Még annyit hozzátennék, hogy a maradék 1 felfogatásnál hasznaltam a lemeztartó csavarhoz csavarrögzìtőt de később jöttem rá hogy a csavarrögzitő olyan öreg hogy valami olajos trutymó van benne ami még rosszabb mint a semmi
Sziasztok! Mostanaban baromi sok a munkám össze vissza kapkodok. És sikerült alkotnom egy ilyet!! !! Pedig a szervìzkönyvben megadott nyomatékkal( 8.4 nm)húztam meg. Szerintetek mit tudok vele csinálni még? Ez mennyire veszélyes hogy így raktam össze , ?? A legjobb hogy ez a dekli egy vagyon volt aaz e.-bayen mert kihalóban van! Köszi a segítséget!
Rotax 123 beállításához kellene segítség.Elvileg a power jó,behúz a mágnes könnyen mozog.Honnan tudom meg,hogy jól működik e? Menet közben nem forog ki teljesen, csak ha elér egy fordulatot majd visszaengedem teljesen és újra odahúzok neki.Esetleg besokallhat és a tűt kellene lejjebb tenni? Ha elkapja a fordulatot utána már jó,de fokozatmentesen nem lehet kiforgatni.Köszönöm a segítséget!
sziasztok. kis segítségre lenne szükségem. szerelő széttárta a kezeit... a hiba az, hogy rángat a motor 3000 fordulat körül, kormosra köpi a gyertyákat, és fogyaszt mint állat. (9 liter körül). légszűrő, gyertyák cserélve, karbiszinkron is volt, de hiába... esetleg gyertyakábel, trafó baja lehet (gyengének látom a szikrát), vagy üzemanyagellátási rendellenesség?
minden infó jól jönne, hol keressem a hibát. yamaha xj600 divi,1995ös, 4br kódú
Köszi
Épp most mentek el egy velem egykorú pár, én ott mutogattam a hibákat ahol csak tudtam és amikor mutogatta a neten, hogy melyikeket nézte még ott azokat meg dicsértem és mondtam, hogy melyiket éri meg jobban megvenni, de az biztos, hogy mind szebb és jobb mint az enyém és ezt kb 2 órán át tárgyaltuk és a lényeg, hogy nagy barátsággal váltunk el és maradt egy motorom .......nem tudom, lehetek még nepper?
nem tusom ezeket a dolgokat üzleti szemmel nézni, pl nemrég haver szimóját csináltam és azóta is ég a pofám mert nem lett tökéletes( jó eséllyel a fos utángyártott csuccok miatt) engem zavar ha valakit átvágok még ha nem is szándékosan
mondjuk én is kibaszom az akkut ami egyszer megszopat, nem töltögetem.....max akkor ha valami lemerítette pl rajta hagytam a villanyt
Nekem mondod? Ha gyanús az az akksi, kiveszem, feltöltöm, visszateszem, rámérek a generátorra meg a fesszabra, nyugalmi áramfelvétel, hibát keresek, ha nem találok és mégis újra lemerül az akksi, kibacom oszt veszek másikat. Nincs ezekben varázslat, csak van aki nem hajlandó ennyire sem, mert mérje meg az akkus, úgyis az a dolga, persze lehetőleg ingyen és mondja azt hogy jó. Azon mondjuk jót mosolyogtam, hogy szerinted az akkus azon aggódik hogy te leszopod-e magad 3 hét múlva....
Tegnap lemostam kissé, de így előkerültek a kosz alól azok a kis karcok amik eddig nem látszódtak és ezt azonnal örömmel újságoltam el egy mai jelentkezőnek, hát nem tudom, hogy eljön-e.
Mi lehet a probléma?
Rotax 123 beállításához kellene segítség.Elvileg a power jó,behúz a mágnes könnyen mozog.Honnan tudom meg,hogy jól működik e? Menet közben nem forog ki teljesen, csak ha elér egy fordulatot majd visszaengedem teljesen és újra odahúzok neki.Esetleg besokallhat és a tűt kellene lejjebb tenni? Ha elkapja a fordulatot utána már jó,de fokozatmentesen nem lehet kiforgatni.Köszönöm a segítséget!
- fuvóka méreteket ellenőrizni
- benzinszintet ellenőrizni
- benzincsapot (sima és vákumos ellenőriznni)
- tűszelepek zárását ellenőrizni
- uszókat ellenőrizni, hogy nem lyukasak-e
- gyertya hőérték
- benzincső épsége és elvezetése
- alapjárat és ürelsjárati levegőcsavarok ellenőrzése
- ha állítható a tű benne, akkor ellenőrizni
- gyertgya hőérték gyári?
minden infó jól jönne, hol keressem a hibát. yamaha xj600 divi,1995ös, 4br kódú
Köszi
mondjuk én is kibaszom az akkut ami egyszer megszopat, nem töltögetem.....max akkor ha valami lemerítette pl rajta hagytam a villanyt
ennyit ruházz be meg 3 órát
ez még nem fedi el a karcot szóval nem átbaszás de sokkal szebb lesz tőle