Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vannak hoki láncok csak a didnél nincs 75 alatti gyűrűs ha jól emlékszem
ilyen regina és társainál vannak egész olcsók is meg jobbak is
nekem egyik endúró se nyújtogatta a láncot nem volt ideje mert előbb lepotyogtak a görgők mielőtt először állítani kellett volna
520as cetka-lánc pont elég, azt nem nyújtja meg, tizenpárezerből megvan
Mert a 75-nél nincs olcsóbb illetve talán a gyűrű nélküliek, de a 75 és a 100+-os között kb 1/3-ad a különbség miközben igazából ugyanannyit megy el normál használat mellett mivel inkább az idő és az időjárás öli meg mint a tépkedés az meg egyformán pusztítja mindkettőt.
mennyi különbség van a 2 lánc között forintban?
mert én a 30-40 lóerős motorokra is a 75 lovas láncot veszem mert alig olcsóbb a "gyengébb"
Akkor nincs szükség az erősebbre, amúgy már régóta magamnak is azt teszem fel ha kell, nem bír annyival többet az erősebb mint amennyivel drágább.
Simán A-ból B-be, nincs kunsztozás, mert nem tudok. Ha pályán megyek 130-al, az a vége, közúton ritkán 105-110-nél jobban.
Tudom, elég szar az életem így, de eddig kis túlzással a szemészre meg a fogorvosra korlátozódott az egészségügyi ellátásban való részvételem (a saját hülyeségből fakadó lágyéksérvet meg sem említem), még csekk sem jött a szervtől, nem feküdtem 100 méter hosszan elkopva a flaszteron sem, így ez nekem bejövős életvitel.
Attól függ, hogy használod? Ha állandóan téped neki és kettesével dobálod vissza kivágott kuplunggal a sebességeket akkor az erősebbnek van értelme, ha csak úgy lazán közlekedsz majd ugyanannyit elmegy a gyengébb is így anyagilag nem éri meg.
Nyilván nem lehet könnyű több év g@néját levakarni, de ha egyszer kész leszel már csak szinten tartani kell.
Nem, ez egy évek óta nem karbantartott motor - csak ahol a papok táncolnak - feltámasztása optikailag.
Amint írtam, én az előző motoromat rendszeresen karbantartottam, vissza lehetett volna tolni a boltba. Tehát amikor a szétvert olajon felkúszó mocsok már a tank aljáig ér, ott azért problémák vannak a gazdával.
No Te pont a lánc spray maradványait takarítod most szerintem. Az olajat egy papírtörlővel lehúzod és kész is. (nekem van és onnan tudom )
Köszi, Mert árban elég nagy ugrás van, amit ki lehetne pengetni, ha biztos vagyok, hogy megéri.
A láncolajzóval az a bajom, hogy harmadik napja vakarom - amúgy egy rettentő hanyag és semmirekellő - gazda után a motort. Blokk, lengővilla, hátsó lábtartó tartókonzol, oldalsztender, lánckerék, felni, vagyis a teljes bal oldalát. A híg olaj csak szétfröcsög és gyűjti a piszkot. Én amúgy alapból 3-500 km-enként befújom azzal a sűrű fehér lánckenővel és minden idény elején végig is pucolom a láncot.
Szerintem elég. Bár nyilván egy erősebben több a tartalék, de ha valóban nem kinzod, bírnia kell. Pattintasz rá egy láncolajzót és örökké is fog tartani.
Ha láncot cserélek, és a motor gyárilag és papír szerint 72 lovas (ER-6), elég a 75 lóerőig gyártott láncok közül választani, esetleg a nagyobb teljesítményű motorokhoz valót megvenni, mondván tovább tart?
(Nem egykerekezek, nem kínozom a gépet, csak haladok.)
Változik minden
És nem tudsz egy olyan időpontot találni ahova érdemes lenne visszamenni
Pl neked a 80 as évek tuti jó lenne de aki akkor volt 70 éves annak a háború előtti “nyugodtabb” idők tuti jobban tetszett volna
Pl az astra üzemanyag tankja nem rozsdás pedig évente egyszer tankolok Kb negyedig
Csak én kissé sokallom azokat az "összetevőket" , még akkor is , ha idős vagyok! És ez főleg akkor bosszant nagyon, ha az "üzemanyag"-tól szrrá rozsdál a "benzintank" belseje!
Látszik hogy idős vagy
Nincs olyan hogy benzin
Üzemanyag van, ami egy csomó összetevőből áll
Benzin az kb az amit a patikában adnak. És nagyjából alkalmatlan mindenre a ragtapasz leoldáson kívül
Azt sem tusod, mit kevernek bele abba az "üzemanyag"-ba! Múlt héten ismerősnek nem tetszett ahogy a Skodája megy, ezért lefejtette a tankból egy cső segítségével az üzemanyagot, és ilyen a benzintől teljesen különváló színben is eltérő valamit talált benne kb. 1,2 litert! És most akkor mit is veszünk meg a "benzin" kútnál amit eladnak nekünk?? Ezért fordulhat elő olyan, hogy fél tanknál beállok a kútra és teletöltöm és az elindulás után cca. 2 perccel feléled a motor??!!
Általában nem olcsók, és vannak különösen szerencsétlen típusok, amikhez csak kompletten lehet súberrel kapni, külön nem nagyon.
Ha a tiéd nem szakadt, akkor a szárítás segíthet, ha akkor sem akar a helyén maradni, akkor a perem vájatába kent minimális mennyiségű sima kenőzsírral maradásra lehet bírni míg a karbifedél a helyére kerül.
25€ ahogy nézem a legjobb ajánlat, bár fogalmam sincs milyen a motorod...
https://www.ebay.de/itm/KAWASA...
https://www.ebay.de/itm/Kawasa...
Ilyet kell venni. Èn az öreg yamahán csereltem le...
Amúgy pl a gsxr 1100 89-92` esetében kb 90-100 ezer egy jó állapotu porlasztó felújítva eltakarítva...
köszi, egyenlőre behoztam a szobába, holnap lesz időm kipróbálom hátha vissza tudom tenni.
Amúgy minden ilyen japán karbihoz ilyen drága a membrán? 30-50 ezer forint / db? Ahogy nézegettem a többi alkatrész, még viszonylag tűrhető de ez valahogy kiemelkedően magas. A 4 darab lenne min 120ezer forint. Vagy ezt 1x mindenképpen rá kell költeni a kisebb értékű gépek karbijára is? Főleg ilyen minőségű üzemanyagoknál?
Várj vele aztán összemegy, tuti valami utángyátott anyag lesz, csésze tömítéssel sokszor jártam már így
Simán levizsgázol vele. Rozsdaboglya ne legyen oszt ennyi.
ezressel meg 1500 assal visszacsiszol,polir es annyi.