Szia!
Nekem annyin a véleményem ezzel kapcsolatban,hogy javítható a gumi-sőőőt.
Vulkanizálni kell és használhatod tovább.
két esetben nem lehet javítani,ha a gumi pereméhez nagyon közel van a defekt,vagy ha fő tartó szál elszakadt.
Én még régen úgy jártam,hogy volt egy Pilot Power-em,ami 90%nál is jobb volt és belementem egy szögbe.
Sajnáltam kidobni,ezért elmentem egy gumishoz és kifejtette,hogy miért lesz jó,ha meg lesz javítva.
(HA NEM SÉRÜLT A SZÖVET SZERKEZETBEN A FŐ TARTÓ SZÁL,AKKOR LEHET JAVÍTANI)
HA MÉGIS AZ SÉRÜLT,AZ HAMAR KIDERÜL,MERT FELRAKÁS ÉS FELFÚJÁS UTÁN,OTT KI FOG DUDORODNI,TEHÁT SZÁLSZAKADT A GUMI.
Innentől kezdve,egyrészt belülről van a javítás,tehát a centrifugális erő és a gumi nyomása is kifelé tolja a javítást,tehát ha csak ragasztva lenne,sem esne le.
Viszont a vulkanizálás,az 100%os,mert egy nyers gumit,ami kb 20 ft nagyságú,(nem is kell hogy nagyobb legyen) belesütnek az anyagába,ezáltal egy anyaggá válik,tehát mint ha nem is lett volna lyuk a gumin.
Nekem szerencsétlen volt ez a gumi amit leírtam az előbb,mert mire szinte szövetig lett koptatva,már a 6.javítás volt benne.
Ja és nem utolsó sorban-200fölött közlekedem én is,mint sokan mások.
Egyébként józan paraszt ésszel is ha belegondolsz-keletkezett egy lyuk a gumin,amit egy drót csinált-kb 1-1.5mm.
Belülről,belesütsz egy 20ft nagyságú nyers gumit,ami még a lyukba is belefolyik...nem is fojtatom tovább.
Én megjavítanám és meg is fogom,ha lesz bár mikor ilyen problémám.
Itt nálunk,leszedett állapotban 400ft-ért csinálják ezt a műveletet és mielőtt nekiállnak,közlik veled,hogy javítható,illetve nem.
Ugyanis,ha megjavít olyat,amit nem szabadna,akkor őt sittre vágják-nyilván,nem 400ft ért akar ülni az ember,úgyhogy csak akkor fogja megcsinálni,ha látja,hogy rendben van...
Igen ..az ár az "lemaradt...."
13-15 000Ft közt, attól függően kell -e esetleg szerelni vagy postázni...
Tehát ALKUKÉPES bizonyos határokon belül...
Elérhetőség az adatlapomon...
akkor viszont márkakereskedés...
gyártassam le...
csavarbolt?
akár gumifüstölésre..
nincs véletlen eladó 10-es sűrű menetes süllyesztett fejű csavarod a hátsó emelőszememhez?
Te kint leszel a Sv-vel?Nem voltál Pancsin a V2 kupán.
Slickbe csak 190/64 volt éppen.Ott a gyári mintás vigyed azt.Vasárnap jössz a ringre?
Pirelli Diablo Supercorsa SC2(Medium)190/55/17 13000Ft!
Pirelli Diablo Superbike 190/64/17 vágva 3000Ft!
Avon gripster AM25, 130/80-17, 5mm-1cm mélységgel eladó. 3 500 Ft.
Chopper gumi:
Wild Flamer IRC WF-910F, 100/90-19, 5mm mélységgel eladó. 6 000 Ft.
