Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jah hogy te ilyen vicces gyerek vagy...háháháháháháh, te humor herold.
Legközelebb szólj előre, ha poént mondasz, legalább a röhögést had tudjuk erőltetni.
Azaz 5 mm magasságban mit tesz? Középen fut a legtöbbet.A nyugtalan én vagyok,nem az eleje
veled többen vannak igy ahogy látom
Hát nekem így első benyomásra nem valami szimpatikus...sőt
nem.Kutya a barátunk
120/55 el elég nyugtalan lehet az eleje..rakj rá 120/60 at.
Hát dehogyisnem. Így meg sem próbálom, belátom, hogy nincs értelme.
Korrekt,csak nem mész vele semmire
Akkor inkább pályára jó az ilyen? Nem lesz tőle kicsit stabilabb,vagy ilyesmi? Nem tudom,milyet kéne rátenni,ha ez lekopik. Most 120/55 és 180/55 van fent.
A "kutya" meg egy kutya
Nah ez egy korrekt válasz volt, nagyon szépen köszönöm.
Ezek szerint nem csak "őstulkok" fórumoznak itt.
Egyébként nem vettem a gumit, csak haver hozta ingyen, megnézte a számát, csak azt mondja, nem volt akkora, és ezt odaadta.
a kisebb felnire felrakva hegyesebb lesz igy könnyebben dönthető és nagyob felület áll rendelkezésre döntéskor.a kigyorsitás felülete nagyobb.utcán ebből kb semmit nem fogsz tudni alkalmazni.
Az viszont engem érdekelne,hogy 180/55 helyett a 190 mennyiben változtatja a motorozást? Természetesen hátulra.
Csippents kicsit vissza, a Nem c. válaszban megkaptad a tömör választ, Kutya meg kifejtette, hogy nincs értelme és fizikailag sem lehetséges. Amúgy az első szám a gumi szélessége, a második a perem magassága a szélesség függvényében, azaz a 110/100 az 110 mm széles 110mm (110 100%-a) magas. A felni szélessége is számít, nem lehet mindenféle szélességű gumit rápakolni. Képzeld el, hogy amely felnire 110-es gumi megy fel normálisan, hogy fog kinézni a 140?!
Nem fér el,és nincs is értelme. Szerintem. De ha te lemérted,meg stb és jónak látod,akkor tedd fel. Max kifizeted a tanulópénzt.
Gondolom erre céloznának a többiek is. Ja,meg lehet,hogy gyenge lenne hozzá a gép. Mondjuk én ragaszkodtam a gyári mérethez a mocimnál. Esetleg nézz 120/ valamennyit.
Csak tippelgetek
Hozzád meg sztem nem szóltam

Azért ki lehetett volna bővebben is fejteni, nem annyival, hogy "nem".
Verhetetlen árak

120/70 17 - 180/55 17 párban

Pirelli Diablo Rosso II

57500Ft

120/70 17 - 180/55 17 párban

Pirelli Diablo Corsa III

56500Ft

120/70 17 - 180/55 17 párban

Michelin Power Pure

65000Ft

120/70 17 - 180/55 17 párban

Dunlop Sportsmart

68000Ft

120/70 17 - 180/55 17 párban

Michelin Pilot Road 2

62000Ft

120/70 17 - 190/50 17 párban

Michelin Power Pure

65000Ft


A fenti árak csak bizonyos feltételek mellett érvényesek !

Számlás árak!

Michelin,Pirelli,Dunlop ,Metzeler rendelhető bármilyen méretben!

Láncszettek(DID),fékbetétek,féktárcsák,csizmák(Sid

i,Daytona),sisakok(Shoei,Nolan,X-Lite,Schubert,stb..) is!

Laci
30 4330127
RoadAttack-ről hallottam jókat, meg a RaceAttack sem lehet annyira szar, ha Chrobák Jani azzal karcolta az Euroring pálya rekordját. szóval nem kell temetni a márkát okvetlen, meg ez szerintem valami újabb fejlesztés is.
Ellenben általában igaz szokott lenni, hogy olcsó húsnak... Pl. a Conti Force gumim a VFR-en hátul 6e alatt nullára kopott. A Pilot Power a dupláját bírta.
Köszönöm a leírásod.
Nekem nem pályára kéne, hanem sima közúti használatra egy 125-ös Yamaha DT Superlotyóra.
Tudom hogy amit leírtál, közúton is érvényes, de sajna most egy repedt gummám van, és biztonsági okokból cserélném le.
Zseton nem sok van rá, mert kimerültem.
10.500.- most akciósan, amit belinkeltem minta.
Köszi, Apu.
a "nem" melyik része nem volt egyértelmű? Nyilván szeretnéd, ha jó lenne, ez látszott a kérdésből is, de nincs értelme, plusz fizikailag sem lehetséges.
Én Conti-t utcai sportban soha többet!

