat nézd át ,stekkerekben a vezetékek nincsenek e felcserélve ha esetleg nem az az évjárat a donor.
Vissza tenni nem tudjátok? Esetleg egyesével tesztelni ?
Mert ha minden jó akkor csak a vezetékeles a szar Valami biztonsági cuccot elnéztetek
mivel a generátor jeladóstól a cdi meg a trafó egy működő motorból lett kiszerelve , így nem ezekben keresem a hibát...
még nem vesztette el a mágnesességét..rátapadt a fémre...
Van olyan induktiv jelado aminek a magnese elvesziti a magnesseseget. Hiaba mered jonak a tekercst, ha nem indukalodik benne feszültseg. Tegyel möge egy erös magnest.
na az biztos , hogy a trafó nem kap áramot...
huu , ez nekem francia...
Hagyd már órát, az sosem pontosan mutat.
Egy óra mindig vicc... Sosem a valóság mutatja.
a főtengely jeladónak 510 ohm-ot kell tudni , kimértem s az annyi..
máshogy is meg kell mérnem?

cdi-ből hogy mérsz a trafó felé?
Főtengely jeladót nézd meg ha ok akkor a cdi ből jön e jel a trafóra.
olajnyomást figyeli a drz?
2001-es

Kölök koromban barátomnak nem indult a ramaty. Tök ide volt mondja pill. mindjárt jövök, leszaladt a garázsba a ház előtt, futott vissza egy kb 2kilós kalapáccsal le sem tudtam fogni összeverte a tankot. aztán mikor elindult végre akkor kerestünk egy cseretankot.
szkandert kikötöttem, kuplungot kiiktattam...
csak szopat ez a geci...
lehet felgyújtom , akkor lesz szikra...
Ettől még lehet gebasz a fene tudja. De lehet tényleg a szkander is.
csatikat is megnéztem ...
A drz oldal támasz kapcsoló leállítja a motort
Ez biztos
a vészleállító az érdekes , mert benyomva nem is teker ...
Engem a Honda úgy szoptatott hogy az egyik csatlakozó pont annyira szét csúszott hogy nem volt szikra de még egyben volt
gondoltam , hogy van valami külön védelem benne (oldalsztender nyitva, kuplung..ilyesmi), de ezek mind az önindítót tiltják...
vagyis ha nem húzod be a kuplungot , vagy kint marad az oldalsztender , akkor nem is forgat az önindító..