Üdv mindenkinek.Emberek lenne egy kérdésem,ha valaki tud segitsen.Nem tudok rá jönni,hogy kellene be állitani a mocin a rugózást az én 65 kilómhoz,főleg az elsővel van bajom.Nagyobb sebességnél be szitál és kissé nem érzem irányithatónak a motort.Sajna meg csavargattam azokat a csavarokat amivel lehet áligatni az érzékenységet és most nem tudok rá jönni mi lenne a megfelelő a súlyomhoz?!Esetleg ha valaki jártasabb ebben a témában mint én a segitséget megköszönöm.Hobbi szinten megy a dolog.
gyere el nyiregyre,nézd meg Tibinek a 450es kxfet és el is viszed sztem! jó a motor,normálisan karban van tartva, bontatlan gyári blokk, a többi része is rendben van!
Akiknek meg van a környéken 450 4T, azok mind azt mondják, hogy erőre hasonló, mint a 250exc power felett. És hogy a 250et gyengének fogom érezni. Lehet h az lesz, hogy veszek egy 250et, aztán ha kicsi, max átülök a nagytestvérre. Csak nem szeretnék rajta nagyon bukni. Az exc-t felújítottam, ráment 2kilóm, most meg 85el adom többért, mint mikor megvettem. Cserében viszont minden új rajta. Szal akárhogy is számolom az általam belehajtott cakk-on-pakk 60óra 200e-mbe fájt...1év alatt.
Na ezért nem akarok fél évre motort venni, ha kicsinek tűnik a 250.
volt 3 250 4t-m....mindegyiken gyorsabbnak éreztem magam,volt úgy hogy tiltáson volt,de csak azért,mert próbáltam a maxon motorozni...persze hogy nem bírtam...2 kör maximum...
nézzél meg pályán veled egy szinten vagy jobban motorzókat 250 4T-vel...és hallgasd...de ne a versenyzőket hallgasd,nézd...az amatőröket..mint ami te is vagy!
megnézed a videóimat hallod hogy csak az egyenes szakaszokon hallani hogy leforgatom a motort az adott sebességben...sose tudtam 5be tenni és leforgatni...az meg hogy 2-3 tiltás közeliben mész,azt úgysem tudod 20perceken keresztül tartani...
felesleges a 200as exc-t a 250hez hasonlítani,a 200az egy iagzán jó ki smotor alul is kellő erővel(magához képest) fent meg nem egy krosszmotor...na a 250 4t az megy kb mindenhol
én szerettem a yamahákat,de mindiig volt valami apró gond ami miatt jobbnak láttam eladni őket,a bekövetkezhető baj előtt...
kawasaki kxf 250 4T azt mondom az legtartósabb a ktm-mel együtt! utána yamaha
120óránál volt dugó cserélve a haverom 08as kxf-jében...egy dugó...mehet másik 100órát...persze majd kell nézni a vezláncot...de egyéb szervjz nincs...
yamahánál 100óra közelben egy hajtókar csere és mehet tovább másik 100at a hajtókar...a dugó még mehet vissza,hisz kopáshátron belül esz! EZEKET ÚGY íRTAM,AMIKET TAPASZTALTAM,ITT SAJÁT,ÉS JÓ ISMERŐÖK MOTORJÁN,AKI NEM ELHANYAGOLT SZAR MOTORT VETT ÉS Ő SEM ÚGY FOGLALKOZOTT VELE! CSAK AKKOR LEHET ILYEN ÜZEMÓRÁKRÓL BESZÉLNI...
sxf250be 101óránál volt ktm szervízbe dugó csere...mehet tovább...csak egy dugó...persze nézni kell,ellenőrizni a szelephézagot,vezláncot stb az előírt időben...
én egy évben vagy 60órát ha motorozok...jó esetben ha elérte valaha a 80at/év...
250KXFről mi a véleményed? 200EXC-hez képest mennyire vadabb? Sajnos attól félek, hogy kevesellném a 2504T teljesítményét...nem beszélve arról, h szét kell forgatni, hogy jól tudj vele menni, ami meg a generálok ideját hozza közelebb egymáshoz...
crf-től félek,még újban is,nem sokáig használnám...bár 250esekről van tapasztalat,450-ről nincs ...
legszebb motornak tartom mai napig,de nem vennék..
a mutatók a kawasakit hozzák a tartósabbnak...itt a környéken a legtöbb srác azt használja, 250,450 egyaránt nagyon jó!
