igen tom, de azert erdekel mert 230ftert nemigen kapsz 95ost sem
ha jo bele akkor veszek 200litert ha nem akkor meg nem :)
csak azt nemtom kinyirja e v mehet vele?
parasztvakítás az egész...
az oktánszám a benzin azon tulajdonságát jellemzi, hogy mekkora nyomás hatására történik öngyulladás. Ha az üzemanyag a sűrítés ütemében hamarabb belobban mint ahogy a gyújtás történne, akkor beszélünk detonálásról, ami gyengébb teljesítmény eredményez. Fordított esetben hiába bírja jobban a sűrítést a benzin, a gyújtógyertyák a motorelektronika által vezérelt módon, az optimális időben robbantják be az üzemanyagot. Szóval, csupán a magasabb oktánszám nem eredményez nagyobb teljesítményt. Igaz, gyakran a nagyobb oktánszámú üzemanyagok nagyobb energiaértékűek is , de a kettő között nincs direkt kapcsolat.
nemtudom lehet felesleges, en azt akarom tudni tonkrevagja e
mert ez nem sima 100as benzin , hanem repulobenzin adalekokkal
azert erdekel mert olcsobban tudok belole mint 95ost
hali sracok
benzin kerdesem lenne
nemnagyon talaltam rola infot
100as oktanszamu olmozott (vagy olompotlos) repulobenzinnel megtankolhatok e hosszu tavon egy honda cr 125ost '99
nem nicasilos henger van benne, de ha az lenne akkor nem?
utananeztem ennek a benzinnek http://hu.wikipedia.org/wiki/R...
elvileg sokkal jobb minosegu a 95-98asnal, de nem irja h keverheto e olajjal
230ft / liter az ara wikipedia szerint 55%al dragabb a normal 95osnel szoval boven 450ft felett a literenkenti ara
gyrapítsd csak az államkasszát
lehet hogy hülyeség, de szerintem jobban megy tőle.
ha jo bele akkor veszek 200litert ha nem akkor meg nem :)
csak azt nemtom kinyirja e v mehet vele?
szerelo haver azt mondta vszinu magasabb hofokon eghet v nagyobb kompresszio kell neki
REPÜLŐGÉPbenzin.....
az oktánszám a benzin azon tulajdonságát jellemzi, hogy mekkora nyomás hatására történik öngyulladás. Ha az üzemanyag a sűrítés ütemében hamarabb belobban mint ahogy a gyújtás történne, akkor beszélünk detonálásról, ami gyengébb teljesítmény eredményez. Fordított esetben hiába bírja jobban a sűrítést a benzin, a gyújtógyertyák a motorelektronika által vezérelt módon, az optimális időben robbantják be az üzemanyagot. Szóval, csupán a magasabb oktánszám nem eredményez nagyobb teljesítményt. Igaz, gyakran a nagyobb oktánszámú üzemanyagok nagyobb energiaértékűek is , de a kettő között nincs direkt kapcsolat.
mert ez nem sima 100as benzin , hanem repulobenzin adalekokkal
azert erdekel mert olcsobban tudok belole mint 95ost
vagy egy 250 est
a mai motorok 91 es benyára vannak tervezve,azzal működnek a legoptimálisabban...bőőőven elég a 95 ös...
benzin kerdesem lenne
nemnagyon talaltam rola infot
100as oktanszamu olmozott (vagy olompotlos) repulobenzinnel megtankolhatok e hosszu tavon egy honda cr 125ost '99
nem nicasilos henger van benne, de ha az lenne akkor nem?
utananeztem ennek a benzinnek http://hu.wikipedia.org/wiki/R...
elvileg sokkal jobb minosegu a 95-98asnal, de nem irja h keverheto e olajjal
230ft / liter az ara wikipedia szerint 55%al dragabb a normal 95osnel szoval boven 450ft felett a literenkenti ara
Válszoktok előreis köszi nagyon fontos lenne.