Csá!
Ha nincs nagyon megkopva a futófelület megdugózzák, utána szúrhatod neki, a dugó a gumival együtt fog kopni, és még a tempóból sem kell visszavenni.....ezek a javítókittek már nagyon jók ....tapasztalat.. ,
Egy 190-es gumi szerintem max. 1kg-al nehezebb a 180-nál de szinte biztos, hogy sokat mondtam. Az átmérőváltozás meg szerintem +-100 fordulatot ha jelent. Top speednél észreveszed vagy a ringen amikor +3km/h-t mutat az óra a megszokott féktávon.
Szerintem valamit félrehallottál. 180 helyett 190-es gumit használva valóban változik a fordulat, de azért, mert a két guminak más az átmérője. A tömegnek ehhez semmi köze.
Ha jól értelmezem a kérdésed, akkor ez azt jelenti, hogy 180-as gumi helyett 190-es gumit raknak a gépsasra. Kollégám, Tutis, Dunlop D211GP-kel szereli fel a GSX-R600 K8-as sportmotorját, semmi gond nincs vele.
Amikor megvettem a pályázott Dunlop D211GP-met Brian-től, ott volt egy pályázós kolléga. Folyt a beszélgetés, abból kiragadnék egy részletet, amit Brian mondott: "Versenypályán jobb a 180-as, mert azt jobban kibírja forogni a blokk. 190-es gumival mindenhol kisebb lesz a fordulat egy ezressel, mert nagyobb a 190-es gumi tömege." Nos, én nem tudom, hogy az illető úrnak milyen motorja van. Aztán elgondolkoztam, és arra jutottam, hogy ebből logikusan kiindulva a 190-es gumival kisebb lesz a fogyasztás utcai használatnál, mert nagyobb a gumi átmérője, ebből fakadóan kisebb fordulaton megy ugyanakkora sebességet a motor, mint a 180-as gumival.
Ha esetleg tévednék a fentebb leírtakkal, szíves elnézését kérem mindenkitől. Brian, remélem, jól emlékeztem a szavaidra
1: Halottam mar olyanrol, hogy a hatso gumit "boviteni" szoktak ez mit takar es mi a menete? Mennyire biztonsagos? Azt tudom, hogy a z1000-ret lehet 180-rol 190-re.
2: Ha ez nem egy nagy technikai ordongosseg, akkor CBF1000-nek a hatso gumijat is az eredeti 160-rol 170esre boviteni ? (Marmint nem eri hozza semmihez, stb)
Napfénytől, melegtől, fagytól, hidegtől elzárt helyen legyen. Nekem 10-20 fok közötti helységben vannak télen, nyáron, egymásra fektetve és állványba állítva is, mindkét formában tárolt gumival mentem gond nélkül.
Szia lezleee!
Lehet hogy még nem szúrta át a gumit teljesen, nem biztos hogy egész csavar ment bele.
Nekem első defektem volt mégpedig a rosszabbik fajtából, eszterga forgács okozta, átvágta a gumit. A gumis gombával javította, egy évig használtam sosem eresztett. Persze nagy motornál ez már necces, főleg hogy már használt gumiról van szó. Ideiglenesen megfelel a javítás de szerintem is vegyél új gumit.
Ezt olvasd el: http://lancszett.hu/defekt-es-...
http://www.gearingcommander.co...