tudnátok-e segíteni?F12-nél hol van szikra,hol nincs!lecseréltem az elektronikát,ellenállást,de akkor sem indul!már csak az alaplapot nem cseréltem le,lehet ez a baja?nem akarok mellényúlni ismét,mert nem olcsó mulatság!s.o.s.
Tök jó, amit küldtél. Már csak annak örülnék, ha Fehérvéron laknál.
Viszont ezek szerint akkor a karbin akadálytalanul kellene áramolni a folyadéknak. De azt nem tudtam levegővel átnyomatni 2,5bar -on. akkor a karbit kell kipucolnom? Szurkolj nekem
Kösz
Hali
A krbi fűtés csöveibe 2,5 bar -t közöltem, de nem ment át. A melegedést meg fogom próbálni. A temosztát (ami nyit-zár) hol van elhelyezve. Mibe van beépítve?
Köszi
A karburátor fütésnek hidegben van jo szerepe,a hengerből két vezeték csatlakozik le,vizet forgat a karbi járatába,neked itt lehet hiba ha eldurran a vezeték,tételezem ha a karbi járatába dugulás van,bemegy a viz de vissza nem tud jönni,tehát nem tud forogni,itt lehet terhelés,és ezért durran el a vezeték.A termosztát csak akkor nyit ki ha a motor elért egy bizonyos hőfokot,akkor nyit ésa viz áramlik a hütőradiátor fele,ha kicsi járatás után melegednek a vastag slagok és a hütöradiátorok akkor lehet tudni,hogy nyitt a termosztát,ha pedig nem melegednek egy kis idő után sem,akkor zárva marad és a terhelés a karbifütés slagjaira mehet,ezeket jo megnézni és eredeti szabványtipusra cserélni,mert ha szétdurrannak akkor elmegy a hütőviz,itt akkor ellenőrizd,hogy kinyitte a termoszát,mert ha nem akkor a hengerben forr a viz,és a karbifütés vezeték a gyenge pontja.
Helló
Érdekelne a malaguti első féknyereg!
Kérdésem: Az lenne, jó e a malaguti crosserhoz? A régi Grimcca tipusú volt!Tudnál e egy képet küldeni!Ha jó akkor postai utánvéttel meg e lehetne oldani?
Üdv Fecó
A kérdés, akkor már csak az, hogy amikor eléri a hőt, akkor valóban kinyit e a termosztát. És hogyan lehetséges akkora nyomás, hogy elpukkanjon a vízcső. Bár nem volt nyomás álló. Aztán kérdés az is, hogy ha combosabb tömlővel pótolom az eldurrant csövet, akkor mi fog elszállni?
Tök jó lenne, ha utána tudnál nézni. Addíg nem forszíroznám a használatát.
Gábor! a légtelenítőcsavar szerinted a képen látható részen is van? Én elsőre nem találtam.
Köszönöm előre is.
Az én Malagutimnak nem megy a karbira viz cső,nem tudom pontosan az ujabb kiadásoknak van,az enyémnek,itt a slagleágazás helyett a termosztát állitó csavarja van,itt van a termosztát ami akkor nyitt ki amikor a motor elért egy bizonyos hőmérsékeletet,kinyitt és kezd a viz áramlani a rendszerben,amig még hideg a viz a hengerfejben addig zárva van,azt nem tudom,hogy amelyikeknek a karbira megy a viz slag annak milyen elven müködik,csak van valami szerepe,ami szabályoz a karbitol,pontosan nem tudom hiába irok hülyeséget,de esetleg utánajárhatok.
Hali
Mindent elkövettem, a leírtak szerint. A hengerfejből két cső vezet a karburátorba. mint az mellékelt fotón látható. Az volna a kérdés, hogy mi célból? Ugyanis itt ketdődtek a cső eldurranások, és most néztem, nem is áteresztő 3 bar -t elbír. Persze ha valami termosztatikus funkciót lát el, akkor érthető. tudja esetleg valaki, hogy mi funkcióból megy föl a melegvíz?
