Lehet hogy csak valami védelem. Az akku pufferként is működik, nemcsak energiatárolóként. A mocik áramfejlesztőjének nem sok köze van az autókéhoz. Persze vannak olyan régebbi vasak ahol hagyományos autós generátorok töltenek, de az újabb gépeken nem ez a jellemző.
Sztem ha ezt szépen megcsináltatod, tökéletesen meg fog felelni arra amire neked kell. Aki kipróbálja egy hosszabb, nem háztömbkerülős úton, az fogja értékelni a pozitívumait még akkor is ha neki nem ez a moci a szíve csücske.
Chopperes üléspozíció és kényelem, sporttúra dönthetőséggel szél és esővédelemmel és egyszerű kezelhetőséggel. Lassan tán már a váltás hiánya se tűnik fel neked se.
Nono!
A pöcsköszörú japó robeszokban például Minarelli blokk van. Arra se vennék mérget így nagy hirtelen hogy a saját Majestym blokkja is nem Minarelli erőforrás, akad pár olasz és tán még oözsó moci is ezzel a 250-es "lóerőgyárral" ami ugye OLASZ és nem japán.
Mechanikusan az olaszok JÓK! Nagyon is jók! A fhanszia csigazabáló köcsögök is jókat alkotnak mechanikus téren. De egy tekercsből egy kondiból és egy tetves megszakítóból álló gyújtást is képesek megbízhatatlanra csinálni, szóval van ami nem megy nekik.
1. a mejesty blokkban jobban bíznék(japó) és könnyebb beszerezni..
2. a hondám eleje sérült volt ezért váltam meg tőle (tud róla a vevő)
3. bárki belenyúlhat
4. ez qrva kényelmes , főleg most ,hogy szarrá ment a bokám
5. mondtam,hogy ,olyat keresek amit ,majd az asszony is tud használni
6.szeretek költeni motorra...)))))
7. ezzel csak az a baj,hogy nincs róla fórúm, infó..(((
Jól néz ki. Igazi szabadidőmotornak tűnik. Nekem is voltak ilyenek. De ma már örülök hogy elmúlt az az idő és csak felülök, nyomom a gombot és megyek és haza is hoz. Nem hiányzik melóba menet előtt a vajon fog indulni vagy nem és elkések játék.
Gondolom ha nagy betűvel oda lett volna írva a Madisonra hogy bazze ez olyan szar állapotban van motorikusan hogy a kartergázzal föltermeli a légszűrőbe az olajat, nemigen cserélte volna el ez a jóember. Csak nem volt neki nyilvánvaló hogy szar, nem volt viszonyítási alapja, nem volt előzetesen átvizsgálva jó alaposan a gép, így most szépen megint bevette tövig a nagy bránert.
Bármelyikünk járhat így használt autó/motor megvételekor.
Chopperes üléspozíció és kényelem, sporttúra dönthetőséggel szél és esővédelemmel és egyszerű kezelhetőséggel. Lassan tán már a váltás hiánya se tűnik fel neked se.
A pöcsköszörú japó robeszokban például Minarelli blokk van. Arra se vennék mérget így nagy hirtelen hogy a saját Majestym blokkja is nem Minarelli erőforrás, akad pár olasz és tán még oözsó moci is ezzel a 250-es "lóerőgyárral" ami ugye OLASZ és nem japán.
Mechanikusan az olaszok JÓK! Nagyon is jók! A fhanszia csigazabáló köcsögök is jókat alkotnak mechanikus téren. De egy tekercsből egy kondiból és egy tetves megszakítóból álló gyújtást is képesek megbízhatatlanra csinálni, szóval van ami nem megy nekik.
2. a hondám eleje sérült volt ezért váltam meg tőle (tud róla a vevő)
3. bárki belenyúlhat
4. ez qrva kényelmes , főleg most ,hogy szarrá ment a bokám
5. mondtam,hogy ,olyat keresek amit ,majd az asszony is tud használni
6.szeretek költeni motorra...)))))
7. ezzel csak az a baj,hogy nincs róla fórúm, infó..(((
Az idén valahogy nem volt annyira népszerű mint tavaly.
Miskolcon lesz valamikor vezetéstechnikai tréning?
Bármelyikünk járhat így használt autó/motor megvételekor.
Viszont ha elköltöd és nincs akkor a kenyér-víz kombináció nem olyan jó, tapasztalat