Attól függ mit szeretnél hogy csináljak vele.
Ha csak a karbi beállításra vágysz akkor az megvan hamar. Délután végzek melóban, felcsattogok és megnézem.
Ha komplett átvizsgálást szeretnél olajcserével, folyadékok cseréjével, karbi beállításával, fékek felülvizsgálatával, varió megnézésével, egyéb karbantartási dolgokkal, akkor az két-három délutánt vesz kb igénybe.
Szervízhez alkatrészeket meg tudom keríteni sztem én is. Lehet hogy 500km-rel ezelőtt volt rajta olajcsere, de mi van ha csak mondták hogy volt rajta? Max 2 liter olaj nem tétel. Fékfolyadékot, hűtőfolyadékot nem nagyon cserél senki kétévente, pedig kellene. Mielőbb. Féket átnézni, munkahengereket megjáratni, csapjait megkenni, szintén érdemes most szezon előtt, ne szezonban kelljen. Meg ha szét van dobva a fék látszik a betét állapota is.
tehát döntsd el mit szeretnél és annak megfelelően tudok neked időtartamot mondani.
Az ereje meg jól beállítva biztos hogy nem lesz kevés, a váltó mindig olyan fordulaton tartja a motort hogy erősebbnek érződik mint valójában. Persze két személlyel nem tudod majd Zolit követni a Bükkben.
A kényelem meg a szél és esővédelem sztem nagyon király dolgok ezeknél a nagy dögöknél. No meg az üléspozíció és az ülés mérete, párnázata is nehezen utánozható más mociknál.
Holnap este (remélem )haza is engednek..úgyhogy sietned kell..)))
hol laknak?
szerintem se lesz kevés ,csak vissza kell szokni. de a kényelmet nem lesz nehéz,olyan mint a fotel...
Nem lesz ez gyenge, csak egyrészt ugye van egy elég erős viszonyítási alap, másrészt meg a beállításai amint írta valószínűleg pöppet odébb vannak a gyári állapothoz képest és át kell nézni még ezt+azt hogy a gép legalább megközelíthesse azt amit gyárilag tudnia kell.
Sztem egy 400-as maxirobesszel ha jól be van lőve simán lehet tempósan haladni. Nem 200-al száguldozni, csak tempósan menni.
Ja. Ezt töltöttem le. A végén van egy oldal robbantott ábra a karbiról, meg egy oldal robbantott ábra a varióról, amiből legalább azt megtudhassa a jóember hogy az alapjárat beállítása mi és hogy a varióban 0,4mm-es max kopás lehet a görgőkön, pont semmiről nincs szó.
Ha holnap úgyis elmégy itthonról, felviheted muterékhoz is a gépet ha úgy gondolod én meg ha időm engedi átnézem neked töviről-hegyire. Mire hazajösz kész lesz és mehetsz vele világgá.
Hisz így is az van, hogy, mióta (legalább) megpróbálok nagyjából sebességhatárokat tartva menni, intravénásan kéne belém pumpálni a kávét, mert csak ásítozok. Mind kocsival, mind (lakott területen) motorral...
Bár mindenek előtt a súbert kéne gyári helyzetébe visszaakasztani. De a manualban nem nagyon van részletezve se az hogy a szíjnak mennyi a gyári vastagsága, se az hogy a karbinak mik a specifikációi. Elég szar manual bassza meg.
Lehet letöltöm a 400-as Majestyét is
Nem udom kit ajánljak én a Suzukival elégedett vagyok. Magamnak magam szerelek, már a sárgának is letelt a garija így azt is én szereltem. Így sok tapasztalatom szervízekben nincs.
Letöltöttem a gyári javítási utasítást a mocidhoz, ez alapján ha gondolod én is rá tudok nézni, fater múltkorában dicsekedett hogy van légkulcsa, azzal szét lehet dobni a variátort. Láttam ár olyan embert aki ismer olyan embert aki már beszélt olyan emberrel aki egyszer az utcán elment olyan ember mellett akinek a veje hallott olyan emberről aki már hírből hallotta hogy létezik olyan aki ismeri a robeszok varióját. De lehet párat már én is láttam szétszedve.
Ha valaki olyan hülye hogy a súbert basztatja egy eleve szegénykeverékesre állított mocinál (többnyire a gyári beállítás környezetvédelmi és egyéb okokból a lehető legszegényebb keverékre van állítva amivel a gép üzemel) akkor az meg is érdemli. Menni nem fog a motorja csak szarul, hidegben még szarabbul, cserébe alig fog kevesebbet fogyasztani (5 liter simán elfogadható, persze van akinek nem és mindenáron egy 50-es robesz fogyasztását akarja produkáltatni egy 400-assal) de spórol fél liter benyát. Idióta.
A rángatásnak egy felüvegesedett kuplung is lehet az oka.
Ha csak a karbi beállításra vágysz akkor az megvan hamar. Délután végzek melóban, felcsattogok és megnézem.
Ha komplett átvizsgálást szeretnél olajcserével, folyadékok cseréjével, karbi beállításával, fékek felülvizsgálatával, varió megnézésével, egyéb karbantartási dolgokkal, akkor az két-három délutánt vesz kb igénybe.
Szervízhez alkatrészeket meg tudom keríteni sztem én is. Lehet hogy 500km-rel ezelőtt volt rajta olajcsere, de mi van ha csak mondták hogy volt rajta? Max 2 liter olaj nem tétel. Fékfolyadékot, hűtőfolyadékot nem nagyon cserél senki kétévente, pedig kellene. Mielőbb. Féket átnézni, munkahengereket megjáratni, csapjait megkenni, szintén érdemes most szezon előtt, ne szezonban kelljen. Meg ha szét van dobva a fék látszik a betét állapota is.
tehát döntsd el mit szeretnél és annak megfelelően tudok neked időtartamot mondani.