Hát igen az a bullshit része ezt én is olvastam nem erre voltam kiváncsi(mellesleg ezt pontról pontra megcáfolták ennyit erről) hanem gyakorlati tapasztalatra.....bár ott van a végén h kevésbé melegszik a gumi szal én levegővel fujatom majd...a gumis azt mondta ilyen meg olyan jó meg +500.....motoros haver meg aszondja azonnal ereszd le és fújd fel levegővel mert xy is azért perecelt mert nitro volt a gumiban és nem melegedett be rendesen
Nem kell ide bonyolult válasz..persze, hogy fel lehet, sőt sokkal jobb a 90/90-es...mivel vastagabb és alacsonyabb, sokkal kezelhetőbb lesz tőle a motor ajánlatos ezt rakni rá
A gumiabroncsok felfújására általánosan alkalmazott levegő 21 % oxigént, valamint 78 % nitrogént tartalmaz. A levegő gázai a köpenyen (teljesen sértetlen köpenyen is) átdiffundálnak, megszöknek. Ez a folyamat az oxigén esetén lényegesen gyorsabb, mint a nitrogén esetén (lásd az oldalsávon levő ábrát). Igy a nitrogénnel töltött gumi hosszabb ideig képes a beállított nyomást megtartani.
- Megnövelt gumi élettartam:
A gumiba bediffundáló oxigén kémiai reakcióba lép a gumi anyagával, ami a gumi rugalmasságának csökkenéséhez vezet. Ez megnöveli a kopást, s csökkenti a gumi élettartamát.
- Korrózió kizárása:
A sűrített levegő minden esetben jelentős mennyiségű vízgőzt tartalmaz. Meleg, párás nyári napokon a víz mennyisége kondenzációhoz is vezethet. A köpenyen belüli térben a (különösen, ha a gumi felmelegedett) korrózió léphet fel. Ezzel szemben a nitrogén gáz száraz (emiatt használják pl. érzékeny elektronikai eszközök tárolására is) s nitrogén töltés esetén korrózió nem léphet fel.
- Kisebb felmelegedés:
A gyakorlati tapasztalatok azt mutatják, a nitrogénnel töltött gumiabroncsok 10-20 %-al kevésbé melegednek fel, mint a levegővel töltött abroncsok. Ennek pontos mechanizmusa nem ismert, de a hatása egyértelműen előnyös.
Szép Napot Mindenkinek!
Egy gyors kérdésre várnék minél gyorsabb választ, ha lehet.
80/100-21 gumi volt a motoromon. Fel lehet rá rakni 90/90-21 gumit, vagy csak olyat, ami volt rajt?
Köszi szépen
Ez kopott? (Úgy kaptam kb fél éve, sose volt cross mocim ha tényleg kopott akkor más írja már meg mert nekem nem annak tűnik) Meg hova a többesszám? (Amúgy a képet nézve nekem is most tűnt fel hogy ott hiányzik egy bütyök) de az az 1, a többi teljesen ép.
Az 1 db-ot vetted 5ért akkor a 2 az 10 matekzseni, köszi a hozzászólást :)
Ha valakinek kell, vigye, nem gondolod? Az, hogy neked nem ér meg 6k-t, egy dolog. Nekem ~500Ft-ot ér, mivel akkor el tudnám adni némi haszonnal, lévén, hogy nincs mire felraknom. Legyél boldog a gumiddal, örülj neki, hogy találtál olyan eladót, aki annyiért eladta. A piacon nem érvényesül a legnagyobb kedvezmény elve, attól ,hogy valaki eladott valamit olcsón, másvalaki nem fogja ugyanazon az alacsony áron eladni, feltéve, ha van aki elviszi.
Vágod, odamegy a zöldséges-gyümölcsöshöz a mama, kérdi:
- Mennyi a barack kilója?
- 350Ft
- 350? A sor végén 100Ft-ért adják!
- Akkor miért nem ott veszi?
- Mert ott nincs!
- Ja, ha elfogy, majd én is annyiért adom...
