Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megvan!

Levettem a tankot, hogy megnézzem a membránt.

Akkor vettem észre, hogy a vázból (onnan szív) a porlasztóba menő gumi csőcsonk bilincse lelazult, (csavar elveszett) és a gumicső elmozdult. Itt kapott fals levegőt. Tehát nem a benya volt kevés, hanem a levegő sok. Amit hallottam lehörgéskánt az utólag kiderülve szívászaj volt. A javulás attól lehetett, hogy amikor szereltem szét, picit meg feszegethettem, és igazodott valamicskét a cső.

Tehát jó lett, köszönöm a segítségeket!
Csak úgy hip-hopp jött. Legalább 8 éve nem volt szétszedve, alig bírtam kicsavarni az úszóház rögzítő csavarokat.

Új helyzet van. Visszaraktam az úszóházat, most megy, legalábbis sokkal jobban, mint eddig, de mintha nagy gázra behörögne kissé. (gyorsítószivattyú működik, legalábbis kívülről szemre.

Lehet, hogy mégis volt valami a főfúvókában is, amit nem vettem észre kifújás előtt? Úszóházban csak kevés porszerű üledék volt, attól max az alapjárati dugulhat.

Vigasztaljatok már meg, akkor mégse membrán?
Vagy lent maradt a subertű.
Szakadt suber membrán
Valami okán keveset kap, kezdd a vizsgálódást a tanktól, benzincsaptól. Valami eltömődött szerintem. Volt valami szerelés előtte, vagy csak úgy hipphopp jött a hiba?
alapjárat közeli, meg kicsit magasabb fordulaton megy, de gázadásra inkább hörög.
Szivtóval meglódul, azt jelenti, hogy legalább a lámpánál úgy el tudtam indulni, hogy ne szídják az anyámat.
A "meglódulásra " azért kívácsi lennék.
Sajnos nem az, leszereltem az úszóházat, főfúvókában nem látok semmi koszt.
Főfúvókára gondolnék elsősorban. Tipikus jelenség, Bár a szívatóval meglódul nekem kicsit túlzásnak tűnik. Szívatóval elindul, de túl nagy fordulatra nem pörög fel. Ez már inkább állja a helyét főfúvóka dugulás esetén.
Urak, segítség kéne gyorsan.

A motorom xv 125 Virgács gázadásra terheléskor fullad nem pörög fel, alig tudok elindulni.

Előbb azt hittem egyik henger gyújtása, de nem, üzemanyag lesz, mert szivatóra meglódul.

A kérdésem az lenne, hogy ez főfúvóka dugulás, vagy porlasztó membrán is lehet? (mert az nagyobb szopás) este szedem szét, hátha okosabb leszek.
hahaha.. zsigulinak megy moszkvicsnak mindegy is :-) Ja meg még az MTZ 50esnek is :-)
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy nyitott kipufogó van a motoromon "Z750 08" és olyan tanácsot kaptam hogy a katalizátort szedjem ki belőle, kíváncsi lennék hogy itt kinek hogy van megoldva ez a dolog és milyen változásokat lehet érezni átalakítás után..

Válaszokat előre is köszönöm mindenkinek!

Üdv!

UI: Azért írom ide is ki mert a Z750Z1000 csoportban nincs túl nagy aktivitás...
Megy? Megy! Jóvan az úgy! :)
Atalakitottam (ported)a teljes komp.teret es a szivo csatornakat. A miert az erdekes.
Ktm megalkotta a 450et 89es furattal. Tokeleteshez kozeli. Majd epitokocka elven a hengereket cserelve jott az 525, 540,560. Gondolhatod, ugyanazzal a hengerfejjel....
A képre nagyítva a gyertyamenet nem néz ki jól. Telefonon vagyok szal tévedhetek.
Talalos kerdes: milyen fontos valtoztatas tortent ezen az rfs 525 os KTM hengerfejen? Ket gumicukor a helyes megfejtonek
Elarulom hogy a komperszio terben keresendo a valasz
haaahaaha
Sok a hasznos info.
Nagyon tanulságos akkor
Nezhetnel facebook videokat is szerelesrol.
Imádok ide írogatni.
Ha váltótengely alatt azt a tengelyt érjük, amin a lánckerék figyel, akkor atomjaira. Ha nagy szerencséd van esetleg a blokk felső (hengerfej, vezérlés) része maradhat.
Helló Urak!
FZ6-S 2005-ös váltótengely törés komoly dolog? Mennyire kell megbontani a cseréhez?
köszönöm!
Még egyszer: Nem jön ki, persze. Csak néha, a legrosszabbkor.