én a benzines rongy húzogatásra szavaznék gazdasági megfontolásból nézve, utána olajozás
műszaki szempontból a wd40 vagy hozzá hasonló szerekre voksolnék, mert tisztít de olajoz is szóval a görgők ne maradnak szárazon
pl ez a kedvencem mostanában: http://www.gordulo.hu/loctite-...
ráadásul az illata is jobb mint a wd40-nek
én ezt csináltam különféle gyűrűs láncokból kivett gyűrűkkel
és kb egyik sem szenvedett olyan mértékű változást ami miatt ne lehetne láncot mosni benzinnel
de ugye senki sem akar 400 forintos benzinnel mosogatni inkább megveszik az 1500 forintos tisztító spray-t
ami szerintem kb féktisztító és tuti megdagassza annyira a gyűrűt mint a benzin
Teljesen jó, ha minősítve van. Általában teljesítmény korlátot adnak meg.
Egyszer egy olcsóbb láncot raktam fel a régi Hondára, mert nagyon szar volt már és a megrendelt láncszett még nem jött meg.
Az kétszer szakadt el, de nem a patentnél
miért baszna hátba?
szerintem a nittelővel több a hibalehetőség, sok láma szarul teszi fel szorul, kifordul-kikopik a gyűrű aztán előbb kopik mint bármelyik szem
kb lehetetlen lepiszkálni a záró elemet még akkor is ha az embernek ez a szándéka
én egy ideje baszom ki a nittelőt és veszek helyette patentszemet
amúgy a patentszemen remekül lehet követni a lánc kopást, ha valakit épp ez érdekelne
Na, reggel azért lementem megszerelni a láncot. Mindig úgy gondoltam, hogy a legegyszerűbb a legjobb, így egy csavart kockásra köszörülve (hogy ne billegjen meg beférjen a patentlánc két tengelye közé) egy sima svédfogóval a helyére nyomtam. Próbáltam azzal az állítható önzáró fogóval is, de azzal az volt a baj, hogy a két pofája zárás közben valamilyen szöget zár be, így a patentszem két fele nem volt párhuzamos egymással.
Bezzeg a svédfogó!
én amiket láttam mind tágult a benzintől, még a tourmax is
a benzin nagyon agresszív szer, nem sok minden bírja, persze ez nem azt jelenti hogy 3 nap alatt elolvad
pl a tourmax csésze tömítés mindig bírta a szétszedésig, csak nem lehetett vele összeszerelni, félre kellett tenni a későbbi javításhoz hogy ismét felvegye az eredeti méretét
szóval nem feltétlen rossz a méret változás
de láttam gagyi gumit amiből morzsa lett a benzinbe áztatva
Nem az O gyűrűkkel szokott a gond lenni. (ha nem dagad be a benzinben akkor jó)
A keverőcső és tű pontosságára, kialakítására nagyon érzékenyek a karburátorok.
Fúvókából is találtam már pontatlant, de ezekkel azért ritkábban szokott gond lenni, ha ránézésre nincs eltérés, de azért egy fúvóka kaliberrel érdemes ellenőrizni beszerelés előtt.
A rugók ereje, meg a membránok anyaga is esetleges, bár mondjuk a Tourmax-al még nem volt gondom.
"Karbi felújítókat lehet kapni készletben a gyárinál sokkal olcsóbban, pl keyster vagy tourmax cuccok, de elég nagy a szórás a minőségükben, van akinek bejött, van aki megszívta és kidobott pénz volt."
Tehát karbi felújításnál nem mindegy, hogy melyik márkát veszed? Esetleg sima O gyürő csere esetén is érhetnek meglepetések, ha egyébként benzin és olajálló?
8:11-nél látható, hogy a faszi SEM tudja rányomni az ellendarabot, csak azzal a préssel. na az nekem nincs, nyilván lehetne ekecselni egyet hulladékból, de a művelet maga 2 másodperc, ezért keresek valami egyszerűbb megoldást.
