Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

En nem igazan tartok mar toluk. Pedrosa 2-3 futamgyozelemre hivatott MotoGP palyafutasa eleje ota es ez iden sem volt maskepp. Ha nincs Stoner akkor is keresztbeveri Spies, Lorenzo, Dovizioso, Simoncelli (meg Crutchlow ). Igy nehez VB cimet nyerni. Minden evben megcsinalja a maga hibajat, amitol aztan ket honap labadozas. Szerencsetlen Sic tavozasanal a Hondanak egy nyero figuraja maradt. Az viszont eleg eros babu.
Szerintem O ott lenne annyira gyors, hogy ne kelljen kakaskodnia.
Pedrózsinak nem sok köze van Caseyhez és ez csak egyre rosszabb lesz az ő szemszögéből.

Viszont (tudom, sajnos utópia, de) szívesen megnéznék 2013-ban egy Bayliss-Checa öregfiúk csapatot a WSBK-ban...
Jövőre nem veri el Stonert, pakolhat. Egy csapatban két egy korosztályú klasszis,nem fog maradni sokáig.Én azért nem bízom a Puig-Repsol "gonosz tengelyben".
Puig nem tudom mivel tartja sakkban a hondát, vagy kivehető fogsora van?
Szerintem is. Moto2 ben viszont szerintem szopna, ott aztán kell tudni "kakaskodni" :)
Szerintem minel erosebbek (nagyobbak) a gepek Pedrosa annal nehezebben fog boldogulni veluk. Es az idei evet elnezve ez nem sok joval kecsegtet szamara. (Mekkora Moto2 bajnok lehetne. )
A 800 is Honda nyomására jött. Mondjuk volt, hogy ők szálltak ki egy időre a hengerszám korlátozás miatt anno.
Eleve meghatározták a hengerszámot, ami négy, max. 81 mm-es furat mellett.
Igen érdekes, hogy a VFR1200-nak éppen ekkora hengerei vannak...
Úgy hírlik, hogy Preziosi 930 köbcentiben gondolkozik.
Nem tudni mennyit fognak kihasználni az 1000-ből a 21 literes limit mérvadó. Edwards nem valami odabaszós régóta, ráadásul a tempó is nőt a 125-ösök mennek majdnem olyan kört mint 20 éve az 500-asok. Változnak az idők. Ma már nem biztos, hogy elég ha valaki neki áll izmozni.
Baylisstic
Marmint Stoner vagy Balyliss nyert meg minden futamot?
Ez csak részben igaz.
Kölyökkorában versenyzett és MINDEN futamot megnyert, amin végigment (azért jónéhányszor fejreállt).
Megbocsájthatatlan!
Slight tényleg kiwi, csakúgy mint Simon Crafar.
Az ezredes korszak legjobb cangája mindenki szerint a Honda RC 211 -e volt. 5 hengeres ha jól emlékszem. Jövőre mit tesznek? Honda mindíg tartogat valami érdekeset. Ahogy mondták régen

" FOLLOW THE LEADER "
Ez olyan Sennás, Doohanos,Edwardsos odabaszós.

Manapság
" Power of dreams " ? Ez olyan hibrides szarakodós ......

A régi jobban tetszett :)
Nem, de lesz mivel foglalkoznom.
Tavaszig a Bahamákon leszel?
Amugy koszonom mindenkinek az ezevi jo hangulatu beszelgeteseket, kivaltkepp annak aki kulturalt vitapartner/drukker volt es egyuttal elnezest azoktol, akik agyara mentem, en mar csak ilyan vagyok. Igerem, jovore visszaveszek.

Nekem most "jo", mert az nyert akinek drukkoltam, de jovore Rossiert becsuletbol is szoritok es ha nem kezdi el ismet a 2008-as formajat hozni, akkor szent maradhat a beke is.

Most viszont lassuk a teszteket.
Ki tudta motorozni a v2 előnyeit, 2006-ban a 999 minimum 25 LE mínuszban volt a négyhengeresekhez képest. A 999 kanyarodási hajlama még mai napig topp, de nehéz és gyenge az ezres négyhengeresekhez képest,illetve akkor is gyenge volt.
Ostehetseg.

es amikor a moto gp ben odabaszott a mezonynek....
Amikor megjelent a 1198-as, akkor a Ducati gyar Bayliss-t kerte meg, hogy fusson nehany promocios kort az uj vassal. Futtott is nehany promocios kort es a korido eleg lett volna az azevi Superstock VB pole poziciojahoz. Tette mindezt tukrokkel, indexekkel, katalizatoros kipufogoval. Ilyenkor odul az ember, hogy nem Superstock VB versenyzo.
Igen a hagyományos "konzervatív" stílushoz hozzá kell tenni valamit, hogy a plusz ezredeket(illetve mínusz) kihozd kanyaronként. Bayliss másfél év kihagyás után kerek másodpercet adott Hagának teszten.
Ujzelandi, auszral stb. az mindegy. Hiaba volt vasember, kesobb megbetegedett es mar nem tudta folytatni a professzionalis versenyzest. Aztan (mivel vasember) megis felepult a csunya betegsegbol es hazajaban manapsag is hajtja a benzingoz. Mostanaban ujzelandi drift auto kiraly elotte supermoto gladiator is volt. Vagany manusz.
Slight spec ujzelandi,de nagy motoros tenyleg.Multkor lattam vmi motoros musorban.
Basszus Baylisst kihagytam...!
Csipem ezeket az ausztral mukikat. Aaron Slight nagy kedvencem volt. Egy eszmeletlen allat volt emberileg is meg a motoron is. Amolyan TT erzest vitt a GP-be. Birtam nagyon.

Wayne Gardner, Michael Doohan, Aaron Slight, Garry McCoy es most Stoner. Ezek (voltak) igazi vaddisznok. A spanyol, olasz, francia motoriskola nekem sohasem tetszett igazan. A taktikus es professzionalis mernokmotorozas szamomra nem olyan elvezetes, mint az amerikai-ausztral durrbele stilus. Utobbi a kiraly!