Köszi
A folyadékszinttet lehet látni az ajto alatt ahol töltöd be a folyadákot van egy kis kivágás itt látszik a tartály min és max felirat van,ha fel van töltve a max ig akkor az érzékelés rendben kell legyen,ha leengeded a vizet akkor a müszer legalso narancssárga ledje kell kigyuljon,vedd le a vizpumpára rámenő slagot,meg még egyet ami a hengerfejre megy,itt arrol kell meggyözödni nem e dugult el valamelyik hütő test,feltöltötartályba tölts vizet nézd meg kifolyike a lecsatolt vezetékeken mosd ki jol,egy kis időre indisd el a motort,hogy kinyomja ki a vizpumpában maradt vizet esetleg a hengerfejtől,ezután rakd visszaa slagokat,töltsd fel 1 szük liter kell bele menjen,most hogy jön a tél egy fél liter fagyálot féliter desztilált vizzel keverj össze,ez lessz jo,ha feltöltötted indidsd el a motort ne csavard rá a fedelet felül hagyd hogy levegözzön addig amig nem lesz több buborék a felületen,ha levegő van a rendszerben akkor nem jo a hütése,majd vissza a fedelet és menj vele 1-2 kört,ellenőrizd a slagokat a vizpumpát a hütöradiátorait kellene melegedjenek ha forgatja a vizet,na meg 2 zöld led kell kigyuljon.Még utána le lehet csavarni a fedelét és levegőztetni vagy utána tölteni.Sok sikert!
Elméletileg sikerült áttételt szereznem gyárit,útban van hozzám és ha minden igez,akkor hétfőn érkezik meg hozzám!
De a tuning alkatrészeimet csak akkor szeretném eladni,ha a moci elkelt!
Mert ha nem viszi el senki,akkor mindent visszarakok rá és megint élvezem a tuningőrületet,ha bejön a jóidő!
Köszi Isty
A képen látható csövek közül a fekete durrant el. Nem nyomás álló egyik sem, lehet, hogy már valaki barkácsolta, de 4 ezer km -t így is kibírt. Most mindkettő szövetes csövet, tisztességes bilincset kap. A szelepet megnézem. Van leeresztő csavar, vagy a legmélyebbi ponton bontsam meg? Megnézeém belemegy e az 1 liter lé. Az a gyanum, hogy azért nem érzékeli a hőmérsékletet, mert a szonda száraz közegben va. Kell esetleg légteleníteni, szerinted?
üdv
A kocsim motorhibás lett,télen munkábajáráshoz pedig szükséges megcsinálni,ezért eladó a 2 moci!A egyik felújított motorú régebbi,a másik pedig a legutolsó kiadás(ez a motorhibás).Mindkettő vízhűtéses.
Ez csoda,hogy eldurran egy ilyen vastag falu nagy nyomás bíró vezeték,ha nincs megérve,a rendszerben nagy nyomás kellett keletkezzen ahhoz,de így is a gyengébbik pont a tágulási tartály ami ki van téve,ennek fedelében van egy leeresztő szelep,ez kell nyisson,hanem ez alatti részen van dugulás,és ezért ment szét a vezeték,a másik dolog az érzékelő is a fenti részen van,egyáltalán bele lehet tölteni 1 liter folyadékot,mert ha eldugult akkor nem.
Na hát így ért véget egy motorozós korszak egy szegény kis Malaguti RST-vel . Sajna egy marharépa elémhajtott, a gond azzal volt hogy 1 méterre voltam tőlle amikor elindult, így elkerülhetetlen volt. Az első felni szétszaakadt, ez ezen a képen nem látszk teljesen. A motor totálkár, elvileg még a vázam is eltört. Ln megúsztam annyival, hogy a 2 csuklómeltört, egyiket műtötték, a bokám is megrepedt, de lehet rajta járni.
A motorozást nem adom fel, csak a motort sajnálom. Az ügy lezárultával valószínüleg eladom egyben. A blokk és az elektronika működik. Maga a szerkezet totálkár.
Óvatosan menjetek, és kerüljétek a marhákat, nekem 4X sikerült elkerülnöm őket, ez elkapott......
