A Google maps kezelése nagyon egyszerű.
Kiindulópontba jobb egérgomb Útvonal innen, célpontban jobb egér gob útvonal ide, majd a kék útvonalat fogod és ráhúzod a kívánt nyomvonalra egérrel. ha nem akarja akkor közelíteni kell mert ha nincs kirajzolva az az út amire szeretnéd az útvonaltervet ráhúzni akkor nem tervez rá. Jellemzően a Bükk és a szloták másodrangú utak szoktak ilyennel tréfálkozni.
Komplett túra tervezésekor a megállónak kinézett helyre jobb egér és útbaejt.
Eltérő motorépítés, eltérő testfelépítés ugye.
Alapvetően én is csak két ujjal merem tövig húzni amikor a gázmarkolat meg a fékkar között ott van még két ujjam (viszont száraz úton addig húzható vészféknél is, tök jól mutatja a határt), markolatig csúnya lenne húzni, még nagy sebességről beültetett telóval szétlapított gumival is megcsúszna. Vagy stoppiezna.
2009 év végi vagy 2010 év elejii a gumi, pontosan nem emlékszem. Tavaly márciusban került fel frissen ropogósan. Nálam nem nagyon van ideje elöregedni.
Valszínű elöregedett a gumi...., nekem is ez van, amúgy tök jó még a minta.
Nézd meg, hogy kezd-e hátul kagylósan kopni(sajnos nekem kezdi)
Amúgy ugyanez, tavaly nincs gáz, most kigyorsítás mocorog a háta, vissza egy motorfék, elég aggreszívan reagál(egyszer esőbe kicsit a poron majdnem eldobtam a matyit):)
Elsőosztályú aszfaltút sok kavicsfelhordással. Varbó,és a Fónagysági Erdészeti kiképző központ között 3 db fekvőrendőr, Fónagyságnál egy sorompó,(kikerülhető) Csókási(volt úttörő)tábornál még egy sorompó,(szintén kikerülhető)a kettő között meg gyönyörű táj. Sorompó után 20 méterre ott a Bánkúti út, balra kanyarodva mész Lillafüred irányába... Varbó után ki van téve egy behajtani tilos tábla, de ezt mindenki leszarja, amúgy meg Erdészeti magánút, traktor, teherautó előfordulhat. Igaz, mostanság ott semmilyen termelési munka nem engedélyezett. Asszem, így is érthető, én a Google térképet ismerem, de hogy hogy kell az utat belekarcolni, no, az magas.
Lehet csak én vagyok rá ennyire érzékeny, plusz a gyártó/gyártmány sem mindegy de én észreveszem a saját motoromon már azt is ha előző évi a gumi. Tavaly sosem éreztem bizonytalankodást a Tourance-ok felől két személlyel sem. Párszor már lett ütve a sisakom és ordított az asszony hogy leért a lába én meg visszaordítottam hogy nekem a lábtartóm is és tudok a problémájáról de különösebben nem érdekel. Soha meg nem moccant a gép fara. Ellenben az idén már érzek bizonytalankodást. A másik ha tövig húzom a fékkart már meg lehet csúsztatni az első gumit, tavaly friss gumival áprilisban nem nagyon ment ez a mutatvány. A gyári TrailWinget meg még újonnan is bármikor tudtam métereket csúsztatni annyira szar volt...
. . .Tisztára elpirultam. Gumiról lévén szó... Tudod mikori hátsó guma van a kék motoron? A millenium évében jött ki. Mindezek mellett azt mondom, ha odafigyelek, hogy hideg állapotában ne kínozzam, és adok neki időt bemelegedni, még mindig jól viselkedik. Ez persze nem az ezeréves gumik reklámja, de nekem elfunkcionál, ezt Adee is bizonyíthatja, meg a Szandra pasija, mindkettőjükkel Bükköztem már együtt.
Én se úgy ajánlotta mint lábtartócsiszatolós útvonal.
