Csalódtam,mert "ledobott magáról"! Félretéve a tréfát, hallottam én is a típushibákról. A motorom nem eszi az olajat, viszont 4 éves koráig már cserélni kellett benne csúszó kuplungot, motorvezérlő CPU-panelt és az első telót olajfolyás miatt fel kellett újítani. Ja, és a motorban még nincs 14 e. km. Ezek orvoslása után csak jót tudok mondani akár a fogyasztás,-teljesítmény és futómű terén. Fékhatása viszont gyengébb a BMW S 1000-nél. Köszönöm a jókívánságokat! Cső
Szia Ragasztó!
Sajnálom ami történt, nekem Repsol Pisti mondta ezt, de a lényeg, hogy neked nem lett bajod. A motort meg valamilyen módon ki kell fizettetni a biztosítóval, mivel erre van a biztosító. Pont meg akartam szerezni a telefonszámod, mivel neked 2008-as CBR-ed van és azt szerettem volna megkérdezni, hogy a tiéd eszi-e az olajat, mert ez a 2008-as széria köztudottan csípi az olajat főleg az aminek húzva is van! Repsol Pistinek is ilyen volt és egy debreceni haveromnak is, és 1000 km alatt az egyik 8 decit a másik 6 decit evett meg. Azért kérdezem, mert Pisti most áll motor vétel előtt és én már találtam neki egy 2010-est, aminek már a blokkja rendben van az olajfogyasztás terén. Azt mondják, hogy még a 2009-esekkel is vannak ilyen bajok. A fotó galériádban látom, hogy írod a CBR kép alatt, hogy csalódtál benne. Mi az oka?
Nekem is hasonlóan nézett ki csak olyan apróságokkal kiégészítve mint:
-törött segédváz
-elhajlott első futómű
-elhajlott első kerék + féktárcsák
Ezek után már biztos nem fogom eladni, nem érné meg.
Sajnos te sem kapnád már meg közel sem amit szerettél volna érte,
bár ha szerencséd lesz 1-2év múlva lehet találsz hozzá bontott alkatrész, de most még túl új motor nemigen bontanak csak töröttet.
Eladó, női tulajtól, többnyire csak garázsban nézegetett, kizárólag túrázásra használt, megkímélt és karcmentes állapotú motorom. Irányár: 2 millió vagy annál több!
Nem vagyok tévedhetetlen sem profi ("vagy mégis" )versenyző, de az alapszabályokat betartom és most is állítom, hogy az adott helyzetben indokolatlan volt a kicsúszásom.Gumimelegítés a körülményekhez képest megtörtént és a guminyomás is a hidegebb burkolathoz lettek igazítva.Tőlem semmiféle olajfolt nem származhat, az összes folyadék a vasban maradt.A motoromtól, meg tőlem pedig biztos nem rémüldöztek a gyerekek és szüleik!
és ebben az a poén,hogy ez olyan embereknek is feltűnik,aki szereti a motorokat,motorosnak vallja magát. akkor mit szólnak azok a turisták,aki még utálják is a motorokat.... sok esetben ezért van a motorosoknak negatív megítélésük.
engem az is kiakaszt,mikor a városban zebrától zebráig csutkán bőgetik a kiherélt dobot.
de hát mindig lesznek ilyenek...sajnos néhánynak már voltam a temetésén is.
mi sem szeretjük a rosszkor rossz helyen jampizókat arra ott a ring.. nem egyszer hozták rám a szívbajt mikor a saját sávomban jöttek szembe kanyarban..
kitiltani minden motorost nagy érvágás lenne, én tuti felmennék akkor is mert "ott nőttem fel", ettől nem lehet eltiltani egy-két hülye miatt.
mindig lesznek önjelölt seggtitánok, ha a Mátrából elküldik megy a Bükkbe, vagy ki tudja hova.. a tiltás nem szünteti meg az alapvető problémát, csak a vétlenek kárára volna.
mellesleg én jól elvoltam a parkolóban a túrázókkal. kisgyerek felült a motorra, mikor elindultam integetett stb... mindennek megvan a maga helye, a baromkodásnak az elzárt terület.. de ezt úgy se értik meg azok akiknek kéne
Ez általában úgy van, hogy amíg nem történik meg a baj, addig az ember bele sem gondol,(vagy ha mégis "átlépteti magát rajta") hogy milyen közveszélyes "barom", de (kimondottan) a sportmotorozást is ki lehetne tiltani nemcsak a Mátrából, hanem úgy egyáltalán a közutakról... Mi sem lennénk olyan nagy "halak", ha az összes többi jármű is 3 - 7 mp alatt gyorsulna 100-ra... Igencsak meg kéne gondolni minden előzést, ha az lenne a tudatodban, hogy bármelyik jármű jöhet szembe 150+ -al... Különösen veszélyes a szezonvég (és kezdet), mert 1 uccsó adrenalinbombával akarjuk zárni az évet...
Én régóta fújom, hogy a versenypályákat fedetté, (padló)fűtötté kell varázsolni, mé' ez most olyan nagy dolog lenne kérem ? Ragasztónak és motorjának pedig jobbulást, Te legalább jól időzítetted a szezonvéget, nem úgy mint anno én augusztusban...
tegnap én is voltam a mátrában,gyalog.voltam a parkolóban mátraházán.akkora menő csávók voltak ott,hogy még a tömött parkolóban is jackariztak.ott pedig ugye rengeteg kiránduló család,sok sok gyerekkel.persze tisztelet a kivételnek.simán kitiltanám a motorosokat a mátrából,ennek meginná a levét a normálisabbja is ez benne a bosszantó,de lehet nem kellene félreugrálni a gyalogosoknak a motoros elől aki pont indul menőzni(hringen talán körbetalálna a jampi fasz)a KÖZUTRA.ezt ugy mondom hogy én is voltam "menő"mátrai motoros,és tudom mekkora hulyeségeket csináltam körről körre.lehet pont ezért gondolom így.szívesen lerugdostam volna a motorjáról a menőbb faszkalapokat.hangsulyozom tisztelet a kivételnek.nem lenne nagy dolog szelektálni fürednél,hogy ki mehet tovább és ki nem,messziről sugárzik hogy ki akar casey stoner nyomdokaiba lépni a mátra aszfaltján,úgy hogy közben másokat is veszélyeztet.
