Akkor vettem észre, hogy a vázból (onnan szív) a porlasztóba menő gumi csőcsonk bilincse lelazult, (csavar elveszett) és a gumicső elmozdult. Itt kapott fals levegőt. Tehát nem a benya volt kevés, hanem a levegő sok. Amit hallottam lehörgéskánt az utólag kiderülve szívászaj volt. A javulás attól lehetett, hogy amikor szereltem szét, picit meg feszegethettem, és igazodott valamicskét a cső.
Csak úgy hip-hopp jött. Legalább 8 éve nem volt szétszedve, alig bírtam kicsavarni az úszóház rögzítő csavarokat.
Új helyzet van. Visszaraktam az úszóházat, most megy, legalábbis sokkal jobban, mint eddig, de mintha nagy gázra behörögne kissé. (gyorsítószivattyú működik, legalábbis kívülről szemre.
Lehet, hogy mégis volt valami a főfúvókában is, amit nem vettem észre kifújás előtt? Úszóházban csak kevés porszerű üledék volt, attól max az alapjárati dugulhat.
Valami okán keveset kap, kezdd a vizsgálódást a tanktól, benzincsaptól. Valami eltömődött szerintem. Volt valami szerelés előtte, vagy csak úgy hipphopp jött a hiba?
Főfúvókára gondolnék elsősorban. Tipikus jelenség, Bár a szívatóval meglódul nekem kicsit túlzásnak tűnik. Szívatóval elindul, de túl nagy fordulatra nem pörög fel. Ez már inkább állja a helyét főfúvóka dugulás esetén.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy nyitott kipufogó van a motoromon "Z750 08" és olyan tanácsot kaptam hogy a katalizátort szedjem ki belőle, kíváncsi lennék hogy itt kinek hogy van megoldva ez a dolog és milyen változásokat lehet érezni átalakítás után..
Válaszokat előre is köszönöm mindenkinek!
Üdv!
UI: Azért írom ide is ki mert a Z750Z1000 csoportban nincs túl nagy aktivitás...
Atalakitottam (ported)a teljes komp.teret es a szivo csatornakat. A miert az erdekes.
Ktm megalkotta a 450et 89es furattal. Tokeleteshez kozeli. Majd epitokocka elven a hengereket cserelve jott az 525, 540,560. Gondolhatod, ugyanazzal a hengerfejjel....
Talalos kerdes: milyen fontos valtoztatas tortent ezen az rfs 525 os KTM hengerfejen? Ket gumicukor a helyes megfejtonek
Elarulom hogy a komperszio terben keresendo a valasz
Ha váltótengely alatt azt a tengelyt érjük, amin a lánckerék figyel, akkor atomjaira. Ha nagy szerencséd van esetleg a blokk felső (hengerfej, vezérlés) része maradhat.
Levettem a tankot, hogy megnézzem a membránt.
Akkor vettem észre, hogy a vázból (onnan szív) a porlasztóba menő gumi csőcsonk bilincse lelazult, (csavar elveszett) és a gumicső elmozdult. Itt kapott fals levegőt. Tehát nem a benya volt kevés, hanem a levegő sok. Amit hallottam lehörgéskánt az utólag kiderülve szívászaj volt. A javulás attól lehetett, hogy amikor szereltem szét, picit meg feszegethettem, és igazodott valamicskét a cső.
Tehát jó lett, köszönöm a segítségeket!