igen a motor az egyezik vele. állítása szerint a suberen állított mert sokat evet neki,de nekem 50 alatt remeg egy kicsit és nehezen gyorsít fel.... kit ajánlasz szerelőnek, én gotáékra gondoltam ,de csak azért mert őket ismerem...
A 116-ot rendberakott varióval a kisebb 250-es Majesty is megfutja végre 2 személlyel, nagy plexivel! Mielőbb szedd vagy szedesd szét (talán én is tudok segíteni benne) a variátort. Kopott görgőszett, kopott szíj nagymértékben (15-25km/h!) képes befolyásolni a végsebességet de még a váltási karakterisztikát is! Elrajtolásnál meg az üvegesre fényesedett kuplunghenger meg a röpsúlyok okozhatnak elégedetlenséget. A sajátomnak megvétel után 100 volt a max, de utazóban inkább a 95-öt szerette. Most hogy meg van csinálva (mondjuk a kopásokat a nem túl szakszerű de legalább olcsó hézagolással oldottam meg) utazóban még alattam is megy 120-at végre pedig simán nyomja a közel 130-at óra szerint.
Gyorsulni meg értelemszerűen nem gyorsul úgy mint egy 600-as sportmotor, de egy 535-ös Viragoval nagyjából partiban kell lennie. Ha nem, meg kell nézni a váltó/kuplung felülvizsgálata (és adott esetben alkatrészcserék) után nincs-e dugulása a karbiban, fals levegőt nem szív-e és társai. Utána majd lehet kompressziót mérni és ha az jó akkor karburátort átvizsgálni (a sajátomnak át volt szakadva a gyorsítómembránja, alig akart felpörögni gázadásra) dugulásokat elhárítani, felső membránt szakadásra megnézni (sokat állt motornál aszongyák megkeményedik és idő kell neki míg megint jól muzsikál) és persze ha minden rendben akkor a gyári beállításait megvizslatni a karbinak mert ki tudja ki és mit működött rajta eddigi élete során.
Fórumnak és kiindulásnak talán a Majesty fórumot tudom ajánlani, motorikusan ha jól tudom egyezik a 400-as Majestyvel a Madison.
köszi ,csak sajnos tesztet meg infót vagy fórúmot nem találok hozzá..
nem rossz kényelmes ,csak ...GYENGE!
TEGNAP HAZA FELÉ JÖVET PÁLYÁN 2 SZEMÉLYEL(KB 190Kg)+ NAGY PLEXI 116KM/H VOLT A VÉG...
Akkor nem csalódtál bennem! Már ez is nagy eredmény a mai világban!
Sok boldog és balesetmentes kilométert együtt, vigyázz rá, jó lesz az még ha most kicsit szokatlan is és esetleg hiányzik a váltó, majd kárpótol érte az ahogy 34 lóerővel tud gyorsulni.
A váltót csak tanácsolni tudom hogy mielőbb vizsgáltasd felül, sokan karbantartásmentesnek gondolják, de kurvára nem az és egy zsírszegény állapot (ez nem 50-es pöcsköszörű, általában zsírban futnak a görgők!) egy kopottas görgőszettel könnyen tud többtízezres kiadást okozni!
Majd bizonyítom szubatomi részecskék terén....
Amúgy a kenés tényleg fontos kérdés..., én úgy nézem a dolgokat, hogy az én műszaki meglátásom szerint és a pénztárcám szerint optimális...(de ha jobban is állnék anyagilag és a motorba mondjuk 2évente 2-3.000km-et tennék akkor is két évente cserélném az olajat):). De ez ugye megint csak az én marhaságom akkor.
C1800, igen az olaj lefolyik, azonban közepesen hosszú távon képes kialakítani a felületeken egy vékony olajfilmet, persze nem heteken át ez tény.
Tényleg van zselés, de a felszívódós sem a gondozás mentest jelöli. A gondozás mentes azért az, mert nem kell kéthetente szintet nézegetni, meg desztvizet öntögetni bele. A felszívódósnak AGM (absorbed glass mat - üvegszálas felitatott) a fajtája.
A gumis mondandódban nagy igazságok rejlenek.....Tényleg rengetegen keverik össze a kagylós kopással. Csak épp az nem tűnik fel, hogy (váltott minta esetén) a szomszédosan eltolt minták ugyanúgy ismétlődnek, míg a kagylós kopás nevére jellemző módon tényleg hasonlít egy kagylóra méretében és formájában.
