Dede. Éppen azért nevettem. Ha annyira szarok, akkor mért léteznek még most is kiváló, 40-50-60 ezer km-es példányok. Jó ezt az lehet cserélni kell, de nem egy évesek. A másik meg az: a szerelő meg a szervízes mit mondd? "Vegyééé ezrest az jobb, vegyéé újat az is jobb, ha nincs pénzed hát akkó maj' szopni fogol'. Jó vannak biztos vakvágányok meg hibák, de hány k1-k2-k3 gixi ezrest látok, ami még mindig megy...
sajnos szinte semmit...
csak a feszitő patron gyengeségét,de a 2000 útáni modeleknél már az elektronikát is hozta hibaként! visszont a suziknak..húú vagy 25 hibát ír többek közt váz repedések,törések,elektronika,főtengely pikelyesedés ,szelepek gyengeségét,stb...
totalcar pl egy furik szarnak mondja az 1.4es astrát, oszt 17 évesen semmi baja hol lesz egy mai agyonszártolt 120 lóerős 600as 15 év múlva, a telebaszott elketronikával meg a szarrá könnyített motorokkal. melyik megy majd 70ezret megbontás nélkül. majd akkor mondják hogy szarok a 900asok ha a bmw s 1000 rr elmegy 80 ezret hiba nékül
Szandrának nem Tl van hanem SV
na a600 F 2 nek meg ott van a vezlánc feszítő probléma. kicseréled oszt jóvan túlél a motor nyóc tíz huszonéves m csuklógörcsös köcsögöt akik nyelezik kettőben a faluban mert menő ( magamra gondolok itt ) de még most is látsz a piacon 15-16 éves gépeket.50-60-70 ezerrel és mennek mint a távirat.
az egész 900-as szériát leszolták(( de úgyan így a tl-t is ,bocsi szandra..meg még vagy 25 motorrol írták meg a kendőzetlen valóságot.minek mi a hibája melyik évjárat a legrosszabb stb.
tanúlságos. hallottam már ezekről,de így leírva SZAKEMBEREK ÁLTAL EGY SZAKÚJSÁGBAN még soha
bár ,hogy öszinte legyek én is oda adnám a ciberémet egy új vfr1200)))
én se hiszek bennük,de ezt szerelők és szervizesek tapasztalatiból írták!
meg találtam párban elsővel. Köszi azért
csak a feszitő patron gyengeségét,de a 2000 útáni modeleknél már az elektronikát is hozta hibaként! visszont a suziknak..húú vagy 25 hibát ír többek közt váz repedések,törések,elektronika,főtengely pikelyesedés ,szelepek gyengeségét,stb...
totalcar pl egy furik szarnak mondja az 1.4es astrát, oszt 17 évesen semmi baja hol lesz egy mai agyonszártolt 120 lóerős 600as 15 év múlva, a telebaszott elketronikával meg a szarrá könnyített motorokkal. melyik megy majd 70ezret megbontás nélkül. majd akkor mondják hogy szarok a 900asok ha a bmw s 1000 rr elmegy 80 ezret hiba nékül
Szandrának nem Tl van hanem SV
na a600 F 2 nek meg ott van a vezlánc feszítő probléma. kicseréled oszt jóvan túlél a motor nyóc tíz huszonéves m csuklógörcsös köcsögöt akik nyelezik kettőben a faluban mert menő ( magamra gondolok itt ) de még most is látsz a piacon 15-16 éves gépeket.50-60-70 ezerrel és mennek mint a távirat.
amit leirtam biztos az okosoknak a fele hülyeség
tanúlságos. hallottam már ezekről,de így leírva SZAKEMBEREK ÁLTAL EGY SZAKÚJSÁGBAN még soha
http://youtu.be/rovT72tr1NQ
úúúúúúúúúúúúúúújjjjjjjjjj