Lehet láttam már dugattyút de az is lehet hogy ez a szomszéd ismerősének a garázsa nem most mértem először csak arra akartam rávilágítani hogy még ha van is mivel akkor se egyszerű
A helyzet nagyon egyszerű. Az illesztésed 0,03 mm - mint írtad. Akkor most már tudod, hogy milyen szorosan van a dugó a hengerben, ha ekkora az illesztés
Most már csak az a kérdés, hogy valóban annyi-e az annyi. Meg lett mérve a dugó mikrométerrel és megállapítva a legnagyobb mérete (legalul)? Meg lett mérve a henger intóval/subitóval több ponton, megállapítva a legkisebb, legnagyobb méretét?
Ki emlitette a tolomerot?
Megfeleloen kalibralt mikrometer. Ha eloszor a mersz dugattyut elcseszed......
Ha masodszor akkor is ..........
Ha ezek utan is akkor ne is probald megegyszer
na hol van a nagy bazaltkocka ... a mérés is érdekes dolog mert pl 72 mm-es dugó átmérőjét akartam méregetni mikrométerrel és nemigazán jött össze (az érdekelt hogy B-s vagy C-s) lehet régi volt a mérő lehet nem jó pozicióban mértem vagy kevés célzóvizet ittam minden esetre egy egzakt mérés nem olyan egyszerű hogy rákúrom a tolómérőt és jóvanaz ...
ujjal át lehet tolni, van mám mértékegység
én egy ujjal eltokok egy raklapot is van aki meg arrébbhúzni is alig bírja....
amúgy ha szorul az jó dolog, a harangnyelv az kolompolhat de a dugattyú nem
ha melegszik majd bekoptatják egymást
Egy két ütemű egy hengeres motorról lenne szó. Nicasilos henger.Most vettem bele új dugattyút,a gyári előírt 3századra illesztve a kopáshoz képest.Csak natúrba a gyűrűk nélkül,teljesen könnyen kell mozognia benne a dugónak? Ez egy picit szorul,de nem vészes ujjal simán áttolható rajta végig.Ez normális vagy nagy dugót sikerült szerezni bele? Köszönöm előre is a válaszokat!
Laci ne haragudj, de rajtad van a csoszemuveg. Es mindig elkanyarodunk attol, amire reagaltam. Mondjuk ezen osszeveszni nem fogok veled, ahhoz azert tul regota ismerjuk egymast. :)
Mint elozoleg is irtam, arra valaszoltam, hogy te azt irtad: a tobbi autogyarto azert nem csinal villanyautot, mert a nemet azt mondja lehetetlen a tesla pedig az atgondolt tervezese miatt tudja kihozni olcson. Erre azt irtam, hogy a tesla vesztesegesen csinalta ezeket, es a tobbi autogyar ezt nem akarta csinalni.
A teslanak a nullarol kellett egy autot csinalnia, tele volt hibaval, mert ez mashogy nem megy. Nincs akkora tapasztalatuk autogyartasban, ez teny. Valahol el kell kezdeni.
Aztan azzal magyaraztad a sikeresseget a teslanak, hogy egyetlen egy ember atlatja a gyartast atol cettig, emiatt minden ugy van megtervezve, amit mas megint nem tud csinalni.
Erre irtam, hogy fejetlenseg volt a cegnel, es ezt elegge alatamasztja a garancialis es szallitasi hataridos problemak.
Ne allj ennyire pikirten az ellenvelemenyemhez, engem nem erdekel mennyire gyoker Musk. Ilyen magassagokban a mi ertekrendunk alapjan mindenki egy fasz. Mashogy nem lehet ennyi ceget vezetni. En biztos nehany nap alatt elbuknek ebben a helyzetben, mert nem vagyok elegge pszichopata ehhez a poziciohoz.
Mondjuk azon csak rohogok, hogy minden nap 12 orat dolgozik, mert ennyit ember hatekonyan nem tud dolgozni. Egy kicsit rozsaszinen irtad le ezt az egeszet, amit en nem tudok beleilleszteni az eddig olvasottak alapjan.