Számlás áfás árak 1év garanciával
-Diablo+
-120/60R17-160/60R17 48500Ft
-120/70R17-160/60R17 48500Ft
-120/70R17-180/55R17 56900Ft
-120/70R17-190/50R17 57900Ft
-Diablo Rosso II (Több zónás)
-120/70R17-180/55R17 70990Ft
-120/70R17-190/50R17 72990Ft
-120/70R17-190/55R17 73990Ft
-Diablo Rosso Corsa (Több zónás)
-120/70R17-180/55R17 79990Ft
-120/70R17-190/55R17 81990Ft
-Diablo Strada
-120/70R17-160/60R17 51960Ft
-120/70R17-180/55R17 52960Ft
-Angel
-120/70R17-160/60R17 61650Ft
-120/70R17-180/55R17 62990Ft
-120/70R17-190/50R17 64500Ft
-Scorpion Trial
-110/80R19-150/70R17 58900Ft
Dragon Supercorsa Sc2
-120/70R17 28000Ft
-180/55R17 32000Ft
-190/55R17 33000Ft
2010-2011 évi gyártásuak.
Motorgumi szerelés +centirozás helyszinen
Motul termékek forgalazása
Olaj-Motor+Auto Tisztitó és ápoloszerek széles választékban.
.
SC1 - soft
SC2 - medium
SC3 - medium/hard
SC4 - hard
Előre is köszi:)
Üdv
Nekem annyin a véleményem ezzel kapcsolatban,hogy javítható a gumi-sőőőt.
Vulkanizálni kell és használhatod tovább.
két esetben nem lehet javítani,ha a gumi pereméhez nagyon közel van a defekt,vagy ha fő tartó szál elszakadt.
Én még régen úgy jártam,hogy volt egy Pilot Power-em,ami 90%nál is jobb volt és belementem egy szögbe.
Sajnáltam kidobni,ezért elmentem egy gumishoz és kifejtette,hogy miért lesz jó,ha meg lesz javítva.
(HA NEM SÉRÜLT A SZÖVET SZERKEZETBEN A FŐ TARTÓ SZÁL,AKKOR LEHET JAVÍTANI)
HA MÉGIS AZ SÉRÜLT,AZ HAMAR KIDERÜL,MERT FELRAKÁS ÉS FELFÚJÁS UTÁN,OTT KI FOG DUDORODNI,TEHÁT SZÁLSZAKADT A GUMI.
Innentől kezdve,egyrészt belülről van a javítás,tehát a centrifugális erő és a gumi nyomása is kifelé tolja a javítást,tehát ha csak ragasztva lenne,sem esne le.
Viszont a vulkanizálás,az 100%os,mert egy nyers gumit,ami kb 20 ft nagyságú,(nem is kell hogy nagyobb legyen) belesütnek az anyagába,ezáltal egy anyaggá válik,tehát mint ha nem is lett volna lyuk a gumin.
Nekem szerencsétlen volt ez a gumi amit leírtam az előbb,mert mire szinte szövetig lett koptatva,már a 6.javítás volt benne.
Ja és nem utolsó sorban-200fölött közlekedem én is,mint sokan mások.
Egyébként józan paraszt ésszel is ha belegondolsz-keletkezett egy lyuk a gumin,amit egy drót csinált-kb 1-1.5mm.
Belülről,belesütsz egy 20ft nagyságú nyers gumit,ami még a lyukba is belefolyik...nem is fojtatom tovább.
Én megjavítanám és meg is fogom,ha lesz bár mikor ilyen problémám.
Itt nálunk,leszedett állapotban 400ft-ért csinálják ezt a műveletet és mielőtt nekiállnak,közlik veled,hogy javítható,illetve nem.
Ugyanis,ha megjavít olyat,amit nem szabadna,akkor őt sittre vágják-nyilván,nem 400ft ért akar ülni az ember,úgyhogy csak akkor fogja megcsinálni,ha látja,hogy rendben van...
13-15 000Ft közt, attól függően kell -e esetleg szerelni vagy postázni...
Tehát ALKUKÉPES bizonyos határokon belül...
Elérhetőség az adatlapomon...
Volna egy eladó Conti Sport Attack 180/55X17-es méretben
Nagyon szép állapotban.Gyártás 2010.21.hét
Kb 90-95%-os
fel a fejjel, én most dobok ki egy dunlop211gp-t, kb 1 e km van benne és ugyanaz a problémám mint neked