Sziasztok! ELadó Pirelli Angel St 120/70 190/50 keveset használtam pár 100km-t futott a hátsón még néhol látszik az angyalka is Jó 5 mm van még mindkettőn. Az ár 35.000Ft párban.
de a lényeg:
A nitrogén töltés előnyei
- Stabilabb nyomástartás :
A gumiabroncsok felfújására általánosan alkalmazott levegő 21 % oxigént, valamint 78 % nitrogént tartalmaz. A levegő gázai a köpenyen (teljesen sértetlen köpenyen is) átdiffundálnak, megszöknek. Ez a folyamat az oxigén esetén lényegesen gyorsabb, mint a nitrogén esetén (lásd az oldalsávon levő ábrát). Igy a nitrogénnel töltött gumi hosszabb ideig képes a beállított nyomást megtartani.
- Megnövelt gumi élettartam:
A gumiba bediffundáló oxigén kémiai reakcióba lép a gumi anyagával, ami a gumi rugalmasságának csökkenéséhez vezet. Ez megnöveli a kopást, s csökkenti a gumi élettartamát.
- Korrózió kizárása:
A sűrített levegő minden esetben jelentős mennyiségű vízgőzt tartalmaz. Meleg, párás nyári napokon a víz mennyisége kondenzációhoz is vezethet. A köpenyen belüli térben a (különösen, ha a gumi felmelegedett) korrózió léphet fel. Ezzel szemben a nitrogén gáz száraz (emiatt használják pl. érzékeny elektronikai eszközök tárolására is) s nitrogén töltés esetén korrózió nem léphet fel.
- Kisebb felmelegedés:
A gyakorlati tapasztalatok azt mutatják, a nitrogénnel töltött gumiabroncsok 10-20 %-al kevésbé melegednek fel, mint a levegővel töltött abroncsok. Ennek pontos mechanizmusa nem ismert, de a hatása egyértelműen előnyös.
Egy gyors kérdésre várnék minél gyorsabb választ, ha lehet.
80/100-21 gumi volt a motoromon. Fel lehet rá rakni 90/90-21 gumit, vagy csak olyat, ami volt rajt?
Köszi szépen
120/70 17 - 180/55 17 párban
Pirelli Diablo Rosso II
57500Ft
120/70 17 - 180/55 17 párban
Pirelli Diablo Corsa III
56500Ft
120/70 17 - 180/55 17 párban
Michelin Power Pure
61000Ft
120/70 17 - 180/55 17 párban
Dunlop Sportsmart
68000Ft
120/70 17 - 180/55 17 párban
Michelin Pilot Road 2
62000Ft
120/70 17 - 190/50 17 párban
Michelin Power Pure
65000Ft
A fenti árak csak bizonyos feltételek mellett érvényesek !
Számlás árak!
Michelin,Pirelli,Dunlop ,Metzeler rendelhető bármilyen méretben!
Láncszettek(DID),fékbetétek,féktárcsák,csizmák(Sid
i,Daytona),sisakok(Shoei,Nolan,X-Lite,Schubert,stb..) is!
Laci
06 30 4330127
Az 1 db-ot vetted 5ért akkor a 2 az 10 matekzseni, köszi a hozzászólást :)
Vágod, odamegy a zöldséges-gyümölcsöshöz a mama, kérdi:
- Mennyi a barack kilója?
- 350Ft
- 350? A sor végén 100Ft-ért adják!
- Akkor miért nem ott veszi?
- Mert ott nincs!
- Ja, ha elfogy, majd én is annyiért adom...
mai napig ez van rajta 1 hónapja vetem és tökéletesen meg vok vele elégedve
Eladó a képeken látható szerintem nagyon jó állapotú Dunlop cross gumi párban! 100-100 18 110-100 18 méretben! Semmi bajuk, és nem is régi gumik!
6000 Ft-ban vihető a pár! Érdeklődés esetén küldök telefonszámot.
jo áron elfogadható állapotu érdekel csak.
kawazoli@gmail.com
Tegnap elkelt..
köszi