A tobbi autogyarrol nekem is megvan a velemenyem, pl egy navi barmilyen autoban ne mereszeljen reccenni sem, ilyen mobilokkal a piacon. Persze ez is csak azt mutatja, hogy aki uj autot vesz, az altalaban fel a billentyuzettol, es nincs igenye arra, hogy normalis kijelzo legyen az autoban. Vagy egyeb hulyesegek.
De en mostantol inkabb motort szerelnek itt, minthogy teleszemeteljem a topicot.
És mostanra már régen nyereséges, és heti 5000-et gyárt. Németek mennyi EV-t gyártanak? Azt is veszteséggel. Persze ígérgetni tudnak ők is csak határidőt nem mondanak, mert ők már tapasztaltak
Most akkor mit bizonyít ez?
Köze nincs hozzá hogy milyen jól van megtervezve, ahogy annak sem hogy az első szériás gyártásban sok volt a gyártási hiba, vagy mennyire geci főnök az Elon Musk.
Meg ahhoz sem hogy a többi autógyár milyen szarokat tervez, mert már bele sülyedtek a posványba és el sem hiszik hogy lehet jobbat is csinálni.
A napokban vásároltam egy 2009-es RSV4-et. Tud esetleg valaki egy megbízható, jó szervízt, ahol már láttak ilyen motort? Előre is köszi a válaszokat! Üdv!
A kezdet mindig nehéz
A "régi" autó gyártóknak ott van 30+ év tapasztalat minden téren
Úgy könnyebb okosan gyártani és értékesíteni hogy megvan hozzá minden, és max pár dolgot kell átalakítani vagy átszervezni
De Laci. Megis belementunk. Nem az oroszok talaltak ki, hogy ezen felul 1500 helyett 260 model 3 keszult el hataridore...
Ezek tenyek, nem pedig valamelyik oldal.
Ezekkel az adatokkal nem lehet magyarazni, hogy atgondoltabb a gyartas, mint mondjuk a nemeteknel, ezert olcsobban ki tudjak hozni.
Mi ebből a tanulság?? Aki nem tud úszni az ne másszon fára mert elüti a villamos! Vagy a falióra a 12-őt! Vagy a 11-et. Mert megint valami hülye óraállítást akar!
Töltőről van konkrét boncolás, de az egész jól és észerűen van megtervezve. https://villanyautosok.hu/2019...
A Tesláról és Muskról elég sok hazugság terjed, mert sok régi autóscégnek lépett a tyúkszemére. Persze ki tudja mi az igazság, de utólag mindig kiderült hogy mégsem bukott meg, jutott csődbe, mégsem olyan szar, még sincs ideg összeroppanása, csak dolgozott a propaganda.
Olvass egy kicsit a másik oldalról is, hogy magad tudd levonni a következtetést: https://villanyautosok.hu/2018...
Most már csak az a kérdés, hogy valóban annyi-e az annyi. Meg lett mérve a dugó mikrométerrel és megállapítva a legnagyobb mérete (legalul)? Meg lett mérve a henger intóval/subitóval több ponton, megállapítva a legkisebb, legnagyobb méretét?
Megfeleloen kalibralt mikrometer. Ha eloszor a mersz dugattyut elcseszed......
Ha masodszor akkor is ..........
Ha ezek utan is akkor ne is probald megegyszer
én egy ujjal eltokok egy raklapot is van aki meg arrébbhúzni is alig bírja....
amúgy ha szorul az jó dolog, a harangnyelv az kolompolhat de a dugattyú nem
ha melegszik majd bekoptatják egymást
Egy két ütemű egy hengeres motorról lenne szó. Nicasilos henger.Most vettem bele új dugattyút,a gyári előírt 3századra illesztve a kopáshoz képest.Csak natúrba a gyűrűk nélkül,teljesen könnyen kell mozognia benne a dugónak? Ez egy picit szorul,de nem vészes ujjal simán áttolható rajta végig.Ez normális vagy nagy dugót sikerült szerezni bele? Köszönöm előre is a válaszokat!
