Üdv!
Suzuki rm 125 motorom kuplungja nem az igazi. Egyes fokozatban ha behúzom a kuplungkart( megfelelő a holtjáték) a közvetlen hajtás megszűnik, de mégis érezni hogy kicsit fog, mert kemény úton, egyesben gázadásokra megy a motor. Nagyobb gázt húzva old, de amit visszaesik a fordulat már érezni hogy nem old teljesen. Szerintem a kosár még jó. Olaj cserélve volt rendesen. a lamellék szétszedéskor eléggé össze voltak tapadva. Valakinek valami ötlet? köszönöm!
Sziasztok! Adott egy Yamaha r1. Menetközben elment belőle az üres visszajelző . Azóta ha üresben van a visszajelző nem világít és sztenderen nem lehet indítani , mert úgy érzékeli mintha sebbeségben lenne. Van valakinek ötlete hol keresem a hibát? Előre is köszi
Üdv. srácok megtudná nekem mondani valaki hogy a pirossal bekaríkázottak mire valók és mekkora baj ha hiányzik, ezekre mennek rá valami csatlakozók, és ezekből a "csonkokból" hiányzik egy, a kábel meg csak egymagában lóg :/ Azóta nem mertem beindítani mióta észrevettem.
nem kell hegeszteni, csak egy jobb pb gázforrasztó kell hozzá, beleteszed a csavart "körbezsaluzod" és beöntöd a hts-el vagyis új nevén az aluforr-al
de előtte mindenképp körbe kell futtatni a repedt felületen, ha rátapadt levakarhatod(amíg folyik) a nagyját egy kefével utána mehet a zsaluzás
érdemes rozsdamentes kefét venni, bár én egy rozsdamentes bicikliküllővel szoktam abajgatni az olvadékot
én már töltöttem fel elkopott féknyerget is, tökéletes lett
Ha nem növekedik az alapjáratod 2 fordulat után..annak örülj, mert akkor jó úton vagy, mivel 2 és 1/4 a gyári érték ha jól tippelek. Ha megvan a legmagasabb alapjárat a keverék csavarral, és beállítottad az alapjárati csavarral a megfelelő fordulatszámot akkor utána már csak a finom beállítás kell.Bejelölöd a markolaton az 1/4 gázt és üzemmeleg mocinál nézed menetben a gázreakciót 0 és 1/4 gáz között és 1/8-adokat állítasz rajta, amíg jó nem lesz, elindulz egy irányba és ha jobban reagál arra mész tovább, ha gyengül a reakció akkor meg visszafelé. Ha ezzel megvagy érdemes a markolatnál tenni egy jelet 3/4 re és nézni a két pozíció közötti viselkedését is a motornak. Ha gázadásra hörög, mielőtt elkapná a fordulatot akkor egy rovátkával lejjebb teszed a tűt, ha meg azt érzed túldúsul, köpköd akkor meg feljebb rakod egy rovátkával. A lényeg hogy szánjál rá időt, és üzemmeleg motornál csináld.
Ennyire nem èrtek a hegesztéshez.... Az a gond hogy azòta komolyabb problèma is van... Olajat cseréltem, aztàn àtmostam a hűtöt ecettel... az X. öblítèsnèl egy vèkony filmrèteg jelent meg a víz tetejèn. Basszus hengerfejes?
2T beállításához kellene segítség.Ha teljesen becsavarom a levegőcsavart és nyitok egy fél fordulatot,elég gyorsan ejti a fordulatot és szépen beáll az alapjárat.Ha tovább tekerek ki,nem ejti vissza azonnal a fordulatot hanem magasabban tartja aztán egyszercsak visszaesik.Úgy tudtam addig kell kifelé tekerni amíg növeli az alapjáratot,ennél viszont kb két fordulat után nem igazán történik semmi.Valakinek bármi ötlet esetleg? Előre is köszönöm!
És akkor nem enged el? Cinkes hogy csak 1 csavar tartja .. vigyem el megheggesztetni inkább, ha egyáltalán lehet? Mondjuk akkor menetet is vágni kell bele...az az egy amit meg tudnék csinálni... ez nagyon macerás ..
Suzuki rm 125 motorom kuplungja nem az igazi. Egyes fokozatban ha behúzom a kuplungkart( megfelelő a holtjáték) a közvetlen hajtás megszűnik, de mégis érezni hogy kicsit fog, mert kemény úton, egyesben gázadásokra megy a motor. Nagyobb gázt húzva old, de amit visszaesik a fordulat már érezni hogy nem old teljesen. Szerintem a kosár még jó. Olaj cserélve volt rendesen. a lamellék szétszedéskor eléggé össze voltak tapadva. Valakinek valami ötlet? köszönöm!
de előtte mindenképp körbe kell futtatni a repedt felületen, ha rátapadt levakarhatod(amíg folyik) a nagyját egy kefével utána mehet a zsaluzás
érdemes rozsdamentes kefét venni, bár én egy rozsdamentes bicikliküllővel szoktam abajgatni az olvadékot
én már töltöttem fel elkopott féknyerget is, tökéletes lett
2T beállításához kellene segítség.Ha teljesen becsavarom a levegőcsavart és nyitok egy fél fordulatot,elég gyorsan ejti a fordulatot és szépen beáll az alapjárat.Ha tovább tekerek ki,nem ejti vissza azonnal a fordulatot hanem magasabban tartja aztán egyszercsak visszaesik.Úgy tudtam addig kell kifelé tekerni amíg növeli az alapjáratot,ennél viszont kb két fordulat után nem igazán történik semmi.Valakinek bármi ötlet esetleg? Előre is köszönöm!