amit írtam kettőt veszel és cseréled x ezrenként
így egyszerre kopik a két első nem lesz az hogy még a lánc bírná de már nagyon cápás az első fogak
az újat meg egyből ledarálja a kinyúltabb lánc
próbáld ki a dupla első lánckereket, ha nem túl bonyolult a csere, nekem mindig meghosszabbított a szett élettartamát és nem dobott rá még +20% sem az árra
Aha. Most vagy 10 perce nézem az OEM robbantott ábráit, de kurvára nem látom az első lánckereket. Némelyik alkatrész el van dugva logikátlan helyre, a hátsó féklámpa kapcsoló húzórugója pl. az "ignition switch"-nél található.
nekem bejött a jt
kicsit puritán de jó minőség
pl az lc4 gyári első lánckerekén van egy gumi lap ami miatt halkabban fut a lánc, namármost engem ezek a dolgok nem érdekelnek mert a 2 első jt kb annyi mint a gyári
én mindig 2 elsőt veszek aztán időnként cserélgetem őket
amíg sokat mentem addig 2-3 ezrenként csere volt, mostanában inkább csak évente
így többet bír a szett aztán ilyen +3 ezer az az egy első jt lánckerék
Hát amit ma leszedtem, már elkopott a húzó oldala a fognak, a haver szerint megkellett volna fordítanom, de már oldalra is görbült a lánc, meg egyik tömítő karika ki is esett belőle, tehát cserésnek gondoltam. De akkor meg lánc+lánckerék, ami nem olcsó, de így tudom honnét indulok. Egyszerre az olaj, szűrők, fékolaj, hűtővíz, láncszett, hátsó gumi meg ami még a kezemben marad szereléskor.
A kis lánckerékből jó ha gyárit veszel cseréhez v mindenképpen jó minőséget, a hátsót nem minden láncnál kell cserélni, csak ha indokolt, de abból is elég JT vagy Sunstar, vagy bármilyen olcsóbb darab.
Mondjuk ilyenről nem is tudtam. Azt látom, hogy van aki gyárt, de azt azért nem gondoltam, hogy ennyire olcsó, pláne, mert az OEM-nél 22-ért adnák a "gyárit".
Én azt hittem, hogy az alu lánckerék átbaszás, de akkor ezek szerint meg nem.
Én egy JT láncot találtam olcsóért. Nem fillérbaszóságból, de mindenki azt mondja a magáéról, hogy az övé gyári minőségű, meg amúgy beszállítója a gyárnak, akkor miért fizessek a ráeső reklámért többet, mint amennyit nekem ér? mert én nem reklámra utazok.
hátsót vágatni kell sima lemezből, kb 1000ft ha van ismerős olyan cégnél aki tud vágatni, külsősnek biztos több de akkor sincs több 2 ezernél
én 2 éve vágattam 42-45 fogas hátsókat 700 forintra jött ki az átlag ár
Ha úgy nézem +10 ezer, ha meg úgy, akkor 150%.
De ha annyival nem erősebb mint amennyivel drágább, akkor tényleg nem jó üzlet, ilyenkor csak azon gondolkodom, hogy láncot lánckerékkel együtt illő, és akkor a két lánckerék cseréje már megdrágítja a cserélést.
így egyszerre kopik a két első nem lesz az hogy még a lánc bírná de már nagyon cápás az első fogak
az újat meg egyből ledarálja a kinyúltabb lánc
Váltónál. 10 ezer az ára, plusz posta
kicsit puritán de jó minőség
pl az lc4 gyári első lánckerekén van egy gumi lap ami miatt halkabban fut a lánc, namármost engem ezek a dolgok nem érdekelnek mert a 2 első jt kb annyi mint a gyári
amíg sokat mentem addig 2-3 ezrenként csere volt, mostanában inkább csak évente
így többet bír a szett aztán ilyen +3 ezer az az egy első jt lánckerék
Én azt hittem, hogy az alu lánckerék átbaszás, de akkor ezek szerint meg nem.
pl ez tök olcsó
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
én 2 éve vágattam 42-45 fogas hátsókat 700 forintra jött ki az átlag ár
Hogy ne beszéljek mellé, a gugli első találatából szemezgetek:
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
19.565,- HUF
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
28.840,- HUGF
De ha annyival nem erősebb mint amennyivel drágább, akkor tényleg nem jó üzlet, ilyenkor csak azon gondolkodom, hogy láncot lánckerékkel együtt illő, és akkor a két lánckerék cseréje már megdrágítja a cserélést.