Mint elozoleg is irtam, arra valaszoltam, hogy te azt irtad: a tobbi autogyarto azert nem csinal villanyautot, mert a nemet azt mondja lehetetlen a tesla pedig az atgondolt tervezese miatt tudja kihozni olcson. Erre azt irtam, hogy a tesla vesztesegesen csinalta ezeket, es a tobbi autogyar ezt nem akarta csinalni.
A teslanak a nullarol kellett egy autot csinalnia, tele volt hibaval, mert ez mashogy nem megy. Nincs akkora tapasztalatuk autogyartasban, ez teny. Valahol el kell kezdeni.
Aztan azzal magyaraztad a sikeresseget a teslanak, hogy egyetlen egy ember atlatja a gyartast atol cettig, emiatt minden ugy van megtervezve, amit mas megint nem tud csinalni.
Erre irtam, hogy fejetlenseg volt a cegnel, es ezt elegge alatamasztja a garancialis es szallitasi hataridos problemak.
Ne allj ennyire pikirten az ellenvelemenyemhez, engem nem erdekel mennyire gyoker Musk. Ilyen magassagokban a mi ertekrendunk alapjan mindenki egy fasz. Mashogy nem lehet ennyi ceget vezetni. En biztos nehany nap alatt elbuknek ebben a helyzetben, mert nem vagyok elegge pszichopata ehhez a poziciohoz.
Mondjuk azon csak rohogok, hogy minden nap 12 orat dolgozik, mert ennyit ember hatekonyan nem tud dolgozni. Egy kicsit rozsaszinen irtad le ezt az egeszet, amit en nem tudok beleilleszteni az eddig olvasottak alapjan.
A tobbi autogyarrol nekem is megvan a velemenyem, pl egy navi barmilyen autoban ne mereszeljen reccenni sem, ilyen mobilokkal a piacon. Persze ez is csak azt mutatja, hogy aki uj autot vesz, az altalaban fel a billentyuzettol, es nincs igenye arra, hogy normalis kijelzo legyen az autoban. Vagy egyeb hulyesegek.
De en mostantol inkabb motort szerelnek itt, minthogy teleszemeteljem a topicot.
Most akkor mit bizonyít ez?
Köze nincs hozzá hogy milyen jól van megtervezve, ahogy annak sem hogy az első szériás gyártásban sok volt a gyártási hiba, vagy mennyire geci főnök az Elon Musk.
Meg ahhoz sem hogy a többi autógyár milyen szarokat tervez, mert már bele sülyedtek a posványba és el sem hiszik hogy lehet jobbat is csinálni.
A napokban vásároltam egy 2009-es RSV4-et. Tud esetleg valaki egy megbízható, jó szervízt, ahol már láttak ilyen motort? Előre is köszi a válaszokat! Üdv!
A "régi" autó gyártóknak ott van 30+ év tapasztalat minden téren
Úgy könnyebb okosan gyártani és értékesíteni hogy megvan hozzá minden, és max pár dolgot kell átalakítani vagy átszervezni
Ezek tenyek, nem pedig valamelyik oldal.
Ezekkel az adatokkal nem lehet magyarazni, hogy atgondoltabb a gyartas, mint mondjuk a nemeteknel, ezert olcsobban ki tudjak hozni.
https://villanyautosok.hu/2019...
A Tesláról és Muskról elég sok hazugság terjed, mert sok régi autóscégnek lépett a tyúkszemére. Persze ki tudja mi az igazság, de utólag mindig kiderült hogy mégsem bukott meg, jutott csődbe, mégsem olyan szar, még sincs ideg összeroppanása, csak dolgozott a propaganda.
Olvass egy kicsit a másik oldalról is, hogy magad tudd levonni a következtetést:
https://villanyautosok.hu/2018...
Amíg az álmennyezet alatt volt a régi, addig nem zavarta.