na lemondtál a slakmotorról?helyes. crossal lehet keresztbe menni,de salakmotorral nem mész végig egy pályán:)
hát a versennyel nekem ez a bajom.van annyi kötelességem, dolgom ugyhogy amotorzás teljes kakapcsolódás nekem.versenyen meg idöre odaérni akkor menni amikor mondják,ilyen edzés,olyan futam.ez nekem terhes dolog.persze az adrenalin az kell,mega versenyszellem
CSá Zdana!
Ne hallgass senkire, vegyél 450-et ha az teccik! Tény és nyíltan valljuk ki -tudom,hogy nem sértődsz meg- szóval hogy hobby motoros vagy, én is pedig azért egy évben 4versenyre eljutok, plussz jégmotorok.... mindegy. Úgysem a másodpercekre utazol, hanem,hogy minél többet és élvezetesebben tudjál menni! Nemigaz? Ha a 250 nem fexik akkor nincs értelme,mégha jobbat is mennél vele.
Egyébként igaz, én is 450-es motorral romboltam régebben, most a 250-es SXF-el jóval jobb időt BÍROK menni! és itt a kulcsszó! Munka, levelezős főiskola, asszonyka mellett, komoly edző felkészülés híjján nincs meg a megfelelő erő, illetve a ritmus aminek egyfolytában itt kellen lennie, és bele is jövök minden motorozás végén, de másnap ez megtörik és kész... Én élvezem a kis négyüteműt, sőt egy 125-öst még jobban élvezek ha néha rákerülök egyre, így lehet el is cserélném egyébként ha valakit érdekel írjon! de az tény,hogy nyomatékból a 450-el tudsz jobban menni,hoszabbak az áttételek, nemkell elforgatni sehol...
illetve tovább is tart és ez is fontos. Ez is relatív, mert sok helyütt kifeküdt már korán a 450-es, a 06-os SXF-em meg olyan jól bírja, hogy csa klesek,sokkal roszabbra számítottam megvallom őszintén. 170órát mutat a mérőműszer, kapott egy dugót 130körül,illetve egy váltókereket cseréltem benne mert letörött egy fog. Most télen egy vezérmű láncot illetve szelep korongozást meglövök rajta. Fasza jó de kicserélem,mert valahol ez a lelke a történetnek, és a gyári van benne, és elég sokat futott:-D Ja hozzáteszem én cserélem az olajat minden vagy minden második motorozás után! szűrőt két olajonként általában. Eddig meg is hálálta, pedig amatőr vagyok, de rántom neki azért, 125A-ban indulok kelet kupán majd ha lesz idő,illetve endurocross OB-n, itt majd eldöntöm,hogy harmadosztály vagy másod. A másod jobblenne,csak a kétórás futamok hosszúak ha az ember munkából megy a versenyre és onnan munkába megy haza.
majd megálmodom:-D
nem arrol van szo,h nem akarok fejlődni,hatékonyabb gyorsabb vagyok 450nel,igaz nem is motoroztam kissebb motorral csak próba szintjén,de két kör alatt az ember rá se tud hangolodni.
yz400f,sx525,meg egy pár 250 2t, ezt szoktam meg.
meg a mellett,h a cross megszállotja vagyok(még egy versenyen se voltam,és lehet nem is megyek)én a sportolás miatt is csinálom.6-7 éve thai-boxolok,elötte csomó ideig versenyszerüen kenuztam,ugyhogy élveszem ha le akarja tépni a karom.
rmz 2006os vagy 2007es?
asszem ez senkit az égvilágon nem érdekel de attolmég leirom: Hát a Petya egy nagyszerű Motocross Rider!És egy nagyszerű barát!Nagyon bírom a Petyát...!Pláne amikor nagyon fájó vicceked mond!Az kicsit súlyos!Hát szigorú a gyerek!Vanbeszélőkéje!Bláne amikor "beizgul" aa motorokra...!Egyfolytában csak tépni akarja a gáztés nyüstőlni a motort!És az üzemórákat úgy tolni bele mint egy hurka töltő gyár-üzemében a hurkát! ezt irta rólam 1 embör
Hogy akarsz úgy fejlődni ha nem húzod a gázt? Én már tapasztalatból tudom, nagyon jó a 450 esetenként,de ha csúcson mész10 percet metudod milyen igazábol a 450-es fáradtan csak hibázol és hibázol!Egy bizonyos tempótol egy esésnél általában törik valami.
mindenki ezt mondja nekem,h 250 4t vel jobban mennék,de szerintem nem.korán elváltok.most 250 2t-nél is amikor fordulaton jönne az erő előttte elváltok.nekem igy jön ki jobban a ritmus...próbáltam magara erőltetni,de idesegit,ha pörög és késztetést érzek,h felváltsak.450et ebből az okból pont ideális nekem
Igen jól emlékszel. RMZ-450-el,de szivesen visszaülnék 250-re. Ha rám hallgatsz nem veszel 450-est,mert ahoz jó nagy kondi kell na meg a tudás ha menni is akarsz vele. Engem is érdekelne a gerincvédő
szevasz Dulai kolega.ha jol emlékszem mi anno beszéltünk kx450 rmz250 ügyben.jol emlékszem mi?
pont nemrég váltam meg tőle egy kx250 2t beszámitásával.továbbra is az uj kx450 a cél,ugy néz ki amerikából rendelem,van egy jó ismerősöm aki elintézi az egészet(ezt még csak zárójelbe irom,de lehet,h üzletem is lesz belőle,ha egy olyan ár lesz amivel itthon ütőképes lesz)február elején kapok konkrét árakat, vámmal áfával együtt
mivel motorozol mostanában?
még mindig sajnálom rá a pénzt,de az a legfontosabb.
és ez a nyavédő kemény szivacs megéri az árát?10000körül van,de nem igazán gondolom,h megfogja a bukó nagy kihajását(nyaktörés)
SZiasztok!
Ha már nyakvédő téma, szerintem jó kompromisszum lehet ár/érték arányban: EVS RC-Evolution keressetek rá neten.
Én ilyet vettem, kb fele ár, mint a Leatt és egy kategória.
S egyébként igen, nyakvédő kell, de legalábbis nem árt, ha már valaki rámerészkedik egy ugratóra...
bajner jó telószervizes? multhéten küldtem fel a telót olajcsere+gáztöltésre! wisecot felejzsd el egy kalap szar! nekem egy yamába robbant szét! de többrölis hallotam hogy felrobant fordulaton!
amerikai cég gyártja de már amcsiba nemis forgalmazzák mert nem kell senkinek! probáld ki a wössnert! egy évet tengtem lengtem vele!cserénél még rajta volt a teflon a dugon!
ha ebay en rendeled,kb 50-60 körül kijön hazaszállítással együtt
nekem is ilyen szivacs van..nem rossz,de azért nem árt a totális védelem...ennyit megér nekem hogy ne bénuljak le egy szerencsétlen esésnél....
Sokat nem mert én is ezekkel a telókkal vettem a motort,de kb.120000.huf Tatán állítólag van egy faszi aki profin meg tudja csinálni és javítani.Azt ne kérdezd,hogy pontosan hol.
hát a versennyel nekem ez a bajom.van annyi kötelességem, dolgom ugyhogy amotorzás teljes kakapcsolódás nekem.versenyen meg idöre odaérni akkor menni amikor mondják,ilyen edzés,olyan futam.ez nekem terhes dolog.persze az adrenalin az kell,mega versenyszellem