No akkor szép sorjában.
1. A két fiamat azért még szándékoznám fölnevelni,
2.Sajna, nem sikerült bejáratnom 4 egymást követő alkalommal, (bár nem az én hibámból) de én azért inkább nem adok semmilyen tanácsot.
3.Én rgwzoli vagyok, és az is maradok. Nagyon hiányzik már. A Gixert azért vettem, hogy legyen egy biztos pont is az életemben, meg azért egy hosszabb csavargáshoz az, inkább alkalmas.
Úgy, hogy ő lesz a biztos társ, RGV meg a csapatós ribanc.
Mert még nem tudja
Én is elmentem az ország másik végébe, de nem bántam meg. Előtte amiket megnézegettem, abból is nem kevés volt több mint száz km-re.
De ismerőseim nagyrésze is messziről vásárolt gépet, a megfelelőt kell megtalálni. A motor árához képest egy tankolás költsége nem nagy tétel.
Nem nagyon akar motorozni, ami abból is láccik hogy már vagy 5 éves a motor, és nincs meg a 13 ezer km. Kilenc környéki árra emléxem. Viszont karcmentes, friss műszaki (én vizsgáztattam nyár elején) egyben van nagyon.
supermotot is néztem már de azzal szerintem nem járnék jól mert ha egyszer elindulok motorozni akkor 100-150km-t szoktam menni
amugy gixer 1000-en nem férek el
Magas manusnak hosszabb túrázásra túraendurot rövidebb ökörködésekre pedig inkább supermotot érdemes venni. Utóbbi azért kíván némi kompromisszumot ha 100km-nél messzebb kell menni vele. A súly pedig egy olyan dolog hogy némi megszokás után nem is érzed. Persze a nagy batár állat 1000-es Vara, 1200-as GS súlya főleg álló helyzetben azért érezhető. de ha elindulsz vele akkor azok is nagyon kezesek.
Én nem vagyok túl magas de hosszabb távon csak a big bike jellegű nakedeken érzem magam jól (nagybandit) a kompaktabb nakedek és a spotmotorok nagyon kényelmetlenek. De még a big bike-ok sem adnak annyi lábteret mint amennyit igénylek.
A súly ne tartson vissza. Az én motorom szárazon 235 kg és nincs vele semmi gond. Borogatni ugye nem szerencsés, mert nehezebb felrángatni Viszont a kamionok se nagyon libegtetik meg már, tehát van a súlynak előnye is.
-gixerzoli leszel)))
http://www.kepesmotor.hu/honda...
1. A két fiamat azért még szándékoznám fölnevelni,
2.Sajna, nem sikerült bejáratnom 4 egymást követő alkalommal, (bár nem az én hibámból) de én azért inkább nem adok semmilyen tanácsot.
3.Én rgwzoli vagyok, és az is maradok. Nagyon hiányzik már. A Gixert azért vettem, hogy legyen egy biztos pont is az életemben, meg azért egy hosszabb csavargáshoz az, inkább alkalmas.
Úgy, hogy ő lesz a biztos társ, RGV meg a csapatós ribanc.
igen,de előtte azt felújítanám !
Én is elmentem az ország másik végébe, de nem bántam meg. Előtte amiket megnézegettem, abból is nem kevés volt több mint száz km-re.
De ismerőseim nagyrésze is messziről vásárolt gépet, a megfelelőt kell megtalálni. A motor árához képest egy tankolás költsége nem nagy tétel.
csak azért kérdeztem szandrát mert neki is volt nsr
amugy gixer 1000-en nem férek el
Én nem vagyok túl magas de hosszabb távon csak a big bike jellegű nakedeken érzem magam jól (nagybandit) a kompaktabb nakedek és a spotmotorok nagyon kényelmetlenek. De még a big bike-ok sem adnak annyi lábteret mint amennyit igénylek.