Látom yzf 750-es géped van, nem tudod az első teleszkópoknak a gyári beállításait? (előfeszítés, nyomó-, húzófokozat)
Milyen villa van neked benne, teljesen állítható vagy amiben csak az előfeszítés állítható?
Amiket mondtál..vatera, adás vétel topic, de sztem boltból ne vegyél mert attól találsz vagy használtan vagy kéz alól újjonnan sokkal olcsóbat Nézegess hirdetéseket holmik közt
Ne is mond, mikor mondta a srác mennyiért adja, szemem kijött, mint a csigának Na mondom ezentúl utána járok inkább 5x a dolgoknak, mint az első lehetőségnél vegyek is valamit
Tavaly vettem 16 ért hátsó kerék emelőt ugyan azt megvettem az éven 3 ezerért kéz alól vadi újjonnan erről ennyit. Nézz utána mindenhol nehogy úgy járj, mint én
Márkafüggetlen,minőségi munka?.. Akkor te maszekot keresel.
De igazából akárhová viheted. Kawa a legolcsóbb,azt hiszem.. A Suzuki pedig a legdrágább. Bármit bevállalnak
ac pumpát lehet javítani?nem nyomja be a benzint a karbikhoz..?ez lenne a kérdésem..illetve miskolcon valaki tud e márkafüggetlen motorszervízt akik minőségi munkát végezn ek!köszönöm!
A tárcsa nem tiszta? Rozsdás? vagy az a része koszos ahol a betét súrlódik? A betéttel érintkező része elméletileg szép fényes kell legyen, esetleg hosszabb állás után vakrozsda de az pár fékezés után elmúlik. A betéttel nem érintkező részét megint csak hiába fújod féktisztítóval, az csak a zsíros-olajos cuccost oldja, a koszt szivaccsal meg mosószerrel lehet leoldani vagy ha nagyon koszos autófestékre használatos polírszerrel érdemes kísérletezni. nekem most a téli üzem kicsit kikezdte a tárcsákat, elég csúnyán megrozsdáltak, de van itthon jóféle ipari políranyag, azzal meg nem kevés türelemmel szép újjá lehet varázsolni a tárcsát, a csavarok fejét meg mindent.
A futóról is móka volt leszedni. Odatettem valami raklapot,ami lépcsőt képzett.Na,azon átlökni És még fel is kell majd raknom,ha elviszem kpm-be,utána vissza,aztán megint le
Nem túl tiszta a tárcsa,csak azért akartam fújni.A többit meg inkább nézném,hogyan kell csinálni Később nekiugrok,mielőtt elkezdem normálisan használni!
A másik nagy kedvencem a nem sokkal éjfél előtt a Cora körforgóiban driftelgető buzigyerekek a koppány kipufogós fostalicskáikkal. csak hogy az autós nídfórszpídeset jáccadozó buzigyerekeket is utálhassam tiszta szívből. Mi a kurva anyjukért nem mennek ki a kistokaji körforgóba ahol a pusztában az ordító kipufogó mellett visító-nyekergő gumi a lőtéri kóbor kutyát se érdekelné?
Ehh. Görömböly, én így szeretlek!
Az biztos hogy egy normális dob áráért elég sokat lehet motorozni. Holmi taknyolt, minősítetlen dobbal éjjel tizenegykor a hármason kifelé üvegelő kollégáknak szívesen végeznék anális behatolást a még forró tetves sportdobjukkal. Hogy rohadna ki a foguk elöl. Rettentően tudok érte haragudni. Van amelyik baromé annyira hangos hogy még azt is hallani ahogy már Mályinál leszáll végre a gázról... Ammeg nem itt van.
Féktisztítóval mi a francnak fújkálnád? Olajos? Zsíros? ha nem akkor halottnak a csók. ha fog a féked szét kell dobni és meg kell nézni mi a kínja. Lehet megszorult nyomótag, elöregedett gumikarmantyú, koszba tapadt vagy méretpontatlan utángyártott fékbetét (láttam már kalapáccsal a helyére vert betétet, olaszból behozott, olasz szervízelésű motoron!) vagy más egyéb szerkezeti hiba amit fújkálással kicsit nehézkes elmulasztani.
Láncot meg jól meg kell vizualizálni. Ha könnyen mozog szemenként, nem nyúlt szakaszosra, az első lánckeréknem cápafogas, akkor talán egy alapos tisztítás után fújás még megnyújtja az élettartamát, de ha szakaszosan nyúlt vagy vannak letapadt csapok amik tisztítás és újrafújás után is letapadva maradnak akkor csere.
Ha jönnél mellettem,akkor tuti csak így érhetném el Igazából nem presztizs,csak mert jobban tetszik,ha van rajta valami,meg kicsit "egyedibb". Bár lehet,hogy pont akkor lesz egyedi,ha rajta marad ez Meg már csak a magam kedvéért is. De mivel nem sok kes van,ezért ez a kérdés elég hosszan elévelődik,ha érted. Nem baj,tankolni is kéne valamiből. Egy 'új' dob árából elég sokat lehet gurulni,nem? Pár tank benzin.
Ömm.. Féknek nekiállok,akkor sose lesz összerakva Már le akartam fújni tisztítóval,mert az van,(bár nem valami koszos) Na,aki esett vele,az tuti megérezte.. A felninek elöl el van kopva a széle.. Az oldala nem domború,hanem sík egy részen,jó nagy részen. A lánccal meg nem tudom,mit kezdjek
Ha már így is elég hangos, akkor mi a francnak rá egy még hangosabb dob? Attól gyorsabb leszel a Bükkben? Vagy csak pöcshosszabbításra? Hogy nedvesedjenek a sétálgató lányok bugyijai? Mással nem tudod ezt elérni?
Ha súrlódik a fék mindenképp szét kell dobni és megnézni mitől hurutos. Megjáratni a munkahengereket, fékbetétek felfekvő felületét megpucolni, szabad, holtjátékmentes betétmozgást csekkolni.
Nehéz tolást okozhat a lánc is, tavaly ugyan lemosva-lefújva raktam el de alig bírtam kitolni a garázsból úgy összeállt a tél folyamán. Hiába fújkáltam sose lett jó csak még jobban kijött a szakaszos nyúlása, rángatott-csapkodott. Élt 32e km-t. Most egy 525VM2-es DID van fönt, ez tán kicsit nehezebben nyúlik majd szakaszosra.
Látom yzf 750-es géped van, nem tudod az első teleszkópoknak a gyári beállításait? (előfeszítés, nyomó-, húzófokozat)
Milyen villa van neked benne, teljesen állítható vagy amiben csak az előfeszítés állítható?