Mert könnyebb, mint az acél. Magas fordulaton, a tömegénél fogva nehezebb kinyitni és lassabban csukódik. Belebeg a szelep. Aztán leszakad a feje! Ha titán volt bent gyárilag, akkor ne spórolj vele! Ha leszakad a tányérja, akkor már késő bánat! Elég tetemes lesz a kár!
Köszi! De nem lehet, hogy a gyártónak a teljesítménynövelés volt vele a célja. Én nem fogom maxra járatni a gépet. Az a gondom, hogy a boltban azt mondták 26 ezer darabja (nem pár) a titánszelepeknek. Tavaly még 15-ről beszéltek... Arra meg sajna nincs pénztárcám, hogy 3-4 havonta motorgenerált csináljak.
Nem hülyeségből rakják bele a gyárak, ha nem lenne jobb akkor acél lenne benne
Szerintem ilyenen ne sporolj, vegyél bele titánszelepeket, gondolom te sem vennélfel öltönyhöz sportcipőt........
Sziasztok! RM-Z 250 K5-ös mocim van. Ha motorgenerált csináltatok muszáj titánszelepeket választanom vagy mehet bele az acél is, változtatni fog ez valamin, élettartam, nyomaték, stb?
tökéletes megoldás, az enyém az annak jó aki még nem oldotta meg a rögzítést vagy megunta a spaniferes dolgot...
ja és sztem nem is kérsz sokat a futóért 2 év műszaki nem csak motor szállításra alkalmas hanem bármire, kell ennél több... jó ár érte az a 80 ezer .
Heló én a véleményetekre lennék kiváncsi!
Eljött az idő hogy dugózzam a mocimat, yamaha yz 125 azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek prox vagy wössner dugót rakjak bele? javaslatokat tapasztalatokat várok!
én futomon amit árulok 80.000 ft ért 2 év muszakival
ugy oldottuk meg hogy feltolod a motort az első kerék beleül a vezetőbe a lábtartó alá meg esik egy 12 es menetes szár egy kis oszlop , lenyomom a motort és ráhajtok egy szárnyasanyát és kész
Kössz a választ, ami igazából szóba jöhet évjárat-ár tekintetben 95-98körül. Van lényeges különbség egy bizonyos évjárat után, vagy régebbit is bevállalhatok csak legyen egyben?!
Nekem tavaly 36 raktam az enyébe