Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szombat ALVIN ilyen nem van, hanem nincs. egész éven csak bebaszunk mert nincsen semmi , mármint hétvégente. most meg CBR tali Regécen, vagy Debrecen, vagy Miskolc.. vááá na döntsél
és tavaly még engem akartak elmarasztalni a vízirendőrök mikor megtalálták a pisztolyomat. nem akarták elhinni ,hogy csak önvédelemből van. pedig a csónak+ motor+ felszerelés kb 600 kiló ennél kevesebbért is akartak már ölni., a vizen ..
Biztosan nem mokka volt..., én azért megfürdettem volna a Sajóban, ha már úgy is kéznél van, amúgy elég jó párbeszéd lehetett...(Add ide a ....., nem adom ba..eg!, jóvanakkor)
ha én meg pisztollyal megyek pecázni bevisznek....
http://atv.hu/cikk/20110511_ma...
terhelés nélkül nézztem meg 8200-8300 pörgöt...
Péntek és valszínű tökrészegen az első sorban a Belga koncerten az üvöltöző idióta..., nah az leszek én.
Felhívnálak, ha tudnám a számod. Jó lenne bontottan is, mert nem akarok/akarunk 20ezret kidobni azért, mert új gyári lámpa...
Csütörtök este fog valaki MEN-ni?
Szerintem ők is így gondolják.. Szerintem félnek,hogy a napbarnítottak kilopják alóluk a cuccost
Remélem nem szedik ki alólam a motort a pirosnál
Nem is nagyon hiányzik
Na,Miskolcon egyik évben sincs ilyen..
Hali nem frissités, hanem jön a lányom és most fontosabb dolgok vannak mint a motorozás.
te sose alszol vazee---
megis lesz oldva ,mert tetszik nagyon.. nekem az eleje egy kicsit még lágy ,de nagyon kezes.
Sajna az állapota olyan amilyen (kívülről szép, de össze vannak taknyolva a dolgai és a blokkjával is gáz van) viszont meglepően kezes, elég jóindulatú, jó a fékje és valami hihetetlen mekkorát lehet vele dönteni! A saját Majestym például már rég karistol vagy himbálja a hátulját egyenetlenségeken ahol ez csak megy mint amit zsinóron húznak. Egy komplett jó állapotú motor nem horror áron van hozzá és a cseréje pár csavar meg bowden átkötözgetése, max egy nap alatt odahaza bárki meg tudja csinálni, a hátsó nyereg cseréje se nagy mutatvány. Ha ezek megvannak mást nem is nagyon kell rajta cserélni.
Karburátor basztatásával valószínűleg lehetne rajta javítani (gyári gumi szívócső kéne hozzá, fontos a hossza és hogy ne legyen perem mint így a vízcsővel) de sok basztatással és csak egy minimálisat, a sajátomnál is van egy olyan 20-ig tartó kicsit erőtlenebb szakasz, amikor pöttyet erőtlenebb elstartolásnál, aztán amikor felpörög jön a tűzijáték. Esetleg görgők súlyával kísérletezni (ha új kerül majd bele lehet kicsit könnyebb) hogy a blokknak azt a fordulatszámtartományát ahol még pont nincs erő ne használja, nekem a 2002 utáni Majesty picit könnyebb görgője van bent, magasabb fordulaton üzemel a blokk de érezhetően más, jobb. Ehhez viszont jó lenne ha lenne benne kraft és ki tudna pörögni a végsebességig.
Egyvalamit nem néztem, azt hogy sztenderen mekkora a max fordulatszám ha kihúzatod. Csak az elejét jól terheld le nehogy csutkagáznál lebillenjen a hátsó kerékre mert annak csúnya eredménye lenne! Rajta ülve mintha 6200-as max fordulatig pörögne ki a menetellenállások miatt, az viszont kevés, 7000-nél adja le a maximális erejét, a szabályzási fordulat még csak utána jönne, tehát terhelve 7000-ig mindenképp el kellene forognia.
Valóban csak egyben van hátsó lámpatest, ilyet tudok, a pontos árat holnap meg tudom neked mondani ha felhívsz. Nem igazán olcsó dolog, viszont odahaza magadnak nem tudnád igazán passzentosan, szépen és főleg vízmentesen összeragasztani a búrát a házzal.
Nem álltál ott fölöttem amikor szétszedtem a variódat?
Ha igen, akkor tán csak emlékezni kéne rá egyrészt 8db, másrészt a képen látotthoz képest baszott nagy görgő van a variátorodban? És csúszka is 4 van benne nem pedig 3!
Tudod miért sötét Magyarország?

Azért mert a Törökök elvitték a holdat,

az Oroszok a csillagokat,

a cigányok meg lopják a Napot!
Köszi, akkor mégis marad az e-Bay...(ott egész jó áron van, csak most pont nincs FZS-hez csonk)
nem csak elolvasom mindig a hozzászólásokat
Miért akarsz megválni tőle Tomi? Jön a frissebb?
te hirdeted?
Madisonhoz nincs alkatrészem. - smart1 de te kérdezted tőle, hogy van-e hozzá