Ésszel járható.
Ez a Varbó Lilla út ez pontosan merre is van? Google mapson meg tudod mutatni? Milyen út? Aszfalt? murva? Zúzott kő? vagy vaddisznókonda által kitaposott zergebaszta gyalogösvény?
Telónál maradj csak szépen a GYÁRI ajánlásnál, ne akarj azon filózni hogy milyen keményet szeretnél. Ha a keménységen akarsz állítani akkor ara vannak tekerentyűk a rugóstagokon, hozzáértő mérnökemberek (nem jóskapesta piripócsrú) azt azért találták ki hogy az általuk ajánlott olajjal utcára és hobbi pályamotorosoknak tökéletesen belőhető vele a motor viselkedése. Szóval telóolajat gyárit.
Fékolajból bőven elegendő a DOT4, pár kivételtől eltekintve (például RGW) tökéletesen teszi a dogát. Kétévente lecseréled és kész. A több nem mindig jobb, ellenben drágább. Meg persze lehet vele villantani oszt jónapot. Megsúgom mert nemrég néztem, a Textar DOT4-e száraz és nedves selymesedési pontja 10-10 fokkal alacsonyabb a DOT5.1-es fékfolyadékokétól. Az pedig annyira minimális hogy tényleg egy RGW szintű motoros kell hozzá ráadásul motorfék nélküli 2T-vel hogy legyen értelme beletenni. Nekem DOT4 van gyárilag, a BREMBO betétjeim piros festéke gyakorlatilag feketére égett el tréningen de a fék nem levegősödött be.
Örülök neki ha a fékeket befújod és ezzel kész is, kár hogy attól még nem lesznek megjáratva a munkahengerek és kár hogy nem sok múlik egy max egyórás melón csak a tyúkszaros életed. Nem kéne ennyire félvállról venni. Még ha a betét jól is néz ki időnként illik megjáratni a munkahengereket, főleg egy 4-6 dugattyús nyeregben érdekesen tudnak mozogni pár év után.
Láncot is befújod oszt jó az úgy. Aha. Hajrá. Nem kell átnézni csaponként hogy szabadon mozog-e nincs-e kitöredezve a lánc közepe, esetleg nincs-e szakaszosan nyúlva (elég szar úgy egy jót kanyarodni hogy rángatja a farát az egyenetlenül nyúlt lánc) és persze eszedbe se jusson beállítani a helyes láncfeszességet ha minden rendben a lánccal...
Gumin se sok múlik csak az életed, ne is cseréld. majd rájössz hogy fog-e igaz akkor már késő lesz keseregni rajta hogy mégse tapadt bassza meg. megszokni meg nem lehet mert ha kifordul eléd valaki nem mindegy hogy 10 vagy 15 méteren állsz meg.
Rugóstag: én nem mondtam hogy kövér vagy. Azt írtam hogy be kell lőni a saját súlyodhoz. Ki tudja milyen méretekkel/testsúllyal rendelkezőemberé volt és ki tudja nem-e ő is úgy állt neki hogy mindent maxra tekerni mert úgy a jó ha jó feszes. Ja. Pályán. De közúton be kell lőni rendesen a futóművet. Kanyarban elpattogó kerék nem mókás. Pályán ilyen ugye nincs, közúton meg elég gyakori.
Légszűrőt az általános hiedelemmel ellentétben nem lehet tisztítani (kifújatni szokták ami teljesen hibás ugyanis roncsolja az anyagszerkezetet) hacsak nem K&N van benne, de azt első dolgom lenne kidobni a picsába.
Motormosót/öblítőt én biztos nem tennék a motorom blokkjába (nem autóblokk ugye), de ha te igen hajrá. Ha annyira ki akarod mosni akkor olcsó olajjal öblítsd át majd engedd le, de sztem ez teljesen felesleges.
