Szerintem bőven elég...meglehet nézni egy 450es szívószelep ára mennyi (40-50) /db(gyári titán).
A tűgörgő ára meg 11-12 legalábbis tavaly amikor kellett cserélni annyi volt.De nem okoskodásként írtam.....csak tényleg aki 4 T-t vesz...az legyen tisztába azzal, hogy 'versenymotor' és oda kell rá figyelni mocskosul, mert különben súlyos tízezrek(vagy több) bánják...
Tény kicsit drágábbak az alkatrészek, amit beleöntöttem keverékbe olajat annál, itt cserélem ugyanugy üzemóra után, ami plusz az a vezérlés... van pár ismerősömnek 4t és versenyzés mellett rendszeres karbantartással elmegy nekik 180 - 200 üzemórát (természetesen olajcsere, szelephézag állítás egyéb apróságok benne vannak) utána full szervíz. Mivel én hobby szinten motorozok ennyit nekem is elmegy ha figyelek rá és ha arról van szó akkor ugyis felújítom időben mielőtt nagy lesz a baj! Elvileg gépész vagyok vagy miaszösz :)
Max a 4 szelep árával kerül többe. Dugó kell mindkettőbe hajtókar csere egy árban van Mi a plussz kiadás még? a 4t kevesebbet fogyaszt nem kell bele drága szintetikus olajat öntened a benzinbe . Ja meg esetleg a vezérműlánc a plusz de az sem vészes 10 körül mozog az áruk.
Villába kihúzott állapotban annyi olaj kell hogy beállítástól függően visszamérve 120-160 mm légoszlop maradjon.
Nálam ez 140.
A két szárba kb 1-1,2 l .
Tényleg próbálj ki egy 06-07-es 125öst és rájössz,hogy mennyire van hova fejlődnöd.A 4t azért jobb,mert azok már kezesebbek nem dolgozol rajt annyit mint egy 2t-n,nem olyan fárasztó,ott csak a sulyával lesznek gondok az elején.
Hali
én sem akarok kötözködni meg nem rosszindulatból mondom, de ahogy látom régebbi 125 ösöd volt sztem előbb próbálj ki egy fiatal 25 ös gépet (pl: sx 125), mert sztem azok azért tudnak még vmit a régebbiekhez képest, és így még lehet pénzt is spórolnál, de ha minden áron 4T-t akarsz akkor sztem a 250 bőven sok.
Igazad van, tényleg nem motorozom ki 100%ra bőven van még mit tanulni, inkább ugy fogalmazok hogy van ahol kevés, de olyan is van ahol még én vagyok kevés
Üdv Mindenkinek!
A sportal komolyabban foglalkozókhoz irányzom a kérdésem.
Új motort vásárolok és tanácsotokra, véleményetekre vagyok kiváncsi.
Eddig egy 25ös KXem volt amit érzésem szerint kimotoroztam, nem tudott már újat mutatni, néhol kicsit kevés is volt. A kérdésem a következő 4t motorra szántam magam csak nem tudok dönteni h 250 és a tetején tartom vagy inkább 450 amit nem motorozok ki de van tartalék... Hobby szinten motorozok de nem sz..rom össze magam egy 20m-es dupla ugró előtt sem... Szerintetek mekkora motort vegyek?
Eladó a képen látható vadonatúj UNIVERSAL complett villahíd kormánybefogóval dobozában eladó!
Növeli a villa rögzítési felületét 30% -kal a jobb irányítás érdekében. 4 beállítási pozíciót biztosít a vezető legjobb elhelyezkedése érdekében. Minden villahíd CNC mart, pontos adatok szerint a legjobb minőségű, 6061 hideg kovácsolt alumíniumból. A ferdített rögzítési minta, maximális fogóerőt biztosít. Több motormodellhez is kapható! Kialakítása könnyíti a kanyarodást.
Nagyon jó minőségű anyaga könnyebb és strapabíróbb mint a gyári és nem utolsó sorban esztétikailag is sokat dob a mocin.
A tűgörgő ára meg 11-12 legalábbis tavaly amikor kellett cserélni annyi volt.De nem okoskodásként írtam.....csak tényleg aki 4 T-t vesz...az legyen tisztába azzal, hogy 'versenymotor' és oda kell rá figyelni mocskosul, mert különben súlyos tízezrek(vagy több) bánják...