Én csak tűzifát kuglizni vettem (nem egyesével)... Gondoltam, annyit, mint ezek a barkács-szarok biztosan kibír (ugyanannyit meg hogyne érne), ellenben szervizelhető, mert nem eldobásra készült. A fickó azért adta el, mert vett egy újabb ugyanolyat. Mit mondjak, amikor túlszívattam, akkor én is szívtam, olyat rántott vissza.
075-ös? Kicsit pihenteted még, és egy vagyont fog érni. Haveromnak vagy 20 éve egy Stihl Kontrája volt, dolgoztam is vele vagy 3 napot, azt hittem, tövestől szakadnak ki a kezeim mindhárom nap végén. Szóval tisztelem a nagy fűrészed erejét, de nekem már nem hiányzik szűk 20 év erdő után. Ellenben a CR az tetszene.
Gondozásmentest szokták tévesen zselésnek hívni. Valójában üvegszálban van felitatva a sav, így szinte bármilyen helyzetben beszerelhetők. Nekem szinte fekszik mindkét motorban.
De utána néztem tényleg van zselés, egy Vartát találtam, 19 Ah-s, szerintem ezt csak a goldwing igényli
A dugattyú/hengerfal részben a hajtórúd alsó-felső csapágyától kap szóróolajzást, részben a hengereknél lévő kis fúvókáktól, amik a dugattyútetőre juttatnak egy kis plusz olajat leginkább hűtésnek..
Teljes egészében szinte képtelen lefolyni az olaj, de hidegindításnál (akár egy napi állás után akár 3 hónap után) az első másodpercekben a kenés nem optimális. Sem a csapágyaknál, sem a hengerfalon. Én is be szoktam kb havonta egyszer indítani de csak akkor ha lehet egyet kanyarodni vele.
Gyorsulni meg értelemszerűen nem gyorsul úgy mint egy 600-as sportmotor, de egy 535-ös Viragoval nagyjából partiban kell lennie. Ha nem, meg kell nézni a váltó/kuplung felülvizsgálata (és adott esetben alkatrészcserék) után nincs-e dugulása a karbiban, fals levegőt nem szív-e és társai. Utána majd lehet kompressziót mérni és ha az jó akkor karburátort átvizsgálni (a sajátomnak át volt szakadva a gyorsítómembránja, alig akart felpörögni gázadásra) dugulásokat elhárítani, felső membránt szakadásra megnézni (sokat állt motornál aszongyák megkeményedik és idő kell neki míg megint jól muzsikál) és persze ha minden rendben akkor a gyári beállításait megvizslatni a karbinak mert ki tudja ki és mit működött rajta eddigi élete során.
Fórumnak és kiindulásnak talán a Majesty fórumot tudom ajánlani, motorikusan ha jól tudom egyezik a 400-as Majestyvel a Madison.
nem rossz kényelmes ,csak ...GYENGE!
TEGNAP HAZA FELÉ JÖVET PÁLYÁN 2 SZEMÉLYEL(KB 190Kg)+ NAGY PLEXI 116KM/H VOLT A VÉG...
Sok boldog és balesetmentes kilométert együtt, vigyázz rá, jó lesz az még ha most kicsit szokatlan is és esetleg hiányzik a váltó, majd kárpótol érte az ahogy 34 lóerővel tud gyorsulni.
A váltót csak tanácsolni tudom hogy mielőbb vizsgáltasd felül, sokan karbantartásmentesnek gondolják, de kurvára nem az és egy zsírszegény állapot (ez nem 50-es pöcsköszörű, általában zsírban futnak a görgők!) egy kopottas görgőszettel könnyen tud többtízezres kiadást okozni!
Amúgy a kenés tényleg fontos kérdés..., én úgy nézem a dolgokat, hogy az én műszaki meglátásom szerint és a pénztárcám szerint optimális...(de ha jobban is állnék anyagilag és a motorba mondjuk 2évente 2-3.000km-et tennék akkor is két évente cserélném az olajat):). De ez ugye megint csak az én marhaságom akkor.
C1800, igen az olaj lefolyik, azonban közepesen hosszú távon képes kialakítani a felületeken egy vékony olajfilmet, persze nem heteken át ez tény.
megjött a motorom..
malaguti medison k 400
De utána néztem tényleg van zselés, egy Vartát találtam, 19 Ah-s, szerintem ezt csak a goldwing igényli
Teljes egészében szinte képtelen lefolyni az olaj, de hidegindításnál (akár egy napi állás után akár 3 hónap után) az első másodpercekben a kenés nem optimális. Sem a csapágyaknál, sem a hengerfalon. Én is be szoktam kb havonta egyszer indítani de csak akkor ha lehet egyet kanyarodni vele.