Az említett Bánkúti út tavaly is pocsék volt, most pedig (egy elég kemény és hosszú tél után) természetesen jóval szarabb lett,ott tempót menni felejtős. Bámészkodós, de fél szemed az úton...
Szerintem egy sportmotorral is nyugodtan ki tudod kerülni, sorompó mellett be,(olyan csapást vágtak oda, hogy személykocsival is elférni) gödör túlvégén le.. Végigjártam gyalog az egészet, benn az erdőben is, simán kikerülhető ilyen jó száraz időkben. Amúgy meg... Lajtsi tudna róla mesélni, hogy hol kell kimenni a Bükkbe. Varbó-Fónagyság-Csókási tábor-utána meg jobbra fordulsz, és 5 percre van Lillafüred. Szóval nyugodtan hanyagold a 26-ost, hisz elég uncsi...
Gondoltam kihámozod,ezért írtam nagyvonalakban. Olajcserét már másik topicban kifejtettem,hogy no problem,max a villánál sikítok,de azis megoldható,szerintem.
Anyagok:Apát megkérdem,mi a véleménye az olajokról. Lehet,hogy tud nekem hozni Motult mélyen ár alatt is.. Van szervízmanual,és bent a boltba is ki tudják keresni a könyvükből,hogy mi kell a telóba. (igazából ott se mindegy,attól függ,milyen keményet akarok..) De azt is megoldom házilag,szimering meg egyértelmű.Olyan árajánlatot kptam,hogy abból új bőrcuccot veszek,szóval..
Fékolajból elvileg nem DOT4 kéne,hanem valami 5.1-es. Fékeket is megoldom,jónak néztek ki,van tisztítóm,majd lefújom vele,és kész is. Láncot is csak befújom,aztán jó az úgy.. Ha jó,hameg nem akkor bizony csere.Gumik maradnak,még ha i.e. készültek is Majd megszokom őket. (nem csúsztak,nem repedezettek)
Azt mondod,hogy kövér vagyok? Szerintem a rugóstagokat nem piszkálom egyenlőre,de még kiderül,hogy milyen kezes a kicsike. Kb ezekre gondoltam én is,amiket írtál.
Szóval van hilfo-d,van gyertyád,van mindenek Pöpec,meglássuk,mi kell. Csak az a baj,hogy ezek nem május 2 előtt derülnek ki Az olajt már most tudom,mert az egyértelmű,többi még nem. Légszűrőt lehet tisztítani is,meg az is lehet,hogy nem olyan régi,gyertya dettó. Lehet,hogy csak páre. km van benne.
Visszatérve olajcsere. Kawában kitisztították volna a blokkot,valami átmosóval,mert mondtam,hogy állt a moci egy pöppet. Na úgy kb ennyi,ez se valami összeszedett,de a vége most ugrott be
És kösz az informésönt.
Péterről nem fogok még Máylinkára menni, hogy élvezhessem az útnak nem mondható talajon való zötykölődést. Azt az "utat" le kellene radírozni a térképről főleg motorosoknak.
Mályinka felől is lehet jönni. Ugyan az út nyomokban aszfaltot is tartalmaz állapotú, de nem lehetetlen vállalkozás. Nem csak enduroval, jártam már rajta kiskerekű nagyrobival és nagy böszme chopival is. Bár az idén még nem voltam arra, de sokat már nem romolhatott az állapota.
Huhh. Nem túl összeszedett írások, de igyekszem válaszolni.
Kezdjük a legegyszerűbbel. Kulimász a láncra van, Würth-féle száraz spray.
Olajszűrő ha minden igaz HF138 van rajta, nem nagyon porosodik egy se a polcon mert tisztességes tempóban forog a készlet de mindig szok lenni belőle.
Gyertyacsere 12e-ként, de ha ismeretlen a motor előélete akkor motorvétel után érdemes azonnal kicserélni. Ahogy a levegőszűrőt is. Mindkettő van. Ha nem is polcon de rendelhető.
