vannak hoki láncok csak a didnél nincs 75 alatti gyűrűs ha jól emlékszem
ilyen regina és társainál vannak egész olcsók is meg jobbak is
nekem egyik endúró se nyújtogatta a láncot nem volt ideje mert előbb lepotyogtak a görgők mielőtt először állítani kellett volna
Mert a 75-nél nincs olcsóbb illetve talán a gyűrű nélküliek, de a 75 és a 100+-os között kb 1/3-ad a különbség miközben igazából ugyanannyit megy el normál használat mellett mivel inkább az idő és az időjárás öli meg mint a tépkedés az meg egyformán pusztítja mindkettőt.
Simán A-ból B-be, nincs kunsztozás, mert nem tudok. Ha pályán megyek 130-al, az a vége, közúton ritkán 105-110-nél jobban.
Tudom, elég szar az életem így, de eddig kis túlzással a szemészre meg a fogorvosra korlátozódott az egészségügyi ellátásban való részvételem (a saját hülyeségből fakadó lágyéksérvet meg sem említem), még csekk sem jött a szervtől, nem feküdtem 100 méter hosszan elkopva a flaszteron sem, így ez nekem bejövős életvitel.
Attól függ, hogy használod? Ha állandóan téped neki és kettesével dobálod vissza kivágott kuplunggal a sebességeket akkor az erősebbnek van értelme, ha csak úgy lazán közlekedsz majd ugyanannyit elmegy a gyengébb is így anyagilag nem éri meg.
Nem, ez egy évek óta nem karbantartott motor - csak ahol a papok táncolnak - feltámasztása optikailag.
Amint írtam, én az előző motoromat rendszeresen karbantartottam, vissza lehetett volna tolni a boltba. Tehát amikor a szétvert olajon felkúszó mocsok már a tank aljáig ér, ott azért problémák vannak a gazdával.
Köszi, Mert árban elég nagy ugrás van, amit ki lehetne pengetni, ha biztos vagyok, hogy megéri.
A láncolajzóval az a bajom, hogy harmadik napja vakarom - amúgy egy rettentő hanyag és semmirekellő - gazda után a motort. Blokk, lengővilla, hátsó lábtartó tartókonzol, oldalsztender, lánckerék, felni, vagyis a teljes bal oldalát. A híg olaj csak szétfröcsög és gyűjti a piszkot. Én amúgy alapból 3-500 km-enként befújom azzal a sűrű fehér lánckenővel és minden idény elején végig is pucolom a láncot.
Szerintem elég. Bár nyilván egy erősebben több a tartalék, de ha valóban nem kinzod, bírnia kell. Pattintasz rá egy láncolajzót és örökké is fog tartani.
Ha láncot cserélek, és a motor gyárilag és papír szerint 72 lovas (ER-6), elég a 75 lóerőig gyártott láncok közül választani, esetleg a nagyobb teljesítményű motorokhoz valót megvenni, mondván tovább tart?
(Nem egykerekezek, nem kínozom a gépet, csak haladok.)
Változik minden
És nem tudsz egy olyan időpontot találni ahova érdemes lenne visszamenni
Pl neked a 80 as évek tuti jó lenne de aki akkor volt 70 éves annak a háború előtti “nyugodtabb” idők tuti jobban tetszett volna
Pl az astra üzemanyag tankja nem rozsdás pedig évente egyszer tankolok Kb negyedig
Csak én kissé sokallom azokat az "összetevőket" , még akkor is , ha idős vagyok! És ez főleg akkor bosszant nagyon, ha az "üzemanyag"-tól szrrá rozsdál a "benzintank" belseje!
Látszik hogy idős vagy
Nincs olyan hogy benzin
Üzemanyag van, ami egy csomó összetevőből áll
Benzin az kb az amit a patikában adnak. És nagyjából alkalmatlan mindenre a ragtapasz leoldáson kívül
Azt sem tusod, mit kevernek bele abba az "üzemanyag"-ba! Múlt héten ismerősnek nem tetszett ahogy a Skodája megy, ezért lefejtette a tankból egy cső segítségével az üzemanyagot, és ilyen a benzintől teljesen különváló színben is eltérő valamit talált benne kb. 1,2 litert! És most akkor mit is veszünk meg a "benzin" kútnál amit eladnak nekünk?? Ezért fordulhat elő olyan, hogy fél tanknál beállok a kútra és teletöltöm és az elindulás után cca. 2 perccel feléled a motor??!!
Általában nem olcsók, és vannak különösen szerencsétlen típusok, amikhez csak kompletten lehet súberrel kapni, külön nem nagyon.
Ha a tiéd nem szakadt, akkor a szárítás segíthet, ha akkor sem akar a helyén maradni, akkor a perem vájatába kent minimális mennyiségű sima kenőzsírral maradásra lehet bírni míg a karbifedél a helyére kerül.
https://www.ebay.de/itm/Kawasa...
Ilyet kell venni. Èn az öreg yamahán csereltem le...
Amúgy pl a gsxr 1100 89-92` esetében kb 90-100 ezer egy jó állapotu porlasztó felújítva eltakarítva...
köszi, egyenlőre behoztam a szobába, holnap lesz időm kipróbálom hátha vissza tudom tenni.
Amúgy minden ilyen japán karbihoz ilyen drága a membrán? 30-50 ezer forint / db? Ahogy nézegettem a többi alkatrész, még viszonylag tűrhető de ez valahogy kiemelkedően magas. A 4 darab lenne min 120ezer forint. Vagy ezt 1x mindenképpen rá kell költeni a kisebb értékű gépek karbijára is? Főleg ilyen minőségű üzemanyagoknál?
ilyen regina és társainál vannak egész olcsók is meg jobbak is
nekem egyik endúró se nyújtogatta a láncot nem volt ideje mert előbb lepotyogtak a görgők mielőtt először állítani kellett volna