Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello mindenkinek....
áhhh....nem tudom hogy miért szopat ennyire a kurva ég
ugy volt hogy ma elviszik a Suzukit....erre mi? a csávó még arra se méltatott hogy felhívjon hogy óó bocsi te fasz, de találtam 250ért eggyet.na mondom az oylan is....de leszarom...és még telefonban alkudozik...hülye féreg
ja és nem vagyok ideges
hopp egy H betü lemaradt
a sikerül levizsgáztatni a mocit akkor írj, nagyon kiváncsi vok
amugy egy crossmotorokon miket kell alakitani hogy uton is szabad legyen használni?
köszi szépen
ez árban kb mennyi?
mz hátsó fék kapcsoló a fasza,most vettem 1200ft endurora
Ja, nem sejtettem, hogy ennyire JÓ vagy
Lehet kapni húzásra kapcsoló mikrokapcsolót (sajnos nem emlékszem, hol láttam, valami autósboltban), azt kell az egyik végén a fékmunkahengerhez, másik végén a fékpedálhoz kötni.
mert crossmotorom van :)

tekercselés lámpa minden van
műszakiztatni akarom
a., Hosszas kínlódás, gányolás, beruházás árán
b., Veszel egy enduro-t

Mi a fenének krosszmotorra féklámpa?
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne hogy féklámpát hogyan tudnék crossmotorra szerkeszteni? Vagy melyik topikban tudnának segíteni?
Köszi
SEGITSÉGETEKET kérném Rmz 250 nél mennyi a szelephézag 04 ill 05 ös évjáratnál vagy honnan tudnám letölteni ?Köszi
inportos
rmz450 hasonlóan kedvező áron?
egyébként "szürkeinfortos"motoroknak milyem hátulütője van?motorszám alvázszám alapján be lehet azonositani,h nincs esetleg befizetve rá az áfa vám stb.hallottam olyat is,h lehet hallottam olyat is,h csak azt utdják beismerni,h lopott e vagy sem
sziasztok nem tudnátok nekem segiteni hogy a cross motorokba milyen stabilizátor van a kerékbe hogy ha kiduran nem szakad ki a szelep képet tudnátok mutatni róla? előre is köszi!
Üdv!

SUZUKI RM-Z 250 K9, új, 0 km-es, NEM SZÜKREIMPORTOS!, számlával, dobozával, stb... az eredtei 1.498.000,- Ft helyett most 1.290.000,- Ft! De ez még semmi! ajándékba adok hozzá egy zsír új motorszállító utánfutót is INGYEN! ( kb.: 150-200ezer értékeben! ) Ha nem kell az utánfutó az árból még lehet faragni egy picit.
Tehát a motor és az utánfutó egyben 1.290.000,-!
AMÍG A NÉHáNY DARABOS KÉSZLET TART!

Érdeklődni: lapo@realmotor.hu címen lehet!
Sziasztok!
Anyagi okok miatt eladó sorba került egy barátom mocija. Suzuki RMZ250 '08, kb. 20 üzemóra, kifogástalan állapot. Ár: 950.000 ft. A motor Sopronban van. Ha valakit érdekel írjon itt, vagy email is publikus.
Igen, kicsit tuskónak tűnt,mikor felvettem. De ki kell még tapasztalnom, mert ezen is vannak beállitási lehetőségek. Lehet kivenni belőle betéteket és akkor nem lesz olyan magas. Oldalra is nehezebb benne nézni, de motorozás közben ne mzavart egyáltalán. Abszolút nem esztétikátlan! Azért az evs sem kutyaütő cég.
Ez a vállra jobban felfekszik,mint a leatt.... éreztem is esésnél,hogy levitte az erőket a fejemről.komolyan.
Üdv hát ha többet mocizol benne többet is tudsz mondani.
Nem tuskó egy kicsit? Nyilván nem fontos de nem esztétikátlan,?
Az oldalra nézést nem gátolja ? Más elven müködik a kettő ,.a leat kompaktabbnak tünik nekem
Helo, nekem van. Nemrég vettem. Egyszer motoroztam benne.
Valóban kicsit szokatlan először, meg jobban körbeveszi a nyakat mint a leatt. De a motoron ülve már nem zavart egyáltalán!
Amerikai fórumokon jókat írtak róla, én csak alátámasztani tudom.
Ha van kérdésed, szívesen válaszolok. Most ennyi jut eszembe.
Üdv urak kinek van tapasztalata az evs el kapcsolatban Mert az nem annyira kényelmes pályán mint a leat brace.abból a alap nemsoká több helyen is 45 hf környékén lessz.
Amúgy nem véletlen senkit nem láttok evs ben egy vb-n sem.
nem pelenka anyagból csinálják a teleszkópokat.ugrottam már olyan orrost egy sx525el,h azt hittem,h kettétörik.semmi baja nem lett.
más:lehet sokmindenkinek hasznos lesz.ha folyik a tteloszár 10ből 9alaklommal orvosolni lehet 2perc alatt.porvédőt lehuzni és a szimering és a krómszár között kétszer körbejáratni egy vékony müanyag éket(de nyilván a szimering megsértése nélkül)vagy pl keményebb papirral,mondjuk magazinok cimlapjával.álltalában egy homokszem vagy valami kosz van a szimering és a szár között ami pont elég ahhoz,h szinárogjon a hig olaj.tiszta ronygyal körbetörölgetni mindent,porfogót visszanyomni és por száraz a teloszar.
aki tudta ezt ne olvassa el,de aki nem annak jol jön
Hello Bello
Végre kész lett a motorom!
SUZUKI RM 250 1998as tökéletesen szép állapotban.
Így tehát mostmár teljesen jó állapotában, eladó! Új tömítésszett, váltófogaskerekek, csapágyak, szimeringek, felújított első teleszkóp, himpa-lengővilla csapágyak kicserélve(SKF csapágy )
ÁR: 330ezer HUF
Serfőző Zoltán
email: serfozo@vipmail.hu
msn: ser_zo@hotmail.com
tel:06706059366
Helló köszönöm szépen a válaszokat. Voltam egy motorosboltba és (állítólag felküldték pestre de nem mertek hozzá nyúlni mert a szelepek túl közel voltak. De most elmegyek egy másik mocis boltba és megérdeklődöm ezt a perselyt, majd vezsek fémragasztót és megcsinálom magam. KÖszönöm szépen a segítséget!
amúgy mikor mondjuk mosódeszkán többet akar átugrani mint amennyit tud és megakad az elsőkerék de úgy hogy előreborul,akkor nem ferdül el a villaszár?
Szia Csongee. Vegyétek le a hengerfejet! Lehet kapni gyertyamenet javitó persejt. "Szerintem" minden motorosboltban. Nagyobb menetet kell fúrni a hengerfejbe. Fémragasztóval beletekerni a perselyt.KB ennyi a művelet. Ha ügyesek vagytok házilag is meg tudjátok oldani. De új hengerfejet NEM kell venni!
szeva hát Csongee szar helyzetbe vagy! mindenféleképpen le kell venni a hengerfejet! (onnatol kezdve meg jobb ha a haverod is tud róla) biztos 4ütemröl van szó! elöször is tud meg mennyi egy uj hengerfej! ha a haver is beleegyezik vigyétek el egy komoly esztergályoshoz és ő tudja mit kell tenni! ha eltér egy közdarab, sikbafurja vág bele nagyobb menetet és esztergál hozzá a gyertyának egy közdarabot, amit belecsavar és beleragazt! ez igy jólessz de innetöl kezdve kókányolás! de hallotam már ilyenröl!