Akku is van, pontos évjárat kell hozzá.
Motorolaj. Nehéz dió. Ha nincs olyan amelyiket preferálnád, akkor én személy szerint aszondom az AGIP tökéletesen meg fog felelni, ha képes vagy áldozni egy motoros körben ismertebb de gyanítom semmivel sem jobb olajra akkor meg Repsol. Bár alátámasztani nem tudom hogy a drágább ne jobb egy picit, de annyira minimális lehet az eltérés hogy gyakorlatilag édesmindegy mit teszel bele.
Olajcsere. Tudod volt régebben valamelyik olajtársaságnak egy reklámfilmje, amiben az olajcsere egyszerűségét úgy mutatták be hogy azt egy idomított csimpánzzal csináltatták végig. Amennyiben érzésed szerint felérsz egy ilyen képzett szerelővel akkor felesleges emiatt szalonba vinni a motort jó drága pénzért olajcserét csináltatni.
Fékolaj 800-ért a DOT4-es egy féllityis dobozzal tényleg bárhol fogható.
Mindenképp ki kell cserélni a hűtőfolyadékot de ez nem nagy költség. Max egy liter rózsaszín lötty és egy liter desztvíz elegendő hozzá.
Villába olajat már érdemes szervízben cseréltetni, egyrészt ha nincs hozzá szervízmanualod nem tudod milyen olaj kell bele és a viszkozitás baromira nem mindegy, plusz ők szét tudják kapni és ki tudják tisztítani ami nem biztos hogy házilag megoldható, típusfüggő. Ha pedig már ott van akkor telószimering csere mert nem költség de kellemetlen ha amiatt megint szét kell szedni 2 hónap múlva.
Amit vásárlás után feltétlen meg kell csinálni az a fékek átvizsgálása, megjáratása (ha nem értesz hozzá biztos találsz olyat aki elvállalja akár a teljes szervízzel együtt is ha mégse mersz nekiugrani) és nem árt egy szinkront nézetni, kenési pontokat, bowdeneket átkenni, ha kell/lehet kuplung holtjátékát ellenőrizni/állítani, kezelőszerveket a lehetőségekhez képest a gazda üléspozíciójához belőni, gumikat csekkolni (4 évnél öregebbet lecserélni akkor is ha nem hiányzik anyagilag mert egy kemény gumi miatti baszódás még annyira se fog hiányozni) első-hátsó rugóstagot az új gazdi súlyához állítani rugóelőfeszítésileg, aztán csillapításilag majd belövöd magadnak (párszor már láttam utcára hülyegyerekek tekerjük tövig úgy jó ha feszes beállítását) és nagyjából meg is van a vétel utáni felkészítés.
Majd amikor érzem a mocit,akkor tervezek hasonlót,nehogy kimaradjak a jóból. De azaz egy-két alkalom..
Előzőből kimaradt az olajszűrő. Méreteket még nem tudok,de kideríthetem.Az is porosodik mögötted a pócon?Meg a láncra az a cukormáz mi is vót? :D Talán van itthon,de ha nincs.. Találomra ennyi. Kb ezek vannak motorvételnél,nem? Jah.. Mondták a szervízbe,hogy gyertyacsere 12ezernél.. Na erről nem tudok semmit Nem hiszem,hogy cserélve lett,vagy nem tudom.. Az is van? Márha kell. Ebbe a nagy írásba elfáradtam,úgyhogy még egy kóla meg egy p..
Báácsi,csókolom,tessék mondani.. Gondolkoztam rajta De olyan hamar felvetted.