Azt szerintem nyugodtan kidobhatod... a mousse belsőknek meg van adva a használati idejük. Kvázi üzemórára értve, azon túli használatnál nem garantált, hogy nem hullik szét a gumiabroncsod, vagy nem fordul el a külső a belsőn. Hiszen a tömör belsők tömörödnek...
Hali! Egy olyan kérdésem lenne, hogy kaptam egy tömör belsőt és 2 darabban van. Egy kb 15cm és egy "jó" méteres darab. Ez így ilyen formában normális? kicsit kivan hasadva oldalt...
Ha beleteszem az abroncsba akkor nem fordul az le a felniről valami durvább kanyarba?
Előre is kösz a választ...
Srácok!
2006os-2007-es RMZ450et tervezek vásárolni.
A következő kérdésekkel fordulnék hozzátok:
-Miért ennyire olcsók?
-Van típushibájuk?
-Szervízintervallumok milyenek? Hány üzemóra egy dugó / vezlánc / szelepcsere?
Jelenleg KTM EXC 200am van, de nekem csak pályázni kell a motor.
Még egy kérdés:
-Kawasaki KXF450ről tudtok-e valamit ezekben az évjáratokban?
Előre is köszi!
Na ezért nem akarok fél évre motort venni, ha kicsinek tűnik a 250.
nézzél meg pályán veled egy szinten vagy jobban motorzókat 250 4T-vel...és hallgasd...de ne a versenyzőket hallgasd,nézd...az amatőröket..mint ami te is vagy!
megnézed a videóimat hallod hogy csak az egyenes szakaszokon hallani hogy leforgatom a motort az adott sebességben...sose tudtam 5be tenni és leforgatni...az meg hogy 2-3 tiltás közeliben mész,azt úgysem tudod 20perceken keresztül tartani...
felesleges a 200as exc-t a 250hez hasonlítani,a 200az egy iagzán jó ki smotor alul is kellő erővel(magához képest) fent meg nem egy krosszmotor...na a 250 4t az megy kb mindenhol
én szerettem a yamahákat,de mindiig volt valami apró gond ami miatt jobbnak láttam eladni őket,a bekövetkezhető baj előtt...
kawasaki kxf 250 4T azt mondom az legtartósabb a ktm-mel együtt! utána yamaha
120óránál volt dugó cserélve a haverom 08as kxf-jében...egy dugó...mehet másik 100órát...persze majd kell nézni a vezláncot...de egyéb szervjz nincs...
yamahánál 100óra közelben egy hajtókar csere és mehet tovább másik 100at a hajtókar...a dugó még mehet vissza,hisz kopáshátron belül esz! EZEKET ÚGY íRTAM,AMIKET TAPASZTALTAM,ITT SAJÁT,ÉS JÓ ISMERŐÖK MOTORJÁN,AKI NEM ELHANYAGOLT SZAR MOTORT VETT ÉS Ő SEM ÚGY FOGLALKOZOTT VELE! CSAK AKKOR LEHET ILYEN ÜZEMÓRÁKRÓL BESZÉLNI...
sxf250be 101óránál volt ktm szervízbe dugó csere...mehet tovább...csak egy dugó...persze nézni kell,ellenőrizni a szelephézagot,vezláncot stb az előírt időben...
én egy évben vagy 60órát ha motorozok...jó esetben ha elérte valaha a 80at/év...
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
legszebb motornak tartom mai napig,de nem vennék..
a mutatók a kawasakit hozzák a tartósabbnak...itt a környéken a legtöbb srác azt használja, 250,450 egyaránt nagyon jó!
Ha beleteszem az abroncsba akkor nem fordul az le a felniről valami durvább kanyarba?
Előre is kösz a választ...
Csere érdekel értékegyeztetéssel RM-Z450 v KX450F 2006tól!
ELADÓ KTM EXC 200
ha érdekel valakit
Van pár eladó használt, jó állapotú motorgumim olcsón, itt van a lista.
(kérésre képet tudok felrakni)
Pirelli Scorpion MX 110/90-19
Michelin Starcross 70/100-19
Bridgestone Motocross-M59 80/100-21
Metzeler X-treme 6days 90/90-21
Metzeler X-treme 6days 140/80-18 (2db)
2006os-2007-es RMZ450et tervezek vásárolni.
A következő kérdésekkel fordulnék hozzátok:
-Miért ennyire olcsók?
-Van típushibájuk?
-Szervízintervallumok milyenek? Hány üzemóra egy dugó / vezlánc / szelepcsere?
Jelenleg KTM EXC 200am van, de nekem csak pályázni kell a motor.
Még egy kérdés:
-Kawasaki KXF450ről tudtok-e valamit ezekben az évjáratokban?
Előre is köszi!