Ezek csak az én kis galériámból vannak,lehet,hogy a többieknek már ki van vele a ...(kinek mije) A Krazról annyit,életemben először teherautóban ilyet vezettem. Egy környékbeli külszíni bányában voltam autóvill.szer, és elkértünk egyet a többi 18 éves kollégámmal(akkor18).Kimentünk vele a bányába,hát azt a gépet 4-ben keresztbe lehetett rakni.Félelmetes volt.Nekünk meg több szerencsénk, mint tudásunk,hogy egyben visszavittük.
Off-road Nekem nemrég egy KRAZ-hoz volt szerencsém, na az aztán a masina Felért egy orgazmussal. És ha ennyire szeretitek az offroad képeket, majd kimegyek a kis Samuraijal az erdőbe aztán csinálok párat
Nekem is van Kamazos képem is,de az nem az én gépem,ergo,nem is az én művem. Egy baszott meredek parton közelítettem a Gaz69-el,másfél-két centis fagy volt csak. Én mondtam a komának,menjen arra,amerről feljutott a tetőre,itt még ez a könnyű kis gép is csúszkál. Nem sokat foglalkozott velem. Fél parttól elkezdett csúszni,a rakománya lepergett,aztán lement az útról és itt kötött ki. (bocs,rövidebben nem tudtam leírni)
hát igen, ennek majdnem a fele a kifőzés díja, viszont ez baráti ár ennél csak drágábban adják helyben is pestre 7-8-10 ezerért is elviszik mert a városiak nem láttak még igazi italt
érett barackból van, kimagozzuk, kiforr , kifőzzük. nincs benne cukor csak a tökéletes igazi, eredeti hamisíthatatlan gönci kajszibarack alapból víz színű a pálinka de mi megszínezzük aszalt barack levével ( pár csepp kell bele) és így szép sárgás színe lesz
Ha már blokk, akkor a ZXR olyan, hogy alapjáratról használható, szóval 3 ezres fordulaton elcirkálok vele városban. 4 ezernél van benne egy lyuk, de után jön meg a hangja és az ereje is. Innen szépen nő a teljesítmény 8 ezernél már komolyan gondolja, 10nél hirtelen kitépi a karom és egészen tiltásig 14500ig tolja.
Nagyon hasonló karakter,mint az RGV,nekem ugyan pontosan senki nem mérte be,de mikor először mentem az előbb említett haverral motorozni, hát nem gyengén le volt döbbenve. Azt mondta,ő 190-el ment,én meg még rendesen húztam el tőle. Amit meg én tapasztaltam,a 180-as órán úgy ment túl a mutató,hogy a km/h feliraton túl ment. Szerintem ez is ott van valahol 215 körül.Tiedhez képest annyival másabb,hogy ez 8000-nél indul meg és 12000-ig tart.(igaz,már az is a pirosban van,dehát)
Végre 217 volt a legtöbb eddig, mögöttem jött egy gixeres srác és ő nézte, mert ugye nekem japán belpiacos, így a 190es óra van benne. Ki van szedve a tiltás, ezért megy tovább is. Szóval 217. De nem a vége érdekel igazán, inkább az, hogy 4,2 alatt van százon Ha jól emléxem 4,2. És hogy milyen egy ZXR400? Hegyes. Ha nincs kockára kopva a gumi, úgy fordul, mint az álom, kis könnyű, agilis gép. Mivel 400ccm 4 ütem, ezért nyomatékosabb, mint a tiéd, de nem nagy ccm még, szóval a blokk kicsit hasonlít egy 2 üteműhöz, megy azért középen is, de 10 ezertől kezd el igazán úgy tolni, hogy egy kezdő számára akár még ilyesztő is lehet, olyan, mintha power nyitna egy 2 üteműn. Hát kb ennyi
Ez volt az első "normális" motorom.Kicsit több nekem,mint egy egyszerű motor,ennyi az egész. A másik meg az,nem tudom,milyen lehet egyZXR 400. Tavaly vittem le egy srácnak a garázsához a lakásától egy régebbi ZX400-ast,(tudom,az nem egy sportmoci),de nagyon elmaradt a várttól.Te amúgy mit hoztál ki belőle eddig legtöbbet?
OK értem én, csak egy felajánlás volt. Nyugodtan mondhatsz nemet is, nem haragszom meg érte Ha óckodsz vagy nem szívesen, akkor inkább hagyjuk, majd elmotorozunk úgy, ahogy kell
Az igazat megvallva a pirosat csak egy embernek adtam még oda,az a haver ment vele, akinek az R6-ja van.Hát ő nem volt elájulva tőle,dehát 130 ló után nem is csodálom. Ő is felajánlotta,hogy menjek az övével,de én már ezen a részén túl vagyok az életnek és megelégszem azzal ami az enyém. Mindezek ellenére ok a csere,de kicsit azért ismerjük meg egymást valójából is.(nem sajnálom,félre ne értsd,de azért csak egy régi álmom,érthető,hogy kicsit féltem)
Hát én is várom, majd ha gondolod cserélhetünk egy körre, mert minden álmom egy 250es 2T-vel menni, meg gondolom te is szívesen kipróbálnád h milyen a motorod 4 ütemű kiadása
Azt hittem már egyedül f...-kodok itt. Nem bíznám a szélre,van szerelési könyvem hozzá,ami szerint 800km.-ig 6000, 1600km.-ig 8000,utána meg...(szerintem azt már sejted) A nagy durranás a piros lesz,de hát az még a visszább már említett és ábrázolt állapotban van. No ha az be lesz járatva, akkor szívesen,sőt magam is igen csak kíváncsian várom az eseményt.
Meddig járatod? 800 km vagy 1000? Meg ha kezd végre harapni, akkor minél hamarabb össze kéne ereszteni az enyémmel, csak egy barátságos gurulás erejéig
Hát elég szar az ülésem, de kibírta
lentebb van egy térkép!
Hát én nem gondoltam hogy az ilyen drága!
Maradok inkább a szilvánál