Háát.. Suzukiba ötezer a Motul 10w-40,Kawában 3500,de akkor ők cserélik,szóval plusz óradíj.Máshol még nem néztem,ezért csörrentem,hogy nálad mivan Akksit is tudsz? Az is kéne.. A fékolajat megoldom valahogy. (800/dl) Köbö ennyi,de szerintem első villába is kéne valami trutyit önteni. Javaslat? És ha már itt tartunk,kifejtenéd a fiatalos véleményed a Repsol kontra Agip versenyben? Mert halovány fogalmam senincsene Nem nagy a difi,szóval eddig Repi,de ha van valami ellenérved (pl csak a cimke más) akkor..
Kiindulópontba jobb egérgomb Útvonal innen, célpontban jobb egér gob útvonal ide, majd a kék útvonalat fogod és ráhúzod a kívánt nyomvonalra egérrel. ha nem akarja akkor közelíteni kell mert ha nincs kirajzolva az az út amire szeretnéd az útvonaltervet ráhúzni akkor nem tervez rá. Jellemzően a Bükk és a szloták másodrangú utak szoktak ilyennel tréfálkozni.
Komplett túra tervezésekor a megállónak kinézett helyre jobb egér és útbaejt.
Alapvetően én is csak két ujjal merem tövig húzni amikor a gázmarkolat meg a fékkar között ott van még két ujjam (viszont száraz úton addig húzható vészféknél is, tök jól mutatja a határt), markolatig csúnya lenne húzni, még nagy sebességről beültetett telóval szétlapított gumival is megcsúszna. Vagy stoppiezna.
Nézd meg, hogy kezd-e hátul kagylósan kopni(sajnos nekem kezdi)
Amúgy ugyanez, tavaly nincs gáz, most kigyorsítás mocorog a háta, vissza egy motorfék, elég aggreszívan reagál(egyszer esőbe kicsit a poron majdnem eldobtam a matyit):)
Ésszel járható.
Ez a Varbó Lilla út ez pontosan merre is van? Google mapson meg tudod mutatni? Milyen út? Aszfalt? murva? Zúzott kő? vagy vaddisznókonda által kitaposott zergebaszta gyalogösvény?
Telónál maradj csak szépen a GYÁRI ajánlásnál, ne akarj azon filózni hogy milyen keményet szeretnél. Ha a keménységen akarsz állítani akkor ara vannak tekerentyűk a rugóstagokon, hozzáértő mérnökemberek (nem jóskapesta piripócsrú) azt azért találták ki hogy az általuk ajánlott olajjal utcára és hobbi pályamotorosoknak tökéletesen belőhető vele a motor viselkedése. Szóval telóolajat gyárit.
Fékolajból bőven elegendő a DOT4, pár kivételtől eltekintve (például RGW) tökéletesen teszi a dogát. Kétévente lecseréled és kész. A több nem mindig jobb, ellenben drágább. Meg persze lehet vele villantani oszt jónapot. Megsúgom mert nemrég néztem, a Textar DOT4-e száraz és nedves selymesedési pontja 10-10 fokkal alacsonyabb a DOT5.1-es fékfolyadékokétól. Az pedig annyira minimális hogy tényleg egy RGW szintű motoros kell hozzá ráadásul motorfék nélküli 2T-vel hogy legyen értelme beletenni. Nekem DOT4 van gyárilag, a BREMBO betétjeim piros festéke gyakorlatilag feketére égett el tréningen de a fék nem levegősödött be.
Örülök neki ha a fékeket befújod és ezzel kész is, kár hogy attól még nem lesznek megjáratva a munkahengerek és kár hogy nem sok múlik egy max egyórás melón csak a tyúkszaros életed. Nem kéne ennyire félvállról venni. Még ha a betét jól is néz ki időnként illik megjáratni a munkahengereket, főleg egy 4-6 dugattyús nyeregben érdekesen tudnak mozogni pár év után.
Láncot is befújod oszt jó az úgy. Aha. Hajrá. Nem kell átnézni csaponként hogy szabadon mozog-e nincs-e kitöredezve a lánc közepe, esetleg nincs-e szakaszosan nyúlva (elég szar úgy egy jót kanyarodni hogy rángatja a farát az egyenetlenül nyúlt lánc) és persze eszedbe se jusson beállítani a helyes láncfeszességet ha minden rendben a lánccal...