Máshol leírtam a sztorimat (nem az idők a lényeg, hanem a különbségek)

A hátsót már lejártam korábban, felkerült egy Pirelli Supercorsa medium. Az fasza. Viszont elöl még a Conti volt. A mátrás 7végén engedtem belőle addig, amíg stabilnak éreztem kanyarodás közben. Nem mértem, ez mennyi, de úgy utcán érzésre jó volt. A Pannoniaringen kiderült, ez 1.75 volt hidegen :o Ennyire le kellett engedni, hogy meg tudjon melegedni! Nyilván ezzel a nyomással néhány kör után elájult a pályán, és elindult kifelé alólam. Nem volt kellemes érzés. Utána fújtam bele, úgy egy fokkal jobb lett, de bízni nem tudtam benne.
Szerencsére a haverom egy ismerőse hozott pár gumit biztos, ami biztos alapon, és eladott nekem egy 80-90%-os Dunlop GP211 elsőt. Felrakattam, és pa-baaaaaamm! Mintha új motort kaptam volna. Megszűnt a "kelekótya" érzés az elejétől, kanyar közbeni korrigálásra sem csúszott meg, éreztem, ahogy rátámaszkodik a moci kanyarban, és az tart.
Nem csak szubjektív érzéseim vannak a témáról, hanem számok is. Az első 20 perc, az újra ismerkedés a pályával, OK, kóválygunk. De a második 20 percben is még 1mp-re voltam a legjobb VFR-es időmtől. :o Aztán a harmadikban alá tudtam menni 1 mp-el, de ekkor már meg-meg csúszott az első gumi. Hozzáteszem, biztos lehetett volna azzal is még jobbat menni, ha egy olyan ember alatt van, aki magabiztosabb, és szebben, simábban vezet, nem "töri össze" az ívet. De tény, hogy alattam meg-meg csúszott.
Utána felrakattam az ebédszünetben a Dunlop-ot, és rögtön mentem 5,5mp-el jobbat, de éreztem, hogy még meg kell szokni, hogy bízhatok a gumiban. A következő menetre ambíiózusabban mentem fel, de ekkor már az aznapi 6-7mp gyorsulás abban mutatta meg magát, hogy lassú lett körülöttem a lassú csoport. :) Így nem tudtam jobbat menni. A végé volt egy óra, amikor nem volt már csoport bontás. Ide nagyon kevés lassú ember megy fel, így ebben bíztam. Szerettem volna okvetlen még egy mp-et lefaragni, sőt volt egy olyan vágyam, hogy ilyet lássak: 2:2x,xxxx ;) Felmentem egy 15 percre, és amikor lejöttem nem is hittem a szememnek, hogy az előző 5,5mp javulásra még rátettem bő 5mp-et, és így 2:25-öt mutatott a kijelző. Nem lettem néhány kör alatt 11mp-el ügyesebb, és ennyit a fogytán lévő benzin számlájára sem írok. Ennyit jelent az, ha az ember tud bízni a gumiban. Be meri engedni a kanyarba. És ezt az időt kevesebb para-val nyomtam, mint előtte a 2:36-ot!

Szóval biztos van igazság, hogy ilyen szintű időknél nem kell még parázni a gumin, de ha valaki nagyon nem találja magát, akkor lehet, hogy érdemes mégis kipróbálni vmi mást. ;)

Amit még hozzátennék az, hogy a hátsó gumin megjelent egy olyan hasadás mindkét oldalt, mintha pengével vágták volna ki. De az illesztésnél volt. Más is járt ezzel így.
De nagyon esélytelen?
Úgy értem, meg se próbáljam?
köszi
Sziasztok Continental gumiról valakinek valami tapasztalat?
Erről van szó!

Előre is köszi m.kitől.
Apu.
nem.
Huh, most végképp debil vagyok...
Odaírtam, csak nem jelenítette meg először...
Mind1. leírtam 2x, biztos, ami biztos.

Nem vagyok ám ennyire hülye, csak ez most szarul jött ki