15 fok van....az aszfalt sem több...ha em melegititek fel a gumit,legalább engedjetek a nyomásból hogy melegithesse magát a deformáció..és akkor nem lesz ilyen.
Nekem ott felfelé egyszer megmozdult az eleje de lent volt a térdem és szerintem azon megtámaszkodtam arra a pillanatra, vagy csak újra megtapadt a gumi.
Ahhoz képest, hogy mindig azt mondják a hátulja megy ki előbb nekem 2x is az eleje indult meg, ebből az egyiket Elek látta is mögöttem.
Amikor elfeküdtem a nyáron akkor is az eleje ment el, de fékeztem is közben szóval az lehetett az oka... De az jött reflexből... Megláttam a buszt, egyből rányúltam, és pár m után már feküdtem is...
Mocid nagyon összetört? Kár érte nagyon disznó volt.
Bírtam, hogy ki kellett venni a lábtartóból a tüskét mert felakadt...
Sajnos a klasszikus kicsúszás esetét kellett átélnem a Sástó alsó (lefelé) utáni prizmás balosban. Egyik pillanatban még tapadt a gumi, másikban már hempergek is, pedig nem voltam még elfáradva.Azt sem mondhatom, hogy legközelebb okosabb leszek, mert az adott tempónál és dőlési szögnél, nem kellett volna eldobni a vasat. Erre mondják egyesek azt, hogy az adott pillanatra számomra más volt megírva!
Sajnálom ami történt, nekem Repsol Pisti mondta ezt, de a lényeg, hogy neked nem lett bajod. A motort meg valamilyen módon ki kell fizettetni a biztosítóval, mivel erre van a biztosító. Pont meg akartam szerezni a telefonszámod, mivel neked 2008-as CBR-ed van és azt szerettem volna megkérdezni, hogy a tiéd eszi-e az olajat, mert ez a 2008-as széria köztudottan csípi az olajat főleg az aminek húzva is van! Repsol Pistinek is ilyen volt és egy debreceni haveromnak is, és 1000 km alatt az egyik 8 decit a másik 6 decit evett meg. Azért kérdezem, mert Pisti most áll motor vétel előtt és én már találtam neki egy 2010-est, aminek már a blokkja rendben van az olajfogyasztás terén. Azt mondják, hogy még a 2009-esekkel is vannak ilyen bajok. A fotó galériádban látom, hogy írod a CBR kép alatt, hogy csalódtál benne. Mi az oka?
Pályaidomot rá és hagy szóljon!
Nekem is hasonlóan nézett ki csak olyan apróságokkal kiégészítve mint:
-törött segédváz
-elhajlott első futómű
-elhajlott első kerék + féktárcsák
Ezek után már biztos nem fogom eladni, nem érné meg.
Sajnos te sem kapnád már meg közel sem amit szerettél volna érte,
bár ha szerencséd lesz 1-2év múlva lehet találsz hozzá bontott alkatrész, de most még túl új motor nemigen bontanak csak töröttet.
engem az is kiakaszt,mikor a városban zebrától zebráig csutkán bőgetik a kiherélt dobot.
de hát mindig lesznek ilyenek...sajnos néhánynak már voltam a temetésén is.
kitiltani minden motorost nagy érvágás lenne, én tuti felmennék akkor is mert "ott nőttem fel", ettől nem lehet eltiltani egy-két hülye miatt.
mindig lesznek önjelölt seggtitánok, ha a Mátrából elküldik megy a Bükkbe, vagy ki tudja hova.. a tiltás nem szünteti meg az alapvető problémát, csak a vétlenek kárára volna.
mellesleg én jól elvoltam a parkolóban a túrázókkal. kisgyerek felült a motorra, mikor elindultam integetett stb... mindennek megvan a maga helye, a baromkodásnak az elzárt terület.. de ezt úgy se értik meg azok akiknek kéne
Én régóta fújom, hogy a versenypályákat fedetté, (padló)fűtötté kell varázsolni, mé' ez most olyan nagy dolog lenne kérem ? Ragasztónak és motorjának pedig jobbulást, Te legalább jól időzítetted a szezonvéget, nem úgy mint anno én augusztusban...
Az eleje ment el vagy a hátulja?
Nekem ott felfelé egyszer megmozdult az eleje de lent volt a térdem és szerintem azon megtámaszkodtam arra a pillanatra, vagy csak újra megtapadt a gumi.
Ahhoz képest, hogy mindig azt mondják a hátulja megy ki előbb nekem 2x is az eleje indult meg, ebből az egyiket Elek látta is mögöttem.
Amikor elfeküdtem a nyáron akkor is az eleje ment el, de fékeztem is közben szóval az lehetett az oka... De az jött reflexből... Megláttam a buszt, egyből rányúltam, és pár m után már feküdtem is...
Mocid nagyon összetört? Kár érte nagyon disznó volt.
Bírtam, hogy ki kellett venni a lábtartóból a tüskét mert felakadt...