Gumin se sok múlik csak az életed, ne is cseréld. majd rájössz hogy fog-e igaz akkor már késő lesz keseregni rajta hogy mégse tapadt bassza meg. megszokni meg nem lehet mert ha kifordul eléd valaki nem mindegy hogy 10 vagy 15 méteren állsz meg.
Rugóstag: én nem mondtam hogy kövér vagy. Azt írtam hogy be kell lőni a saját súlyodhoz. Ki tudja milyen méretekkel/testsúllyal rendelkezőemberé volt és ki tudja nem-e ő is úgy állt neki hogy mindent maxra tekerni mert úgy a jó ha jó feszes. Ja. Pályán. De közúton be kell lőni rendesen a futóművet. Kanyarban elpattogó kerék nem mókás. Pályán ilyen ugye nincs, közúton meg elég gyakori.
Légszűrőt az általános hiedelemmel ellentétben nem lehet tisztítani (kifújatni szokták ami teljesen hibás ugyanis roncsolja az anyagszerkezetet) hacsak nem K&N van benne, de azt első dolgom lenne kidobni a picsába.
Motormosót/öblítőt én biztos nem tennék a motorom blokkjába (nem autóblokk ugye), de ha te igen hajrá. Ha annyira ki akarod mosni akkor olcsó olajjal öblítsd át majd engedd le, de sztem ez teljesen felesleges.
Anyagok:Apát megkérdem,mi a véleménye az olajokról. Lehet,hogy tud nekem hozni Motult mélyen ár alatt is.. Van szervízmanual,és bent a boltba is ki tudják keresni a könyvükből,hogy mi kell a telóba. (igazából ott se mindegy,attól függ,milyen keményet akarok..) De azt is megoldom házilag,szimering meg egyértelmű.Olyan árajánlatot kptam,hogy abból új bőrcuccot veszek,szóval..
Fékolajból elvileg nem DOT4 kéne,hanem valami 5.1-es. Fékeket is megoldom,jónak néztek ki,van tisztítóm,majd lefújom vele,és kész is. Láncot is csak befújom,aztán jó az úgy.. Ha jó,hameg nem akkor bizony csere.Gumik maradnak,még ha i.e. készültek is Majd megszokom őket. (nem csúsztak,nem repedezettek)
Azt mondod,hogy kövér vagyok? Szerintem a rugóstagokat nem piszkálom egyenlőre,de még kiderül,hogy milyen kezes a kicsike. Kb ezekre gondoltam én is,amiket írtál.
Szóval van hilfo-d,van gyertyád,van mindenek Pöpec,meglássuk,mi kell. Csak az a baj,hogy ezek nem május 2 előtt derülnek ki Az olajt már most tudom,mert az egyértelmű,többi még nem. Légszűrőt lehet tisztítani is,meg az is lehet,hogy nem olyan régi,gyertya dettó. Lehet,hogy csak páre. km van benne.
Visszatérve olajcsere. Kawában kitisztították volna a blokkot,valami átmosóval,mert mondtam,hogy állt a moci egy pöppet. Na úgy kb ennyi,ez se valami összeszedett,de a vége most ugrott be
És kösz az informésönt.
Kezdjük a legegyszerűbbel. Kulimász a láncra van, Würth-féle száraz spray.
Olajszűrő ha minden igaz HF138 van rajta, nem nagyon porosodik egy se a polcon mert tisztességes tempóban forog a készlet de mindig szok lenni belőle.
Gyertyacsere 12e-ként, de ha ismeretlen a motor előélete akkor motorvétel után érdemes azonnal kicserélni. Ahogy a levegőszűrőt is. Mindkettő van. Ha nem is polcon de rendelhető.
Akku is van, pontos évjárat kell hozzá.
