Te jó ég, ezt ugye nem komolyan gondoltad... egyértelműen csere, az már nem jó semmire, és ha abba belevágatsz (persze kizárt, hogy ezt megtegye valaki szerintem), akkor még balesetveszélyes is!
A gyári Dunlop 252 F helyére vettem 90-95%-osan előre. Olcsó volt, örültem neki.
Az első nap majdnem kétszer eldobtam a vasat fékezéskor, mert egyszerűen csúszott. ( kereszteződés elött)
Azt gondoltam kicsit koptatom, akkor jó lesz. Rosszul gondoltam. kb 1.000 km után bagóért odaadtam egy motorvizsgáztatónak, a vizsgapályára még jó lesz...
Most Corsa III van elöl, több! lépcsőfoknyi a különbség....
A legjobb jelző rá talán az, hogy sza@r, de nem is akármilyen........ szerinten közúton normál motorozásnál fel sem lehet melegíteni, max ha egésznap le se szállsz róla!Nincs vmi stabil érzés mellette, már alig várom, hogy elfogyjon és sose ilyet többé!
Hello!
Bocs a zavarásért,egy olyan hülye kérdéssel fordulnék hozzád,hogy a barátnőmet szeretném vinni a Hringen és a guminyomással hogyan variáljak?Michelin Power Race van fent(köszi hozzá a nyomásadatokat,nagyon jól bevált)
sziasztok valaki mondta ,hogy tud Metzeller K3 Interacton jó áron... Áll az még? Kellene nekem egy 120/70R17es meg egy 190/55R17es! a választ előre is köszi.
Hali egy olyan kérdéssel fordulok hozzáértőkhöz, hogy van nekem egy Michelin power gumim és a tétjéről teljesen lekopott a minta, olyankor mi van abba lehet még mintát vágatni ? Vagy pukkasszam ki és vegyek ujjat?
Jelenleg 5 500 kilóméteren áll az órám, és még dögivel van hús a gumijaimon! Tutis kollégám egyszer említette, hogy valamelyik haverja 12 000 kilómétert elgurult a BT016-tal. Hogy butított változat volt-e, vagy sima, azt nem tudom.
Az, hogy a Kawasakid nehezebb, mint a Gixxer, teljesen tiszta. Valószínűnek tartom, hogy ha nem húzod neki, akkor tízezer kilómétert simán elmész. Nekem is célom elérni a 12 000 kilómétert, utána váltok pályázott, mintás, DOT-számos Dunlop D211GP-re
Szerintem a BT 014 jó választás neked. Utcán átlagosan tapad, olcsón hozzá lehet jutni gondolom. A GSX-R-eken kívűl a ZZR 1400-nek is a gyári gumája. Csak versenypályán ne nyüstöld mert felizzik és elveszti a tapadást hirtelen.Kb: H-ring 2.20 alatt. Te gondolom túrázgatsz, sportos gyorsulások esetén 4-5-6 ezer alatt tükörre kopik a hátsó. Első 12 ezer.
Ill. van egy új garnitúra 120 K1 + 190 K1 slick. Csörögj, ha érdekel!
Az első nap majdnem kétszer eldobtam a vasat fékezéskor, mert egyszerűen csúszott. ( kereszteződés elött)
Azt gondoltam kicsit koptatom, akkor jó lesz. Rosszul gondoltam. kb 1.000 km után bagóért odaadtam egy motorvizsgáztatónak, a vizsgapályára még jó lesz...
Most Corsa III van elöl, több! lépcsőfoknyi a különbség....
A legjobb jelző rá talán az, hogy sza@r, de nem is akármilyen........ szerinten közúton normál motorozásnál fel sem lehet melegíteni, max ha egésznap le se szállsz róla!Nincs vmi stabil érzés mellette, már alig várom, hogy elfogyjon és sose ilyet többé!
Metz K1 elsőhácssóó vane?vifilkoszter?
Bocs a zavarásért,egy olyan hülye kérdéssel fordulnék hozzád,hogy a barátnőmet szeretném vinni a Hringen és a guminyomással hogyan variáljak?Michelin Power Race van fent(köszi hozzá a nyomásadatokat,nagyon jól bevált)
havernak kéne TTR250-re enduro gumi (használt is jó. mondjuk 80%ig)
(nincs most nete, úh engem kért meg, hogy informálódjak valami jóáras gumi iránt)
köszi
Az, hogy a Kawasakid nehezebb, mint a Gixxer, teljesen tiszta. Valószínűnek tartom, hogy ha nem húzod neki, akkor tízezer kilómétert simán elmész. Nekem is célom elérni a 12 000 kilómétert, utána váltok pályázott, mintás, DOT-számos Dunlop D211GP-re
VTR SP1 re jó lenne? Nem pályázok csak közúton közlekedek.Normál körülmények között milyen hamar kopik?
Mennyi lenne az ára?
Előre is köszönöm.
Ezek jöhetnek szóba:
3 x 7704
1 x 7712
1 x 7483
2 x 6680
Van 195/65 Kr 108asod valami keményebb?