Hali
Kis segítséget kérnék
F12 -es Malagutim egyik vízcsöve eldurrant a blokk közelében. 5-ös belső átmérőjű. Kicseréltem. Nem mentem vele talán 3 km-t, eldurrant a mellette lévő. Ezt is kicserélhetném, de szerintem nem véletlenül durrantak el, az amúgy nem rossz állapotú csövek. JA és az is érdekes, hogy amikor kicseréltem a defektet, a hőmérő nem mutatott semmit, pedig feltöltöttem a rendszert.
Kérdés:
Van módja (technikája) az átmosásnak?
előre is köszi
Viszont ezek szerint akkor a karbin akadálytalanul kellene áramolni a folyadéknak. De azt nem tudtam levegővel átnyomatni 2,5bar -on. akkor a karbit kell kipucolnom? Szurkolj nekem
Kösz
A krbi fűtés csöveibe 2,5 bar -t közöltem, de nem ment át. A melegedést meg fogom próbálni. A temosztát (ami nyit-zár) hol van elhelyezve. Mibe van beépítve?
Köszi
1be eladó a fékkartól a fékmunkahengerig : így 8+pk az ára.
Érdekelne a malaguti első féknyereg!
Kérdésem: Az lenne, jó e a malaguti crosserhoz? A régi Grimcca tipusú volt!Tudnál e egy képet küldeni!Ha jó akkor postai utánvéttel meg e lehetne oldani?
Üdv Fecó
Tök jó lenne, ha utána tudnál nézni. Addíg nem forszíroznám a használatát.
Gábor! a légtelenítőcsavar szerinted a képen látható részen is van? Én elsőre nem találtam.
Köszönöm előre is.
Mindent elkövettem, a leírtak szerint. A hengerfejből két cső vezet a karburátorba. mint az mellékelt fotón látható. Az volna a kérdés, hogy mi célból? Ugyanis itt ketdődtek a cső eldurranások, és most néztem, nem is áteresztő 3 bar -t elbír. Persze ha valami termosztatikus funkciót lát el, akkor érthető. tudja esetleg valaki, hogy mi funkcióból megy föl a melegvíz?
Köszi
%-ban ezt sajna nem tudom!
Hány fogszámú a gyári?
De a tuning alkatrészeimet csak akkor szeretném eladni,ha a moci elkelt!
Mert ha nem viszi el senki,akkor mindent visszarakok rá és megint élvezem a tuningőrületet,ha bejön a jóidő!
megvanmég az áttételed? szentesi vagy igaz? mi pénzt kérsz érte? gyárit beszámolod? személyesen mennék érte!
A képen látható csövek közül a fekete durrant el. Nem nyomás álló egyik sem, lehet, hogy már valaki barkácsolta, de 4 ezer km -t így is kibírt. Most mindkettő szövetes csövet, tisztességes bilincset kap. A szelepet megnézem. Van leeresztő csavar, vagy a legmélyebbi ponton bontsam meg? Megnézeém belemegy e az 1 liter lé. Az a gyanum, hogy azért nem érzékeli a hőmérsékletet, mert a szonda száraz közegben va. Kell esetleg légteleníteni, szerinted?
üdv
y-top-50
A kocsim motorhibás lett,télen munkábajáráshoz pedig szükséges megcsinálni,ezért eladó a 2 moci!A egyik felújított motorú régebbi,a másik pedig a legutolsó kiadás(ez a motorhibás).Mindkettő vízhűtéses.
A motorozást nem adom fel, csak a motort sajnálom. Az ügy lezárultával valószínüleg eladom egyben. A blokk és az elektronika működik. Maga a szerkezet totálkár.
Óvatosan menjetek, és kerüljétek a marhákat, nekem 4X sikerült elkerülnöm őket, ez elkapott......
Kis segítséget kérnék
F12 -es Malagutim egyik vízcsöve eldurrant a blokk közelében. 5-ös belső átmérőjű. Kicseréltem. Nem mentem vele talán 3 km-t, eldurrant a mellette lévő. Ezt is kicserélhetném, de szerintem nem véletlenül durrantak el, az amúgy nem rossz állapotú csövek. JA és az is érdekes, hogy amikor kicseréltem a defektet, a hőmérő nem mutatott semmit, pedig feltöltöttem a rendszert.
Kérdés:
Van módja (technikája) az átmosásnak?
előre is köszi