Brian kérdeznék én is.
Adott egy zx7r, nem mai gyerek, hátul 6-os felni van, a gyári gumija 190/50.
Gumivétel előtt vagyok, és nem tudom melyik lenne a jobb?
A 190/55 biztosan jó választás, gondolom fordulékonyabb lesz majd tőle?
Volt réges régen ez az Andy's emberke:
Na ő itt arra esküszik hogy a 180/55 a jó választás, bár akkoriban még gondolom nem is volt 190/55-ös guma.
"# Dunlop 207 (180/55 at the rear): As I am now using my ZXR750R for track days I decided to fit the D207 (standard compound). To sharpen up the steering further I went for a 180/55 rear instead of the standard 190/50. The difference is staggering. The steering became so quick that I had to raise the ride height at the front to slow it down a touch. Anybody trying this on stock suspension settings will not have any problem and will simply be able to get on and enjoy sharper steering. The 207s are more triangulated than the Pirelli and grip well. The Dragons are much grippier, but, as this bike is going to be mainly used on the road, the 207s will be fine and I will hopefully be able to get more miles out of them.
# Pirelli Dragon Evo Corsa front and Pirell Diablo (180/55) rear: If you decide to use a 180/55 on the rear the Pirellis are far far better than the Dunlops. I used a Dragon Evo Corsa front as I had one laying around already, but I am sure it would work just as well with a standard Diablo up front. On these the bike turns quickly, but more smoothly than on the Dunlops. Grip and feedback is much much better with this combo. "
Szóval nem tudom melyikkel járnék jobban, inkább egy kis gyorsulás kellene, mert a célegyenes végén óra szerint örülök ha leszaladok 230-ig, meg nehéz a vas, kicsit lehetne fordulékonyabb.
Szóval én szívem szerint feltenném a 6-os felnire a 180/55-öt, remélhetőleg eredményezne egy kis gyorsulást, meg fordulékonyságot, vagy a 190/55 lenne a jó választás.
Beférne a 200/55-ös gp211, de szerintem annak semmi értelme, ezen az öreg vason, valószínűleg minden tekintetben visszafogná?!
Észrevehető, de jelentős változás nem lesz. Gyorsulás romlik, végsebesség nő, irányváltás nehezedik, kanyarstabilitás és kigyorsítás javul, azonos gumi esetében a 190-es több km-t kibír. Ezt a kérdést egyébként hetente felteszi valaki, ha visszaolvasol néhány napot/hetet ebben a topicban, akkor részletesebb választ kapsz!
Ha a gyári méret 180as, akkor azt tegyél fel szerintem. Mert ha 5,5 colos felnire 6 colosra való 190es gumit teszel, azzal annyit érsz el, hogy a gumi szélét behúzza a felni és a gumiból lesz egy nagy félgömb. Ergo összevissza fog billegni, alig lesz tapadófelületed, mert a felfújt gumi feszülni fog állandóan, ha meg leengeded akkor gyűrődni. Szóval billegni fog, kóvályogni, meg csúszkálni. Meg ha nincs szerencséd a keskeny felni a 190es gumi közepét úgy kinyomja, hogy nagysebességnél a lengőkarba is beleér, ha nagyon közel van. Kocsiknál jó a szélesebb gumi, de motoroknál nem hiába van a gyári méret Amíg nincs alattad egy keréken 160 lovas vadállat, addig szinte felesleges 190es gumit tenni, mert csak lelassítja a kormányzást. remélem tudtam segíteni
Nem azért válaszoltam "hevesen" mert vannak barátaim, inkább te gondolsz egy kicsit sokat magadról! Egyébként jellemző az emberekre -főleg a gyenge jelleműekre- hogy nagyon megváltoznak, ha egy kis hatalmat éreznek a kezükben, most nem rád gondoltam. Nem kirúgták őket, sőt az egyik a lopásos ügy miatt nem is tudja átkérni magát máshová, amíg le nem zárul a dolog! Az viszont aranyos volt, hogy jöttem haza a volt csajom apjával, és igazoltattak. Az öreg fejes volt a "cégeteknél" -privátban megadom a nevét- amikor lehúzta az ablakot elnézést kértek hogy megállítottak, pedig nem is ő vezetett
Hali! Szerintetek ha 180-as helyett 190-es(Pirelli Diablo Supercorsa Pro) gumit teszek fel a 600-as Hornetemre, miben fog megnyilvánulni a különbség? Értem ezt kezelhetőségre, stabilitásra lassabb kanyarokban, illetve az 5.5 colos felnire 6-osra való gumi hogy fog rajta állni. Köszi előre is!
