huh, azt hittem hogy már az én szövegértésemmel van a baj :-)
De az is elképzelhető, hogy a srác nem magyar anyanyelvű és ez okozza a megértési nehézségeket
Kíváncsi vagyok, legalább a kérdést érti-e valaki. Hihetetlen baszki, hogy még kérdezni se tudtok normálisan, olvashatóan, hogy még egy percet se vagy hajlandó rászánni, miközben azt várod hogy segítsenek és energiát fordítsanak a problémádra mások.
Sziaztok
szuzu ltr 400 tuom nem sok van .. ijektor szivatyu meg minden......csere nem ég f1 ibeindul azt elhalványodva leál leáll lassan ;;;;?????
kiszerelt befecskendező először ok azt fokozatmetessen elfogy ... nyomás ok . tank nyomásszabájzo szürök tisztitva ellenőrizve ..mifasz szer elektroooo
Hozzáértő segitséget köszönném .
Mi a gyakorlati jelentösége?
Nekem volt anno a zzr1100 be de ott csak az inditomotort tekerte, és azért nem indult be mert a gyujtotrafók a gyujtáskapcsolóban lévö két érintkezö közül a másikra voltak kötve. Ez persze egy sima relével megoldhato lett volna két perc alatt, de akkor ott lett volna a második akadály, a manuális szivató. Ezek a fiatalabb gépeken már nem okoznak gondot, injektorosak. Egyébként faszán ráadta a gyujtást meg tekert az indito motor husz méterröl is, meg le is kapcsolta. De akkor se értettem mire jo. Persze egyszer jól megijesztettem két motorcsodáló tizenévest, de kb ennyi.
Lehet, hogy meggyőztetek. De a lehetséges hibalehetőségektől eltekintve még mindig érdekel a dolog.
Alszom rá még párat, aztán meglátom. Köszi az infókat!
Sziasztok!
Tanácsot/tapasztalatokat szeretnék kérni, kínai távindítós készletekkel kapcsolatban.
Használtok/szereltetek be ilyesmit? Mennyire működik?
Minden infót szívesen várok!
Köszi!
egyébként meg azért nincs értelme , mert ha megnézel több ilyen karbit , akkor fel fog tűnni , hogy van több típus is ,amin eleve csak 3 ilyen görgő/csapágy van....
De az is elképzelhető, hogy a srác nem magyar anyanyelvű és ez okozza a megértési nehézségeket