Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, autón. De én úgy tudtam, hogy a motoron "hivatalosan" egyeznie kell elöl és hátul(szóval nem lehet elöl pirelli hátul meg michelin pl). Ahogy te is mondtad, autón is büntethetnek ha nem azonos egy tengelyen a gumi, úgy itt is, legalábbis én még úgy tudtam eddig... Az már más kérdés, h ezért mennyire büntetnek. Ha nem így van, sry, nem szóltam.
Egyébként meg sehol nem mondtam h az elsőnek meg a hátsónak a mintázata meg kell h egyezzen.... Azt mondtam h a márka és a típus jó ha egyezik szerintem. Tehát ha pl elöl pilotpower van, akkor azt kéne rakni elvileg hátulra is...
Akkor nem kell... Nem mondtam h kötelező, csak h jobb szerintem ha megegyezik. Gondolom nem hiába vannak azonos típusú elsők és hátsók is, amiket együtt fejlesztenek ki... Ha pl már ezekről van szó, akkor én biztos supercorsát raknék előre meg hátulra is, nem keverném bele a stradat, csak ha végleg nincs más lehetőég. Dunlopot meg pirellivel biztos nem raknám össze. De ez már legyen az én gondom mondjuk.
na jó nem egészen kettőt.....
Hol látsz te olyat hogy egy motorozás?De 3 nap alatt többet megyek szerintem mint te egész évben.Az idén kétszer mentem motorral D.C. - Knoxvile,és még ott mentünk 3 nap alatt 1200 mérföldet. A skyway videómon szöveten motorozom.A hátsó bírta,az elsőről lement a minta a gumi szélén szövetig,mert puha 2CT pilot volt. Utcára nem jó az a gumi,vagyis előre nem,mert úgy kopik mint a radír.
Ez a tapasztalatom, elmondtam a véleményem,részemről ennyi.azért ne zaklasd fel magad.Látszik rendőr vagy,nem tudsz értelmezni egy két soros mondatot.
1 motorozásnál szövetig?Na öcsém,én akkor benyalok neked csontig
Ahogy neked bejön. ...
Nincs motorkerékpárra jogyszabály ami előírná az azonos tipusú és márkájú gumit.
Az enyém műszakizni is úgy műszakizott májusban hogy elő Pilot Road 2 , hátul meg Pilot Power volt ( van fönt). Igaz mindkettő Michelin , de akár eltérő gyártmányú is lehet.
Hello engem is meglephetne a mikulás ilyen gumikkal
am jók
Én elsőt többször cserélek. Sokkal nagyobb súly van rajta, és vékonyabb is. Persze ha csak túrázok akkor jól birja az első, de egy komolyabb motorozáskor eszi az út. Pálya, vagy szerpentin. Ilyenkor szövetig lemegy a széle, a hátsó meg esetleg csak megvan égve kicsit. Haverom suzukiján is hasonló a helyzet.
Nemtom ez a két hátsót kibír egy első honnan van meg miylen motoron, nekem még soha nem volt ilyen. Max 5 ezerrel megy el többet az eleje.
Zsír új Bridgestone BT-021 két komponensű túragumi pár eladó. 120/70+160/60. 65.000Ft.
Előre egy kicsivel puhábbat szoktam tenni.....francot sem érdekel a kopás inkább ne csússzon, de még így is közel 2 hátsót kibír egy első....
Én előre keményebbet teszek,mert ha puhább van fent elkopik a rákba idő elött. Elől sima PILOT POWER, hátul meg POWER 2 CT. Nekem így jön be. Ha elől is puha van akkor a széle lekopik mikor a hátsó még csak alig használt. Igazából utcán semmit nem veszek észre hogy elől nem puha gumi van. Ugyan úgy megyek vele. Viszont sok helyen nem jó ez a Michelin POWER 2 CT gumi. Cementes úton csúszik rendesen,ott jobb a Bridgestone. De alapjába véve elég jó, mondhatnám az eddig legjobb amit használtam. Autópályán kiváló, elég sok kilómétert kibír ha nem egykerekezek.
ez nem igaz, mert csak tengelyenként kell azonos mintázatú és szerkezetű gumiknak lenni. Mutass már egy olyan gumit, amiből uolyan mintázatú az első és a hátsó
itt a táblázat nézd meg jobban ezért
Miért kéne a márkának egyeznie? Például egy Supercorsa meg egy Strada jobb párosítás mint egy D208 és a PilotPower?
Szerintem a legjobb tényleg az ha párban van, ráadásul kb egyforma kopottak is, de ettől függetlenül semmi bajod nem lesz ha kb azonos típusú gumikat raksz fel. Pl egy BT016 és egy Sportattack annyira nem lehet gáz. Lényeg, hogy előre puhábbat tegyél fel valamivel, vagy legalább is egyformát.
Hát igazából egyeznie kéne, de azért célszerű ha legalább a márka megegyezik. Sokan használnak különböző típust elöl és hátul. De egyébként ha nem egyformák, büntethetnek is érte.
Helló! Milyen árban van egy garnitúra Conti Twist?
Saját tapasztalatom hogy utcán nem feltétlen kell egyformának lennie.
Ez nem azt jelenti hogy elöl szuperlágy hátul meg bakelit az jó...
Sziasztok!
lenne egy kérdésem, igaz az hogy előre és hártra egyforma márkáju és típusu gumit kéne rakni? Mert előre kéne vennem gumit és nem akarok szart, a bridgesone Bt-016 ot néztem de ahondánál azt mondták hogy elöl és hátul egyformának kéne lennie, különben veszélyes, hátul continental van, kérdés hogy igaz ez, vagy csak azt akarták hogy párba vagyek gumit?
Én elfelejtettem írni a Mikulásnak...
Hol és mennyiért vetted?
Engem csak a hátsó érdekelne - az elejét már teszteltem!
jó korán jött a mikulás!
elküldhetnéd hozzám is egy ilyen csomaggal
Mikulás hozta
Akkor én még jó vagyok a mostani Pilot Power- rel az XX-en!
Használtan raktam föl és már 6500-at mentem vele és még kb 1000-1500-at bír. Én sem gondoltam volna róla hogy ennyit elmegy..Igaz kíméltem is ..
Hát igen a Pilot Sport egy kicsit "régebbi" tipus. Voltmár nekem is és tényleg 6000km alatt kockás lesz, arról nembeszélve, hogy ilyenkor mikor csúszik már csak azt veszed észre , hogy össze kellene szedni a vasat. Szinte semmi visszajelzése nincs!
Nekem Pilot Sport van most fönn,kb 6000 km-t bírt XX-en,és most hogy a végét járja még csúszkált is... (nem hidegben!)