Nekem is, de tavaly óta többször meg kell nymkodni a bekapcsló gombot mire beindul. A töltőt szétszereltem, de nem a gomb érintkezővel van gond, hanem valószínű az elektronikája hibás.
Fene tudja. Sokan használjuk a szintén teljesen automata, de sokkal olcsóbb ALDI-s, Lidl-es töltőket, teljes megelégedéssel. Mindkettőre 3 év gari van, évente általában kétszer szokták árulni. Én például 5 éve ezt használom, a motorhoz és a kocsihoz is: https://www.aldi.hu/hu/informa...
Az előző varta benne volt motorban amikor vettem+4 évig nálam is birta.
ez meg kettőt sem birt ki
Most Yuasa megy bele elvileg a gyárival egyenértékű.
https://motoralkatresz.eu/termekek/Yuasa/YTX9_BS_akkumulator/
Szia,
Akkor az akku kuka.
Amúgy pont a Varta egy nagy szar. Hármat vittem vissza az Unixhoz ami cellazárlatos lett 2 hónap alatt.
Motobatt Igel akkut vegyél. Nagyobb indítóáram, teszter a tetején, és már 3 éve frankón működik.
Es arra jottem ra, hogy nem nyomni kell, hanem mint egy joysticket oldalra mozditani/nyomni.
Az enyemet ha 3 oranal nyomom, mozditom akkor tokeletesen megy. Ha kozepen akkor nem.
https://www.aldi.hu/hu/informa...
ez meg kettőt sem birt ki
Most Yuasa megy bele elvileg a gyárival egyenértékű.
https://motoralkatresz.eu/termekek/Yuasa/YTX9_BS_akkumulator/
Akkor az akku kuka.
Amúgy pont a Varta egy nagy szar. Hármat vittem vissza az Unixhoz ami cellazárlatos lett 2 hónap alatt.
Motobatt Igel akkut vegyél. Nagyobb indítóáram, teszter a tetején, és már 3 éve frankón működik.
Indítás közben az aku. feszültség lelesik 8 volt-ra. Úgy tudom nem nagyon szabadna 10 volt alá esnie.