Alapjárati rendszer.
Nekem szimplán belerohadt a jó kis etanolos adalékolt vizes benzin, pár hónap alatt....ezen felül nincs kompresszió sem az öreg motorban, bár ha a karbi rendben van ettől még könnyen indul.
Sziasztok. CSak érdeklődnék, hogy mondjuk egy 4hengeres karburátoros motorra ha azt mondja a tulaj, hogy hidegen nem megy minden henger, de üzem meleg állapotban már szépen dolgozik mire lehet gyanakodni? pl, gyertyák és ha trafók is jók.. Mi lehet még a ludas ilyen esetben?
Sziasztok. 600as Transalpomat nagyon hamar kell átrakni tartalékra (18literesba tankja, és ha átrakom, van még benne kb 6-8liter). A másik ami feltűnt, hogy össze vissza, van mikor egyből tankolok, és 12 megy bele, van hogy csak 30kmrel később, és 11 megy bele. Valaki járt már így?
A tourmax cuccok is olcsók, Japán után gyártott. Általában 8000-8500 Ft a készlet.
https://motoralkatresz.eu/termekek/Tourmax/051_311_szivocsonk_keszlet/nagykep/
Karbi beállításhoz kellene egy kis segítség.Az alany egy rotax 123 blokkos rx.Power alatt kis fordulaton rángat,darabosan jár majd kisimul és power fölött is jól megy de van,hogy nyitás előtt besokall.Próbáltam a tűt lejjebb rakni,akkor valamivel jobb volt de nem forgott ki rendesen.Karbi tiszta,power is jól működik.A levegőcsavar csak 1fordulatra van kitekerve,másképp fullad és teljesen monoton nagyon lágy hangú alapjárata lesz.Ilyenkor keveselne? Sajnos a levegőcsavar elég hatástalan,nem emeli szépen az alapjáratot... Farsot szívna valahol ezért kell neki a sok üzemanyag alapjáraton?
Hol lehet ilyen suntour motoros dolgokat kapni? Én csak bicikli alkatrészeket találok ezzel a névvel. Ugyan nem kell semmi, de mindig elrakom az okosságokat ha később szükség lenne rá.
Szerencsére az után gyártó ipar ennyire nem pofátlan.
Bekeményedett, szét töredezett gumi szívócsonk 24ezer lett volna a Hondától. SunTour négyet adott 12-ért, bilinccsel együtt (Honda készletnek nem része)
Oldal burkolat patentok 2500 lett volna darabja. Taurus gyár mintaboltjában megkaptam asszem 20 forintért darabját, és még erősebb is mint az eredeti.
Hondáéknál ennek a tömítéskészletnek(készlet b+?! 2db!) az a lánykori neve, hogy 12.000Ft. Ha megcsináltattam volna valamelyik helyi ékszerésznél aranyból, olcsóbban jöttem volna ki.
Tegyél a furatokba kettő-kettő inbusz-csavart , rendesen, ahogy illik lapos és rugós alátétekkel, és egyszerűen megoldottad a dolgot, eltünteti a azokat. És a kapaszkodók is felszerelhetők adott esetben.
Sziasztok,a faridomon lévő kapaszkodó helyét szeretném eltüntetni egy-egy gumidugóval,de nem találok méretben sehol,kérdés hogy hol tudnék ilyet beszerezni esetleg csinált már valaki ilyet?A méret 27*66
Az első kép alapján így szemre, egyáltalán nem lennék abban biztos, hogy az a kosár még jó, jól látható és hullámosnak tűnő beverődések vannak rajta, amitől nehezen mozdul a lamella, ha elég mély, akkor ki sem emel rendesen behúzott karnál se.
Nekem szimplán belerohadt a jó kis etanolos adalékolt vizes benzin, pár hónap alatt....ezen felül nincs kompresszió sem az öreg motorban, bár ha a karbi rendben van ettől még könnyen indul.