(Ja és értelmes választ várok )
hát, ha vannak rendőr haverjaid.....attól még nem vagy feljogosítva semmilyen beszólásra. Én nem sírnék a cég után, ha ennyi miatt kirúgnának. De megnyugtatlak, nem ennyi miatt rúgták ki őket, bár a szolgálati hely elhagyása bcs. A tolvajos sztorinál is lehetett valami más is a háttérben.
Na én befejeztem. Úgy látom, tudsz te is normálisan beszélni, ha nem megy akkor az alábbiak állnak továbbra is.
Na én léptem. Este leszek, ha szeretnél még valamit, bár szerintem a téma nem ér meg többet.
Mindkét rendőr barátomnak hasonló piti dolog miatt lett baja, de kösz a kérdést nem kávézok. Az egyik történet tanulságos: jogosan megbüntetett egy tolvajt, és a végén ő kapott fegyelmit! A másikra pedig azért húzták rá a vizes lepedőt, mert a társa munkaidőben hazament 2 perce a szolgálati helytől 500 m-re.
a főnököm leszarja: Amíg a meló jól meg van csinálva......azt gondolod, hogy mert kopó vagyok beszólhatsz büntetlenül?
Vagy mi van, túl sok kávét ittál, hogy ilyen izgága vagy?
hétfő este hazamegyek debrecenbe, lesz rá lehetőséged.
Nem, pofánverlek. Példamutatóan 30 évesen lehetne már egy kis eszed, és nem azonnal beszólással indítani. Tudod ez itt egy fórum, ahol az emberek hozzászólnak a dolgokhoz. Még ha nem tetszik is. Az LFP topikban úgy beszélsz ahogy akarsz, arra van. A többi fórumban kéretik normálisan beszélni. Ez alatt a kultúrált viselkedést értem.
Az arcodba mondás és a fórumban nyasgemezés nem ugyanaz.
kimókus, beszélj normális hangon, vagy mond az arcomba.
Arra mondtam, hogy nem lennék rá büszke, ahogy vágva van. Túl van vágva. Tőlem azzal ölöd meg magad amivel akarod.
A kipufogóban benne van a hangtompító. Úgyhogy......
Ráadásul ha rendőr vagy akkor mutass példát és rakd vissza a gyári kipufogót, mert ez nem csak másokat zavar, de átalakításnak minősül. Akkor prédikálj, ha te is betartod a szabályokat!
Adott egy zx7r, nem mai gyerek, hátul 6-os felni van, a gyári gumija 190/50.
Gumivétel előtt vagyok, és nem tudom melyik lenne a jobb?
A 190/55 biztosan jó választás, gondolom fordulékonyabb lesz majd tőle?
Volt réges régen ez az Andy's emberke:
http://homepage.ntlworld.com/w...
Na ő itt arra esküszik hogy a 180/55 a jó választás, bár akkoriban még gondolom nem is volt 190/55-ös guma.
"# Dunlop 207 (180/55 at the rear): As I am now using my ZXR750R for track days I decided to fit the D207 (standard compound). To sharpen up the steering further I went for a 180/55 rear instead of the standard 190/50. The difference is staggering. The steering became so quick that I had to raise the ride height at the front to slow it down a touch. Anybody trying this on stock suspension settings will not have any problem and will simply be able to get on and enjoy sharper steering. The 207s are more triangulated than the Pirelli and grip well. The Dragons are much grippier, but, as this bike is going to be mainly used on the road, the 207s will be fine and I will hopefully be able to get more miles out of them.
# Pirelli Dragon Evo Corsa front and Pirell Diablo (180/55) rear: If you decide to use a 180/55 on the rear the Pirellis are far far better than the Dunlops. I used a Dragon Evo Corsa front as I had one laying around already, but I am sure it would work just as well with a standard Diablo up front. On these the bike turns quickly, but more smoothly than on the Dunlops. Grip and feedback is much much better with this combo. "
Szóval nem tudom melyikkel járnék jobban, inkább egy kis gyorsulás kellene, mert a célegyenes végén óra szerint örülök ha leszaladok 230-ig, meg nehéz a vas, kicsit lehetne fordulékonyabb.
Szóval én szívem szerint feltenném a 6-os felnire a 180/55-öt, remélhetőleg eredményezne egy kis gyorsulást, meg fordulékonyságot, vagy a 190/55 lenne a jó választás.
Beférne a 200/55-ös gp211, de szerintem annak semmi értelme, ezen az öreg vason, valószínűleg minden tekintetben visszafogná?!