Jah hogy te ilyen vicces gyerek vagy...háháháháháháh, te humor herold.
Legközelebb szólj előre, ha poént mondasz, legalább a röhögést had tudjuk erőltetni.
Akkor inkább pályára jó az ilyen? Nem lesz tőle kicsit stabilabb,vagy ilyesmi? Nem tudom,milyet kéne rátenni,ha ez lekopik. Most 120/55 és 180/55 van fent.
Nah ez egy korrekt válasz volt, nagyon szépen köszönöm.
Ezek szerint nem csak "őstulkok" fórumoznak itt.
Egyébként nem vettem a gumit, csak haver hozta ingyen, megnézte a számát, csak azt mondja, nem volt akkora, és ezt odaadta.
a kisebb felnire felrakva hegyesebb lesz igy könnyebben dönthető és nagyob felület áll rendelkezésre döntéskor.a kigyorsitás felülete nagyobb.utcán ebből kb semmit nem fogsz tudni alkalmazni.
Csippents kicsit vissza, a Nem c. válaszban megkaptad a tömör választ, Kutya meg kifejtette, hogy nincs értelme és fizikailag sem lehetséges. Amúgy az első szám a gumi szélessége, a második a perem magassága a szélesség függvényében, azaz a 110/100 az 110 mm széles 110mm (110 100%-a) magas. A felni szélessége is számít, nem lehet mindenféle szélességű gumit rápakolni. Képzeld el, hogy amely felnire 110-es gumi megy fel normálisan, hogy fog kinézni a 140?!
Nem fér el,és nincs is értelme. Szerintem. De ha te lemérted,meg stb és jónak látod,akkor tedd fel. Max kifizeted a tanulópénzt.
Gondolom erre céloznának a többiek is. Ja,meg lehet,hogy gyenge lenne hozzá a gép. Mondjuk én ragaszkodtam a gyári mérethez a mocimnál. Esetleg nézz 120/ valamennyit.
Csak tippelgetek
RoadAttack-ről hallottam jókat, meg a RaceAttack sem lehet annyira szar, ha Chrobák Jani azzal karcolta az Euroring pálya rekordját. szóval nem kell temetni a márkát okvetlen, meg ez szerintem valami újabb fejlesztés is.
Ellenben általában igaz szokott lenni, hogy olcsó húsnak... Pl. a Conti Force gumim a VFR-en hátul 6e alatt nullára kopott. A Pilot Power a dupláját bírta.
Köszönöm a leírásod.
Nekem nem pályára kéne, hanem sima közúti használatra egy 125-ös Yamaha DT Superlotyóra.
Tudom hogy amit leírtál, közúton is érvényes, de sajna most egy repedt gummám van, és biztonsági okokból cserélném le.
Zseton nem sok van rá, mert kimerültem.
10.500.- most akciósan, amit belinkeltem minta.
Köszi, Apu.
a "nem" melyik része nem volt egyértelmű? Nyilván szeretnéd, ha jó lenne, ez látszott a kérdésből is, de nincs értelme, plusz fizikailag sem lehetséges.
Máshol leírtam a sztorimat (nem az idők a lényeg, hanem a különbségek)
A hátsót már lejártam korábban, felkerült egy Pirelli Supercorsa medium. Az fasza. Viszont elöl még a Conti volt. A mátrás 7végén engedtem belőle addig, amíg stabilnak éreztem kanyarodás közben. Nem mértem, ez mennyi, de úgy utcán érzésre jó volt. A Pannoniaringen kiderült, ez 1.75 volt hidegen :o Ennyire le kellett engedni, hogy meg tudjon melegedni! Nyilván ezzel a nyomással néhány kör után elájult a pályán, és elindult kifelé alólam. Nem volt kellemes érzés. Utána fújtam bele, úgy egy fokkal jobb lett, de bízni nem tudtam benne.
Szerencsére a haverom egy ismerőse hozott pár gumit biztos, ami biztos alapon, és eladott nekem egy 80-90%-os Dunlop GP211 elsőt. Felrakattam, és pa-baaaaaamm! Mintha új motort kaptam volna. Megszűnt a "kelekótya" érzés az elejétől, kanyar közbeni korrigálásra sem csúszott meg, éreztem, ahogy rátámaszkodik a moci kanyarban, és az tart.
Nem csak szubjektív érzéseim vannak a témáról, hanem számok is. Az első 20 perc, az újra ismerkedés a pályával, OK, kóválygunk. De a második 20 percben is még 1mp-re voltam a legjobb VFR-es időmtől. :o Aztán a harmadikban alá tudtam menni 1 mp-el, de ekkor már meg-meg csúszott az első gumi. Hozzáteszem, biztos lehetett volna azzal is még jobbat menni, ha egy olyan ember alatt van, aki magabiztosabb, és szebben, simábban vezet, nem "töri össze" az ívet. De tény, hogy alattam meg-meg csúszott.
Utána felrakattam az ebédszünetben a Dunlop-ot, és rögtön mentem 5,5mp-el jobbat, de éreztem, hogy még meg kell szokni, hogy bízhatok a gumiban. A következő menetre ambíiózusabban mentem fel, de ekkor már az aznapi 6-7mp gyorsulás abban mutatta meg magát, hogy lassú lett körülöttem a lassú csoport. :) Így nem tudtam jobbat menni. A végé volt egy óra, amikor nem volt már csoport bontás. Ide nagyon kevés lassú ember megy fel, így ebben bíztam. Szerettem volna okvetlen még egy mp-et lefaragni, sőt volt egy olyan vágyam, hogy ilyet lássak: 2:2x,xxxx ;) Felmentem egy 15 percre, és amikor lejöttem nem is hittem a szememnek, hogy az előző 5,5mp javulásra még rátettem bő 5mp-et, és így 2:25-öt mutatott a kijelző. Nem lettem néhány kör alatt 11mp-el ügyesebb, és ennyit a fogytán lévő benzin számlájára sem írok. Ennyit jelent az, ha az ember tud bízni a gumiban. Be meri engedni a kanyarba. És ezt az időt kevesebb para-val nyomtam, mint előtte a 2:36-ot!
Szóval biztos van igazság, hogy ilyen szintű időknél nem kell még parázni a gumin, de ha valaki nagyon nem találja magát, akkor lehet, hogy érdemes mégis kipróbálni vmi mást. ;)
Amit még hozzátennék az, hogy a hátsó gumin megjelent egy olyan hasadás mindkét oldalt, mintha pengével vágták volna ki. De az illesztésnél volt. Más is járt ezzel így.
Legközelebb szólj előre, ha poént mondasz, legalább a röhögést had tudjuk erőltetni.