Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kb 150-180 körül cseréltem én is a kxf-ben a szelepeket, de még bírták volna. kxf= rmz. a blokk ugyanaz.
kié lehet ez? biztos valami profié

gyönyörű
Ma nagyon durvát láttam Bugyiban...
Szerintetek egy állapotfelmérés a hengerben (dugattyú kimérés meg, hogy ránéznek a szelepekre, de semmi más) 25 ezerért + tömítés + olaj az reális ár?
Igen, szerintem is durva a 26, én is egy párra gondoltam de esküdöztek a boltban, hogy /db... meg, hogy ez K7-hez való. De tavaly egy másik helyen (ami azóta bezárt) 15-ről beszéltek nekem is. Az tényleg nem sok érte. Ha máshonnét nem megy akkor beszélhetünk szelep ügyben?
Köszi! Nagyjából tudtalak követni bár még soha nem láttam szétborítva a hengerfejet. Sokat segítettél!
ja kell neki 5-6 óra
tudomén...
az fasza
majd bekopik pár óra mulva a teló
IIgaze,bele kell nyúlni,még az újba is
néztem...küldök árakat rá mailban.
délkupa eredmények hol vannak? thx
jó lesz remélem..
kint volt pánovics....hozta a magic telókat sáskáéknak.
betekergette az enyémet is. valszeg szelepelés lesz a vége. elég keményen járnak...amúgy jó a gép. kb olyan így gyáriban mint a 07-es volt a full rendszerrel.
Ugy mind 3-at , írtam ec-be Érdeklne 1 thor szett árat mondj nekem léci

Az fasza,jó lesz a gép akkor?
azt hallottam hogy kúrva sáros bugyi
nyáregy tökéletes
de hát ti tudjátok
mit? csajt? kocsit? vagy mocit?
csákány....elvileg holnap is bugyi...elfelejtettem motorozni bazz

ma volt az első indítás...összeszaladt az egész pálya....
Télen akarok be ujíttani
nalátod 80 rongyból ujj szelepek vannak, de ha tudod akkor add el azt veszel fiatalabbat
cső
ti jöttök holnap nyáregyre?
turva van,no sár
ez te vagy? jól nyomod....
15-16 körül tudom hozni a szelepet a 250rmz-be. /db.
a 26 elég durva....

de tényleg ne spórolj ezen.
Kurva egyszerű, én magam állítom be a szelep hézagot, a manuálba meg van meddig kitolhatod a szelephézagot. PL: 1,75mm a standard beállítás, 1,85 nyomathatod a lapkákat utánna érdemes kicserélni a szelepet.
Nekem 2. dugó van a gépbe most van benne ezzel a dugóval 50 üzemóra, tehát durván olyan 140 óra van a gépbe. eggyetlen szelep alatt van 1,80 lapka.
Ami azt jelenti még legalább 1 dugót kibírnak a szelepek , az én esetmben(de azt már nem várom meg )
Remélem követhető voltam
Ja, még annyi, hogy idén eddig csak 3 alkalommal motoroztam és már az 7 üh volt.
Köszi! Én eddig pont úgy tudtam, hogy a titán a kényesebb mert amikor kezd lejárni az ideje akkor elkezd kinyúlni nyakban aztán leszakad a tányér. Csipternek: igazad van, 2 éve van meg a moci, 10 óránként cserélek olajat és most tartok még csak a hatodiknál... de mindig az lebeg előttem, hogy az okosok szerint 40 órát bírnak az RMZ titánszelepei aztán eltörnek. Amióta nálam van már 60-nál járok, (amatőr szinten) itt a fórumon olvastam, hogy van akinek 200-at is elment, szóval nincs viszonyítási alapom mikor érdemes hozzányúlni mielőtt rendet tesz a hengerben.