Sziasztok segítséget szeretnék kérni nem rég vettem egy Gilera runner sp Rst 2006 50 ccm Robogót pár napja nem működik rendesen gázadásra fullad karburátort ki lett takarítva beállitva ma azt vettem észre hogy a műszerfal világít ha a kulcsot kiveszem akkor is. Lehetséges hogy kontakt hibára utal?
És befolyásolja a működést indul megy egy kis ideig kb 200 métert és utána mintha nem kapna üzemanyagot de ezek szerint lehet hogy áram hiba lehet? Segítségeteket nagyra értékelem.
műszaki szempontból a wd40 vagy hozzá hasonló szerekre voksolnék, mert tisztít de olajoz is szóval a görgők ne maradnak szárazon
pl ez a kedvencem mostanában: http://www.gordulo.hu/loctite-...
ráadásul az illata is jobb mint a wd40-nek
és kb egyik sem szenvedett olyan mértékű változást ami miatt ne lehetne láncot mosni benzinnel
de ugye senki sem akar 400 forintos benzinnel mosogatni inkább megveszik az 1500 forintos tisztító spray-t
ami szerintem kb féktisztító és tuti megdagassza annyira a gyűrűt mint a benzin
Egyszer egy olcsóbb láncot raktam fel a régi Hondára, mert nagyon szar volt már és a megrendelt láncszett még nem jött meg.
Az kétszer szakadt el, de nem a patentnél
szerintem a nittelővel több a hibalehetőség, sok láma szarul teszi fel szorul, kifordul-kikopik a gyűrű aztán előbb kopik mint bármelyik szem
kb lehetetlen lepiszkálni a záró elemet még akkor is ha az embernek ez a szándéka
én egy ideje baszom ki a nittelőt és veszek helyette patentszemet
amúgy a patentszemen remekül lehet követni a lánc kopást, ha valakit épp ez érdekelne
Láncfűrész membránnal jártam úgy hogy 2 hét alatt bekeményedett az etanolos benzintől, és újra keveset kapott.
Bezzeg a svédfogó!
a benzin nagyon agresszív szer, nem sok minden bírja, persze ez nem azt jelenti hogy 3 nap alatt elolvad
pl a tourmax csésze tömítés mindig bírta a szétszedésig, csak nem lehetett vele összeszerelni, félre kellett tenni a későbbi javításhoz hogy ismét felvegye az eredeti méretét
szóval nem feltétlen rossz a méret változás
de láttam gagyi gumit amiből morzsa lett a benzinbe áztatva
olajálló van, abból van többféle anyag is
A keverőcső és tű pontosságára, kialakítására nagyon érzékenyek a karburátorok.
Fúvókából is találtam már pontatlant, de ezekkel azért ritkábban szokott gond lenni, ha ránézésre nincs eltérés, de azért egy fúvóka kaliberrel érdemes ellenőrizni beszerelés előtt.
A rugók ereje, meg a membránok anyaga is esetleges, bár mondjuk a Tourmax-al még nem volt gondom.
Tehát karbi felújításnál nem mindegy, hogy melyik márkát veszed? Esetleg sima O gyürő csere esetén is érhetnek meglepetések, ha egyébként benzin és olajálló?
El is raktározom az elmémben, lehet, hogy szükség is lesz rá.
8:11-nél látható, hogy a faszi SEM tudja rányomni az ellendarabot, csak azzal a préssel. na az nekem nincs, nyilván lehetne ekecselni egyet hulladékból, de a művelet maga 2 másodperc, ezért keresek valami egyszerűbb megoldást.
meg a zárólapot egy nagy fogó egy lappsvas két furat csaptávolságra
És befolyásolja a működést indul megy egy kis ideig kb 200 métert és utána mintha nem kapna üzemanyagot de ezek szerint lehet hogy áram hiba lehet? Segítségeteket nagyra értékelem.