Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


najó. nem szóltam
44.000 km volt az órban, de cseréltek órát és az előző tulaj szerint kétezerrel volt benne több. tehát 46.000. Én ezt reálisnak tartom . Ugye azért ha ránézel a müanyag alkatrészekre gumicsövekre stb, le lehet azt szűrni kb hogy volt e tekergetve a z óra.
Na de nem is ez a lényeg. ebben nem volt cserélve vezlánc se feszítő. Hozzám 39000-el került, előtte unokatesómnál ment kb 3 ezret, és ő sem cserélt.
Ez olyan dolog a CBR-eknél amit előbb utóbb meg kell ejteni.

Van egy F1-esem most ideiglenesen amiben 25ezer km van ( ez nem kamu ugyanis 98 óta a családban van). És abban csinált olyat a vezlánc hogy bizonyos olajra hangosabb volt. Most agip olaj van benne és semmi hangja nincs.
Laci, mennyi km-rel adtad el a CBR-t?
Igazából oda akarok kilyukadni, hogy az enyémben óra szerint olyan 58500 körül van nemrég cseréltem benne vezműláncot meg most jön hozzá az új feszítő is... mert a lánc csere nem volt elég elkezdett csörögni az új lánccal is...
Te a tiédben cseréltél-e vagy amíg nálad volt addig nem kellett.
Jamán látom, megtetted...
A 690 SMC-ről Koph-tól érdeklődj a sumo-topicban, ők használnak párat fönn a nagy faluban.
fogalmam sincs, de a tapasztalat szerint 2007-es motor nem igen lesz még szar.. mondjuk helyedben inkább XT-t venném, nézd meg a Brekiét milyen fasza gép, és ha úgy van haza tudsz vele lépni pestről minden probléma nélkül nem értek én az új KTM-ekhez , mondjuk a régiekhez se csak ott már hallottam ezt azt az évek alatt melyik blokk milyen..
Szasztok!
2007-es 690 SM-ről mit kell tudni nagy vonalakban.
XT660X-en vagy 690 Sm-en agyalok. Az xt az olcsóbb vmivel és azt mondják az okosok, hogy strapabíró a blokk nagyon és városi cirkálásra tökéletes.
KTM 690 SM se lehet szar de vmit erről a típusról hallanék már szívesen és buktatókat pozitívumokat is egyaránt.
Ha vki tud okosságot meghallgatom ám de izibe.

Laci CRM labanc szaki szakvélemény?
a valaki és egy t betű kimaradt bocsánat :))))))
Sziasztok ha ismerőseitek közül szeretne valami hasonló protezsáljátok légyszives!
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Okes, kossz az infot es a figyelmeztetest a porra.
nemsok
Gratula!
Mennyiért vitték el?
uristen,ez tutti nem volt igazi motoros.
jaa meg elég rosz erdőbénye és tolcsva között. jobban jársz ha kimész a 37esre és onnan át tolcsvára. Na mindegy mert szar út ígyis úgyis lesz benne! De járható motorral, csak nem gyorsan..
Encs felől 100x jobb az aranyosi völgyön keresztül. Én minden nap a másik úton járok de az nem út csak ilyen közlekedési vonal

Ja tegnap is voltam encs felől, jó csak a porfelhordásra figyeljetek.
Hát úgy kb. 3000++ db
Sziasztok!
Tolcsvara szeretnenk hetvegen lenezni, es gondoltam megkerdem milyenek az utviszonyok, nem hogy vissza kellesz fordulnom mint elozo turan Imolatol.
Ez az ut a jobb vagy inkabb ez?
Egyebkent sport tura geppel megyunk (ZZR 600).
Óóó hát akkor jobbal nem is kezdhetett volna
A szerelése legalább már trendi volt
Ezt egy 2001es Yamaha R1 el tette ezt! :) Ami 150Le....
Elvitték a Kawát....... Remélem vigyáz rá az új tulaj és megad neki mindent, értelmesnek tűnt biztos jó helyen lesz
Bakker de nehéz volt átadni!
Én is feliratkozok akkor a motor nélküliek listájára

A következő áldozat vmi sm-lenne Városi rohangálós és kisebb túrára is alkalmasnak kellene lennie (100-200 km)

Drz-re gondoltam elsősorban. Igénytelen fenntartás szempontjából, nem is kerülnek sokba ( 4-600 ezer ft körül már van 2005-6-os) viszont nem egy fenevad..ez tény!

De elválik, hogy lesz-e valami az éven belőle
jesszus, ezt még olvasni is rossz...
Nyugtass meg, hogy nem egy ezer köbcentis sportmotorral tette mindezt, hanem csak egy robesszal ....
Te még jobb helyzetben is voltál mint én. Az én vevőm Kaposvár mellől jött jogsi nélkül tornacipőben, pólóban, még a sisakot is eladtam neki mert egy olyan sisakot hozott ami lógott a fején....
Állítólag tudott motorozni.....Elvileg még életben van mikor elvitte kértem csörögjön h túlélte e egyből a 360km es utat......