Üdv...
kis segítséget szeretnék kérni ...
adott egy drz 400 s...
szabadonfutóból kijöttek a csavarok...
a generátor tekercsek sérültek, de volt még szikra!
tettem rá másik generátor , s nincs vele szikra...azt mondták azért mert kínai...
visszatettem a régit...azzal sincs már szikra...
most tettem rá eredeti generátort+ cdi-t + trafót... ezeket mind egy működő motorból szedték ki...
És nincs szikra ...
Mit nézhettem el?
Van valakinek ötlete?
Nekem 105fokos volt a termosztát a Fastrában. Azt szerette. Persze előbb nyitott már, de ezzel volt stabil a motorhőfok.
Hűvösebb termosztáttal ingadozott.
Gondolom egy verseny endúró nem arra van tervezve hogy 3km/h tempóval nyekeregjen a patak mederben
Mondjuk semmi baja nem lett csak örökké a csizmámra pisálta a forró vizet a tartályból
Na de miért kéne trükközni? Ha az elő írt hűtőfolyadékot forralja, az nem normális működés, ott valami gond van, nem a forráspontot kell emelgetni hanem megoldani a hibát.
A folyadék tekintetében nem
Amigy a bárdi cucc nem gáz futóval cuccolva nem egyszer volt 100 fok felett az astra és nem forrt
De a motorba egyértelműen a motul cucca jobb volt
De aki extrém melegen jár annak van víz mentes Hűtő folyadék is ami ilyen 150-180 fokot is bír. Csak 3x drágább mint a motul
Mert megjegyeztem egy ilyen "Motulnak van olyan hűtő folyadék ami kb 130 foknál forr csak arra " kijelentésedre valamit?
Mivel ez a kijelentés erősen hiányos, pontatlan.
Már nem garis sajnos, február végén lejárt. Bár olvastam valamit a ktm-nél, hogy a vírus miatt a 02-hóban lejáró motoroknak meghosszabbították a gariját május végéig. Bár már az is elmúlt ,de majd kiderül. A hőfok mérő működik, hisz amikor elindulok szépen felmelegszik óra szerint is. Onnan is tűnt fel, hogy melegszik amikor kevés volt a víz, mert feljebb ment 1 egységgel. Aztán vissza hűtötte a venti. Feltöltöm és kiderül, hogy fogy e.
mivel megszoktam hogy egy tudálékos majom vagy a vizes témához nem is mondok semmit
de
a motul fagyállóval megszűnt a husky víz forralása, pedig előtte akármilyen arányban kevertem a fos bárdis fagyállót örökké főzte a kávét
és ugyanúgy lett nyekergetve a patakmederben mint előtte
az tény hogy ha a nyomást nem tartja meg a sapka akkor előbb forr, sokan még trükköznek is pl 1.4 bar helyet 1.8 bar sapka van aztán még később forr
az hogy ez a motornak jó-e nem tudom nem értek hozzá
Nyomás alatt a nem Motul hűtőfolyadék sem forr hamarabb.
Minden hűtőfolyadékban van víz, tehát csodák nincsenek. Az forr 100°C-on, ami a nyomás miatt tolódik ki.
A nyitott hűtőrendszernél nincs meg ez a feature, ott bizony hamarabb forr a hűtőfolyadék.
indításkor 12,5
vagyis az jó...
tekeri is rendesen...
valami kis bagatell hiba lesz... de nem jövök rá sehogy sem....
néztem..
kis segítséget szeretnék kérni ...
adott egy drz 400 s...
szabadonfutóból kijöttek a csavarok...
a generátor tekercsek sérültek, de volt még szikra!
tettem rá másik generátor , s nincs vele szikra...azt mondták azért mert kínai...
visszatettem a régit...azzal sincs már szikra...
most tettem rá eredeti generátort+ cdi-t + trafót... ezeket mind egy működő motorból szedték ki...
És nincs szikra ...
Mit nézhettem el?
Van valakinek ötlete?
Sőt a genyók már a hűtő ventllatort is lespórolták már szinte mindegyikről
Hűvösebb termosztáttal ingadozott.
Ténylegesen nem tudom mennyi a víz. Sosem mértem
Mondjuk semmi baja nem lett csak örökké a csizmámra pisálta a forró vizet a tartályból
Az opelek alapból is 105-110 fok C között vannak üzemi hőmérsékleten.
Amigy a bárdi cucc nem gáz futóval cuccolva nem egyszer volt 100 fok felett az astra és nem forrt
De a motorba egyértelműen a motul cucca jobb volt
De aki extrém melegen jár annak van víz mentes Hűtő folyadék is ami ilyen 150-180 fokot is bír. Csak 3x drágább mint a motul
Mert megjegyeztem egy ilyen "Motulnak van olyan hűtő folyadék ami kb 130 foknál forr csak arra " kijelentésedre valamit?
Mivel ez a kijelentés erősen hiányos, pontatlan.
de
a motul fagyállóval megszűnt a husky víz forralása, pedig előtte akármilyen arányban kevertem a fos bárdis fagyállót örökké főzte a kávét
és ugyanúgy lett nyekergetve a patakmederben mint előtte
az tény hogy ha a nyomást nem tartja meg a sapka akkor előbb forr, sokan még trükköznek is pl 1.4 bar helyet 1.8 bar sapka van aztán még később forr
az hogy ez a motornak jó-e nem tudom nem értek hozzá
Minden hűtőfolyadékban van víz, tehát csodák nincsenek. Az forr 100°C-on, ami a nyomás miatt tolódik ki.
A nyitott hűtőrendszernél nincs meg ez a feature, ott bizony hamarabb forr a hűtőfolyadék.