Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hacsak le nincs tiltva
Jaaaa! értem. De ha gyári elsőt veszek meg új láncot, akkor is érdemes így?
amit írtam kettőt veszel és cseréled x ezrenként
így egyszerre kopik a két első nem lesz az hogy még a lánc bírná de már nagyon cápás az első fogak
az újat meg egyből ledarálja a kinyúltabb lánc
Ma sem unatkoztam.
AZmiaz?
Megvan...
Váltónál. 10 ezer az ára, plusz posta
próbáld ki a dupla első lánckereket, ha nem túl bonyolult a csere, nekem mindig meghosszabbított a szett élettartamát és nem dobott rá még +20% sem az árra
Nemtom Kérd meg inkább a részin' ketet, az biztos tudja a tutit.
Aha. Most vagy 10 perce nézem az OEM robbantott ábráit, de kurvára nem látom az első lánckereket. Némelyik alkatrész el van dugva logikátlan helyre, a hátsó féklámpa kapcsoló húzórugója pl. az "ignition switch"-nél található.
A zajcsillapítósat néztem, nagyon nem hiszek benne - de akár - és 3 ezer az ára.
Én nem tenném. Elől nálam minden utcai vason csak a gyári vált be.
nekem bejött a jt
kicsit puritán de jó minőség
pl az lc4 gyári első lánckerekén van egy gumi lap ami miatt halkabban fut a lánc, namármost engem ezek a dolgok nem érdekelnek mert a 2 első jt kb annyi mint a gyári
én mindig 2 elsőt veszek aztán időnként cserélgetem őket
amíg sokat mentem addig 2-3 ezrenként csere volt, mostanában inkább csak évente
így többet bír a szett aztán ilyen +3 ezer az az egy első jt lánckerék
Előre a JT nem jó? Mert azt néztem ki.
Hát amit ma leszedtem, már elkopott a húzó oldala a fognak, a haver szerint megkellett volna fordítanom, de már oldalra is görbült a lánc, meg egyik tömítő karika ki is esett belőle, tehát cserésnek gondoltam. De akkor meg lánc+lánckerék, ami nem olcsó, de így tudom honnét indulok. Egyszerre az olaj, szűrők, fékolaj, hűtővíz, láncszett, hátsó gumi meg ami még a kezemben marad szereléskor.
én hajdanán vágattam egy ismerősnek hardox lemezből, az kibír 5 láncot is vagy többet ha nem akkor van cserélve amikor kinyúlik 5-6 centit
A kis lánckerékből jó ha gyárit veszel cseréhez v mindenképpen jó minőséget, a hátsót nem minden láncnál kell cserélni, csak ha indokolt, de abból is elég JT vagy Sunstar, vagy bármilyen olcsóbb darab.
Mondjuk ilyenről nem is tudtam. Azt látom, hogy van aki gyárt, de azt azért nem gondoltam, hogy ennyire olcsó, pláne, mert az OEM-nél 22-ért adnák a "gyárit".
Én azt hittem, hogy az alu lánckerék átbaszás, de akkor ezek szerint meg nem.
nekem a vx2 volt eddig minden motoron
pl ez tök olcsó
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Én egy JT láncot találtam olcsóért. Nem fillérbaszóságból, de mindenki azt mondja a magáéról, hogy az övé gyári minőségű, meg amúgy beszállítója a gyárnak, akkor miért fizessek a ráeső reklámért többet, mint amennyit nekem ér? mert én nem reklámra utazok.

http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Kereket sem cserélek minden esetben magamnak, a kislánckerék szokott jobban kopni, de nekem két láncot kibír.
hátsót vágatni kell sima lemezből, kb 1000ft ha van ismerős olyan cégnél aki tud vágatni, külsősnek biztos több de akkor sincs több 2 ezernél
én 2 éve vágattam 42-45 fogas hátsókat 700 forintra jött ki az átlag ár
Na, te meg pont az ellenkezőjét írod.
Hogy ne beszéljek mellé, a gugli első találatából szemezgetek:

http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
19.565,- HUF

http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
28.840,- HUGF
Ha úgy nézem +10 ezer, ha meg úgy, akkor 150%.
De ha annyival nem erősebb mint amennyivel drágább, akkor tényleg nem jó üzlet, ilyenkor csak azon gondolkodom, hogy láncot lánckerékkel együtt illő, és akkor a két lánckerék cseréje már megdrágítja a cserélést.
Ja, az is jó.