Lábbam ma egy CBR-t,az újabb és gyorsabb fajtát. 2004-5-6-7.. körüli volt Volt egy kipuff az ülés alatt középen,és egy sokkal kisebbnek tűnő kipuff is voolt még rajta oldalt,a szokott helyen. Élőbe még nem is láttam ilyet,vagy nem figyeltem. Az mi célt szolgál?
Ne a Yoshi dobbal add el.. Első nyári fizuból én is szerzek kipuffot Amúgy nekem ez is elég hangos,pedig tuti nem nyúltak hozzá.. Benne van a cucc,a csavarfejek le vannak hegesztve.
Nehéz? Egy kétszáz kiló körüli motoron mit számít az a max 10 kilós dob?
Az hogy nagy és csúnya, hát ízlés kérdése, én a motoron ülve egyáltalán nem is látom a kipufogót. Az meg hogy idétlen, féloldalas ugyanúgy nem látszik rajta ülve. És mivel nem nézegetni vettem így nem szempont.
Az hogy halk, idétlen hangfekvésű olykor nem tetszik (hallani hallom attól hogy nem látom) de egy egynapos guriga végére így is zúg tőle a fejem, hát még ha ordítana mint a sakál. Eddig a legszebb gyári hangja a Gladiusnak van a kisVS blokkos gépek közül.
Ja igen. És a repertoárod kb hol merül ki? Értem ez alatt még tudnál szerezni olaj és légszűrőt,gyertyákat,láncot öö (fékpofát azt tudom),tárcsákat.. Szóval hasonló dolgokat. Tudom,hogy minden nem megy,csak kíváncsiság,hofy kb mikor forduljak hozzád (azon kívül,hogy mindig)
Gyors köröket mentem Nagyaon tiszta az olaj,de mindegy,lecserélem. Most csak mentem vele egy kicsit,kipróbáltam.
Azért előre látom,hogy gyertyát nem cserélek,kivárom vele azt a 30 ezret (azt se én rakom bele ) Hűtővizet is cserélem majd,nem kérdés,az nem nagy ár,és van is itthon téli.A láncot inkább befújom napotna,de most nem kell az a lánc+lánckerék csere,annyira nem gáz. Fékolaj cserés,a tárcsa idén még bírja 5,2mm és 4,5-ig mehet. Pofát még nem néztem. Gumi kicsit öreg,de nem repedezett,szóval marad. Futómű.. első telóra ránézhetne valaki,aki már kicsit vágja a dolgot. Nem tudom,mikor lett olajos az idom.. Remélem,nem is ettől lett olyan,vagy már nem folyik. Ez is kiderül egyszer
Most meg azért forgolódok vele,hogy szokjam. De rohadt nehéz tolni,szóval nem kicsit tapadhat a fék. Ráadásul hallom is,ahogy egyfolytában surlódik keményen. (tolásnál)
Na szerintem így elsőre ennyi.
Nagyon hangosat nem akarok, Hornettől is megsüketülök egy normálisabb túra alatt, nem akarok még süketebb lenni. Csak legyen kisebb, meg karbon, mert ez nagy, nehéz és csúnya
Helyes.
Jövőre meg csak el kéne jönni és elkápráztatni őket a tudással, csak hogy még mélyebb nyom maradjon bennük. Meee a májusira nem nagyon jöttél el. Gondolom anyagi okból.
Nem is a fejemet szedte volna le hanem úgy vágott volna gyomorszájon ha nem törik le hogy csak nyekkenek. De szerencsére csak anyagi kárral sikerült megúszni. Meg persze alelkemnek se tett jót. Főleg hogy aznap még egy tréning megnézésére is kigurultam (kivételesen szombaton volt) és persze hogy észre lett véve.
Attól függ mennyit mentél vele és milyen körülmények között. Fél órai békés járatgatás lóf@sz. Kell neki egy értelmes, tempós haladás mondjuk a Bükkön keresztül, nem esős, nem párás időben, ami legalább egy de inkább több órán át tart.
A saját gépemben úgy november elejétől folyamatosan jelen van a trutymó kb április elejéig. Egyszerűen nem éri el az üzemi hőfokot az olaj, így nem tud távozni belőle a kondenzvíz (már agyalok a megoldáson) szóval nagyon nem kell csodálkozni ha egy kis motorozgatástól nem múlt el.