Motorolaj. Nehéz dió. Ha nincs olyan amelyiket preferálnád, akkor én személy szerint aszondom az AGIP tökéletesen meg fog felelni, ha képes vagy áldozni egy motoros körben ismertebb de gyanítom semmivel sem jobb olajra akkor meg Repsol. Bár alátámasztani nem tudom hogy a drágább ne jobb egy picit, de annyira minimális lehet az eltérés hogy gyakorlatilag édesmindegy mit teszel bele.
Olajcsere. Tudod volt régebben valamelyik olajtársaságnak egy reklámfilmje, amiben az olajcsere egyszerűségét úgy mutatták be hogy azt egy idomított csimpánzzal csináltatták végig. Amennyiben érzésed szerint felérsz egy ilyen képzett szerelővel akkor felesleges emiatt szalonba vinni a motort jó drága pénzért olajcserét csináltatni.
Fékolaj 800-ért a DOT4-es egy féllityis dobozzal tényleg bárhol fogható.
Mindenképp ki kell cserélni a hűtőfolyadékot de ez nem nagy költség. Max egy liter rózsaszín lötty és egy liter desztvíz elegendő hozzá.
Villába olajat már érdemes szervízben cseréltetni, egyrészt ha nincs hozzá szervízmanualod nem tudod milyen olaj kell bele és a viszkozitás baromira nem mindegy, plusz ők szét tudják kapni és ki tudják tisztítani ami nem biztos hogy házilag megoldható, típusfüggő. Ha pedig már ott van akkor telószimering csere mert nem költség de kellemetlen ha amiatt megint szét kell szedni 2 hónap múlva.
Amit vásárlás után feltétlen meg kell csinálni az a fékek átvizsgálása, megjáratása (ha nem értesz hozzá biztos találsz olyat aki elvállalja akár a teljes szervízzel együtt is ha mégse mersz nekiugrani) és nem árt egy szinkront nézetni, kenési pontokat, bowdeneket átkenni, ha kell/lehet kuplung holtjátékát ellenőrizni/állítani, kezelőszerveket a lehetőségekhez képest a gazda üléspozíciójához belőni, gumikat csekkolni (4 évnél öregebbet lecserélni akkor is ha nem hiányzik anyagilag mert egy kemény gumi miatti baszódás még annyira se fog hiányozni) első-hátsó rugóstagot az új gazdi súlyához állítani rugóelőfeszítésileg, aztán csillapításilag majd belövöd magadnak (párszor már láttam utcára hülyegyerekek tekerjük tövig úgy jó ha feszes beállítását) és nagyjából meg is van a vétel utáni felkészítés.
Előzőből kimaradt az olajszűrő. Méreteket még nem tudok,de kideríthetem.Az is porosodik mögötted a pócon?Meg a láncra az a cukormáz mi is vót? :D Talán van itthon,de ha nincs.. Találomra ennyi. Kb ezek vannak motorvételnél,nem? Jah.. Mondták a szervízbe,hogy gyertyacsere 12ezernél.. Na erről nem tudok semmit Nem hiszem,hogy cserélve lett,vagy nem tudom.. Az is van? Márha kell. Ebbe a nagy írásba elfáradtam,úgyhogy még egy kóla meg egy p..
Háát.. Suzukiba ötezer a Motul 10w-40,Kawában 3500,de akkor ők cserélik,szóval plusz óradíj.Máshol még nem néztem,ezért csörrentem,hogy nálad mivan Akksit is tudsz? Az is kéne.. A fékolajat megoldom valahogy. (800/dl) Köbö ennyi,de szerintem első villába is kéne valami trutyit önteni. Javaslat? És ha már itt tartunk,kifejtenéd a fiatalos véleményed a Repsol kontra Agip versenyben? Mert halovány fogalmam senincsene Nem nagy a difi,szóval eddig Repi,de ha van valami ellenérved (pl csak a cimke más) akkor..