Első szervíz olaj, szűrők, gyertyák, fék és hűtőfolyadék cseréje, lánc, gumik, fék, futómű átvizsgálása, kormánynyakcsapágy vizsgálata. A csepegő olaj meg akkor fog zavarni ha majd neked kell beletölteni azt amit pénzért veszel és a parkolóban feltakarít más.
Hát én tuti nem teszek bele. Hallottam már több helyről rosszat,meg amúgysem akartam. Spuri volt még otthon, azt megkapta pöppet töményebben így egy tank erejéig, mint kellene, és jóság van
Dübbdübbdübb Már majdnem néztem hozzá dobot is hétvégén
Ezaz,mentem vele,és nem igazán szűnt meg.De leglább tudom,hogy állt,mostmár be i bizonyosodott. Ráadásul nem sajnálták belőle az olajat,mert elés sok van benne,meg ahogy láttam az idomon,nos.. Csöpög is De ez zavarja csak azt az embert,aki takarítja a parkolót Jah,a fékem kicsit ragad is,holnap majd beolajozom a bowdeneket,meglesem a hűtővizet (ez nem biztos,mert nem nagy kedvvel bontanám meg). Szerintem a nagyobb szervízre majd a papírpzás után kerülhet sor Olaj meg szűrő és a franc tudja,még mi.Plusz kéne valami esztergamester is.
Rám valahogy nem szoknak mosolyogni, de általában látszik rajtuk ha felismernek. Talán annyira nem is hiányzik hogy férfiember fülig vigyorral örüljön nekem.
Az hogy nagy és csúnya, hát ízlés kérdése, én a motoron ülve egyáltalán nem is látom a kipufogót. Az meg hogy idétlen, féloldalas ugyanúgy nem látszik rajta ülve. És mivel nem nézegetni vettem így nem szempont.
Az hogy halk, idétlen hangfekvésű olykor nem tetszik (hallani hallom attól hogy nem látom) de egy egynapos guriga végére így is zúg tőle a fejem, hát még ha ordítana mint a sakál. Eddig a legszebb gyári hangja a Gladiusnak van a kisVS blokkos gépek közül.
Azért előre látom,hogy gyertyát nem cserélek,kivárom vele azt a 30 ezret (azt se én rakom bele ) Hűtővizet is cserélem majd,nem kérdés,az nem nagy ár,és van is itthon téli.A láncot inkább befújom napotna,de most nem kell az a lánc+lánckerék csere,annyira nem gáz. Fékolaj cserés,a tárcsa idén még bírja 5,2mm és 4,5-ig mehet. Pofát még nem néztem. Gumi kicsit öreg,de nem repedezett,szóval marad. Futómű.. első telóra ránézhetne valaki,aki már kicsit vágja a dolgot. Nem tudom,mikor lett olajos az idom.. Remélem,nem is ettől lett olyan,vagy már nem folyik. Ez is kiderül egyszer
Most meg azért forgolódok vele,hogy szokjam. De rohadt nehéz tolni,szóval nem kicsit tapadhat a fék. Ráadásul hallom is,ahogy egyfolytában surlódik keményen. (tolásnál)
Na szerintem így elsőre ennyi.
Jövőre meg csak el kéne jönni és elkápráztatni őket a tudással, csak hogy még mélyebb nyom maradjon bennük. Meee a májusira nem nagyon jöttél el. Gondolom anyagi okból.
A saját gépemben úgy november elejétől folyamatosan jelen van a trutymó kb április elejéig. Egyszerűen nem éri el az üzemi hőfokot az olaj, így nem tud távozni belőle a kondenzvíz (már agyalok a megoldáson) szóval nagyon nem kell csodálkozni ha egy kis motorozgatástól nem múlt el.
Első szervíz olaj, szűrők, gyertyák, fék és hűtőfolyadék cseréje, lánc, gumik, fék, futómű átvizsgálása, kormánynyakcsapágy vizsgálata. A csepegő olaj meg akkor fog zavarni ha majd neked kell beletölteni azt amit pénzért veszel és a parkolóban feltakarít más.
Dübbdübbdübb Már majdnem néztem hozzá dobot is hétvégén
Legalábbis remélem (én örültem neki)
ÚÚÚÚÚÚGYÁM
Csak már what a fíííling